Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil deea_printesa
Femeie
24 ani
Dolj
cauta Barbat
24 - 48 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu, nu vrea sa ia poza. Scrie degeaba ca max. 6MB, ia s-o fac mica...
Da, nu vrea nicicum. Poate ca nu-i plac pozele mele.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

Ce pompa-i asta, o fi buna de injectie?


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
e buna .. dar nu pentru tine .. e pompa prinsa de rezervorul de benzina ... daca nu vrei cumva sa faci o gaura in fundul rezervorului si sa o prinzi cu flansa acolo

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu vreau. Ma uit de altele...

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite aici ... haynes

injectie benzina ... adaptare flat4 uite aici ... haynes

35.7KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Ia uite Bogdane montajul final cu noul alternator DENSO si toate cele:





pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
mai mult se aude parca alternatorul decat motorul...

pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Nu se aude alternatorul. Se aude motorul si eventual tacanitul injectorului din corpul de clapeta.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
auzi fane .. sa ma ca..c  pe forumul vostru.. ca greu e sa te inregistrezi ...si userul bogdan_bus e folosit de altcineva

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
e cazul de un subforum aici "aircooled autohton" ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
  ce mi-a placut asta

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Bogdane, daca e greu de inscris, poti sa-ti dai seama cat de greu e sa-i faci pe oamenii de acolo sa inteleaga ceva din ideile noi, ma refer la cele care chiar conteaza si au finalitate practica. Acolo e plin de oameni ultraconservatori. Pot sa-ti spun ca sunt de acord sa ne inglobati la voi in forum. Aici ai cu cine sa discuti pe bune.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai crezi ca te-a respins cineva? .. pina si pe madalin l-am primit cu drag... hai fane, vinde ligheanu' si cumpara-ti o masina serioasa ... broasca spre exemplu

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Pritene, daca vand ligheanu' nu mai am in ce sa fac baie. Adica, in traducere libera nu e momentul inca sa-l vand. Nu am inca bani de broasca sau de un bus (Transporter de 1.6 benzina aircooled de exemplu) pe care sa-l mesteresc cum vreau eu.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
inca una injectata in brasov .. deocamdata doar pornita

injectie benzina ... adaptare flat4 inca una injectata brasov deocamdata doar pornita

44.3KB


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
sucesti cutitul in rana ...

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
mai ai alte poze? ceva mai de aproape... ce corp de clapeta ai folosit de data asta? Unde ai montat injectorul/injectoarele? Nu vrem secrete profesionale, dar vrem detalii :p

Modificat de xellex (acum 14 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu am mai multe poze ..poza asta e de la sfarsitul "ostilitatilor" .... nu a avut cine sa ne filmeze ca puteam aparea si noi pe tube, daca altii au uitat de ulei, noi am uitat gustul benzinei si am incercat prima data sa o pornim cu petrol lampant, dupa care am gasit canistra care trebuia ... si dupa ce am incarcat instalatia la loc cu benzina, a pornit


nu mai dau detalii si nici nu voi mai pune poze detaliate la nimic din ce voi face... sunt multi plagiatori care au fructificat si vor sa fructifice multe din idelile mele .. ca daca faceau doar pentru ei nu era nici o suparare, dar vor sa scoata bani din asta..si ma irita ideea ca altii isi insusesc ideile mele si fac bani cu ele .. pusesem tot ce faceam pentru impatimiti de motoare si de masini .. voi pune numai poze de final fara explicatii, sau nu voi mai pune nici macar poze ... deci in TUTORIALE nu ma veti mai gasi cu altele ... nu ma refer strict la injectie, aici pe linga poze, mai trebie si multa experienta

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
da-i naibilor de plagiatori, tu scrie aici ca noi citim de dragul motoarelor si surubarelii. Cred ca suntem destui "oamini buni" ca sa conteze... ca sa facem diferenta.
Adicatelea, nu vrem tutoriale, ca n-ai de ce sa dai lectii pe gratis, dar povesti frumoase si mai ales de succes merita sa pui. Si cu poze, si cu filme. Asa ne mai umplem ziua. Suntem o mana de oameni, astia care scriem si citim chestii mai tehnice, si nu balacarim toate forumurile in mod constant... ar fi pacat sa dispara complet specia.


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
M-a sunat Ratmbl, era la scrapul din Militari, cica e plin de mashini pe injectzie. Sa atac?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Da, ia tot ce poti, incepind cu corpul de clapeta! Si, eventual, vreo "centralina" care sa se pupe cu cilindreele de la motoarele VW boxer... E pe bani multi la scrapul asta?

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Nu. O sa ma duc zilele astea
DAR: cine ma ramburseaza? Ca mie, personal, nu mai imi tre' nimica, am f'o 2 monopunkt shi 2 multi.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

xellex a scris:

da-i naibilor de plagiatori, tu scrie aici ca noi citim de dragul motoarelor si surubarelii. Cred ca suntem destui "oamini buni" ca sa conteze... ca sa facem diferenta.
Adicatelea, nu vrem tutoriale, ca n-ai de ce sa dai lectii pe gratis, dar povesti frumoase si mai ales de succes merita sa pui. Si cu poze, si cu filme. Asa ne mai umplem ziua. Suntem o mana de oameni, astia care scriem si citim chestii mai tehnice, si nu balacarim toate forumurile in mod constant... ar fi pacat sa dispara complet specia.



lasa mah .. ca va umplu de povesti ..


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

MishuL a scris:

Nu. O sa ma duc zilele astea
DAR: cine ma ramburseaza? Ca mie, personal, nu mai imi tre' nimica, am f'o 2 monopunkt shi 2 multi.

Alooooo! Repet, imi recuperez banul? Eu nu mai am ce face cu ele, am pt mine. Alfel imi iau doar pambriz pt Olsit shi basta.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 52
Bogdane ai instalat careva injectie care are  curba de aprindere/injectie controlata de debitul de aer? Gen motoare G60 de la VW Corrado cu compresor.
mersi.


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

SKULLMAN a scris:

Bogdane ai instalat careva injectie care are  curba de aprindere/injectie controlata de debitul de aer? Gen motoare G60 de la VW Corrado cu compresor.
mersi.


nu am inteles intrebarea .. nu am instalat g60, dar am depanat g40 ... daca te uiti la titlul topicului si intelegi ce scrie, iti vei da seama ca la capitolul asta si eu sunt la pionierat..... pina la motorul de bus nu am instalat injectii, doar am depanat, lucru care m-a ajutat sa inteleg fenomenul...mai multi au incercat sa ia injectia de pe o masina si sa o tranteasca pe alta, dar au uitat de reglajele principale, adica daca iau o piesa de pe o masina si o pun pe alta, chiar acelasi model,  motorul repectiv nu va functiona corect, exista shanse ca motorul sa se apropie de functionarea corecta ... de exemplu pentru un corp de clapeta  sunt 5 reglaje, mai multe decit la un carburator, la un debitmetru de aer sunt alte reglaje la injector altele... acu ceva ani in urma am facut un masterat la univ din brasov la ar legat de noile tendinte in alimentarea cu combustibili, masterat tinut de niste franceji de la renault, cam in perioada in care dacia a fost preluata, deci, cel putin teoretic le cunosc pe fiecare dintre ele.. partea practica e alta poveste, pentru ca daca ai vazut, ma pot juca cu orice piesa de pe piata si pot face si combinatii intre sisteme ... fara falsa modestie, le stapanesc...si pentru ca a doua facultate pe care am facut-o s-a numit electronica, am putut patrunde mai usor si in sistemul neuronal si de decizie al injectiei ..... cu stima si bafta la tot ce intreprinzi

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 52
Hello,
Eu doresc sa pun sistemul de corrado G60 de pe motorul de 1.8l pe brotac.
Sistemul de injectie nu se bazeaza pe cititor de pedala/ rezistenta ca la astea noi ci pe debitul de aer care trece prin sistemul de admisie. Aprinderea si curba de aprindere e controlata de ECU. Acest motor doresc sa il turbinez. Plusul la acest tip de ECU e dat de faptul ca la trecerea de un anumit debit schimba curba de injectie/aprindere (gen kikdown la BMW)
Din cate am citit, acest tip de injectie nu este la fel ca si pe motoarele tip G40.
Nu stiu sa iti spun mai multe, deoarece inca ma documentez despre cum lucreaza si sincer nu am inteles inca cum functioneaza partea de reglaj al injectiei.
Ma gandeam ca poate ma poti ajuta cu surse de documentatie, deoarece am gasit foarte putina info.
Multumesc.


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
iti doresc multa bafta in ceea ce doresti sa faci .. tine-o tot asa .. sintem toti cu tine ... respecte ...mai tine-ne la curent    

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bogdane, zi-mi bre shi mie ca pt tine scriam in principal- ma duc la aprovizionare, ai nevoie, sau pas? Eu, pentru mine, am, shi tot la tine oi veni cu ele la un moment dat. Pretzurile acolo sunt modice, acum e momentul. Iar in Frantza e tot ieftin dar stivuiesc mashinile, deci greu de scos.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pas .. am tot ce imi trebuie .. ca piese ...bani nu prea ... daca ar fi sa fac injectii cu toate piesele pe care le am nu as avea motoare pe care sa le pun ... mercy .. dar deocamdata pas

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bogdane, potzi sa-mi gaseshti shi mie incerc shi eu, anuntz daca gasesc) schema electrica de la Peugeot 309 GRD shi o schema cu legaturile de benzina, filtre etc pt injectzia aia de am recuperat-o de pe mashina abandonata la Penny in Kehl? Ma bate gandul sa o pun pe bus. Crezi ca acele interventzii in computer, de care ziceai, sunt absolut necesare? N-ar merge sa o pun ca atare? O sa mearga nasol?
Mersic!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
o sa caut ...de cit era motorul de pe pejo?

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai 1300 sau 1400 parca.
Eu am dat aseara jos de pe net un manual (am pus shi link-ul la rubrica dedicata) dar dupa ce s-a daunlodat am uitat sa ma mai uit pe el


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai nu prea merge la un 1600 de pe bus, oricit am "trage" de el, adica iti va da satisfactii doar la consum, la altele nu ...dar ce nu se poate face.. pentru tine ar merge una de pe un motor de 1800

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai nu ma intereseaza DECAT consumul! Acum mashina plina imi ia cam 12 la 110-120 km/h. Sunt dispus sa pierd cate 10 km/h la viteza maxima pt cate 1 litru pierdut din consum (adica merg shi cu 60-70 daca imi ia 6-7 )

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pentru ca inca nu am pus motorul pe bus si m-am apucat sa mai fac un montaj megasquirt, dar cu unele modificari facute de mine in schema..... am zis ca dau jos injectia deja facuta si ii pun megaquirtul .. vreau cu ocazia asta sa il fac pentru doua tipuri de combustibil: benzina si bioetanol, in speranta ca va ajunge si la noi ... deci galeria de admisie si rampa injectoarelor .. in constructie
in totpicul asta - detalii mecanice de contructie, in topicul cu megasquirt detalii electrice si de tuning( in sensul de reglaj), upgrade, modificari in programul sursa, etc.

injectie benzina ... adaptare flat4 pentru inca pus motorul bus m-am apucat mai fac montaj dar unele

39.7KB

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si relizarea practica .. a rampei de benzina
1.

injectie benzina ... adaptare flat4 relizarea practica rampei benzina1.

21.9KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
2. rampa inainte de sudura

injectie benzina ... adaptare flat4 rampa inainte sudura

27.8KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si la un capat un cot de 3/8

injectie benzina ... adaptare flat4 capat cot 3/8

32.9KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
prinderea si strangerea ... la celalat capat va veni un ceas de presiune

injectie benzina ... adaptare flat4 prinderea strangerea ... celalat capat veni ceas presiune

38.1KB


pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
prezoanele alea sunt pe langa teava rectangulara (rampa)? Nu o sa introduca o forta de torsiune acolo? Ma gandesc ca trebuiau sa fie pe aceeasi axa cu bosajele injectoarelor.
Sa nu intelegi ca ma indoiesc de "skill-urile" tale, doar adun si eu postari :P


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Skil-neskil, in orice caz - nu exista forta de torsiune. Asta ca sa ne-ntelegem mai bine  .

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Hai c'ai priceput f bine ce zicea omu'!
Cred shi eu ca era mai cosher sudarea unor bucshe de trecere a prezoanelor prin tzeava patrata, in planul de simetrie, plm, nush cum sa zic sa nu se ia Jan (shi) de mine. Numai ca in alta poza, vedem ca shi gaurile in care se prins prezoanele sunt dezaxate fatza de planul injectoarelor.
Daca stau sa ma gandesc mai bine, nu e asha o problema, acolo strangerea e mica, nu strangi sa iasa apa shi sa torsioneze injectoarele.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ba da .. am inteles ce zice ... o sa bag si in partea cealalta un prezon ca sa nu se roteasca rampa

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Lu' Jan in ziceam coane!  Cu momentu' de fortzare

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia lasa, e normal sa stii ce-nseamna cuvintele si cum se folosesc.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
bine, imi retrag cuvantul torsiune si il introduc cu rotatie, ca nu se invarte invers la un capat fata de celalalt 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In fine, pin'la urma se-ntelege. Aia cu bucse prin rampa ca sa treaca suruburile e o treaba. Cam greu de etansat...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tps-ul la corpurile de suzuki

injectie benzina ... adaptare flat4 tps-ul corpurile suzuki

29.9KB


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
si tziganii isi pune injectzie mancatzash!





pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
domnul albert .... mad doc ...are putine idei, dar fixe, ee .. printre ideile fixe, mai are cate odata si idei bune ... dupa  discutia avuta, a iesit asta .. o clapeta pentru un motor de 1200 single port, cu galerie si plenum pe fiecare parte... am taiat un carburator carfil si am luat clapeta... am frezat-o la drept si urmeaza sa ii pun un tps

injectie benzina ... adaptare flat4 domnul albert .... mad doc ...are putine idei, dar fixe, printre

28.9KB


pus acum 13 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
multam multam pt aprecieri, am multe si fixe,  urmeaza sa vina si drepturile de autor........

bogdan, cel pe care il am eu, dupa cum ti-am spus e varianta mai veche din 2 bucati, e ok daca las clapeta cat e ea de inalta sau tre sa mai tai din ea? ce inaltime ai lasat tu?

Modificat de albert_md2004 (acum 13 ani)


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da las-o asa ..sincer, daca gasesc si eu de solex dita ma las de taiat ...

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am gasit doua corpuri complete .. unul de fiat altul de mitubishi.. pentru megasquirturi .. pentru motoare de 1600 si 2000

injectie benzina ... adaptare flat4 gasit doua corpuri complete unul fiat altul pentru pentru

39.2KB


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
il mananca pe un amic sa isi puna o injectie pe un fiat 850 si ma intreaba daca am putea face ceva - vezi modelul fiat/seat 600

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca am putea face ceva .. cine am?

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
O fi ceva in sensul " sa ne miscam mai cu spor". Cordele, costele, cum il chema p-ala? Da cu ascutitul...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
face sens pentru cineva?


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai sint frumoase, dar... e distanta mare.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alea sunt carburatoare nu corpuri de injectie

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Dadada. Vrum-vrum. Da' ce, si cu carburatoare merge binisor. Dupa ceva taning si o cutie plina cu jicloare , ia 8 la suta la drum si inca nu-i gata taningu, inca sint peste amestecul stoechiometric in toate regimurile, tre sa mai cumpar jicloare si sa prind mai bine spanacul ala filetat pe teava, ultima data cind i-am pus dop s-a smuls. E dat dracu inoxu-asta...

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sa iti mai fac ala din aluminiu?

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, vreau n-am ajuns sa masor exact la flansa acolo, fac miine.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu e nevoie .. acu imi dadui seama .. e una la motorul ala typ4 cu inj de la seba ..

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ha, pai asta ziceam si io, dar nu mai stiam exact dac-am pus acolo d-asta sau p-aia originala de 411 (variantul avea umplere ca la bus, asa era motorul si pe tip 3 ar fi trebuit sa-ncapa si cu pilnia aia, dar n-am mai reusit sa aflu). Nu stiu cum dracu, dar uit imediat detalii d-astea.
Flansa are o mica bucata de teava in jos, care intra in cutioara. Aia ar fi buna sa aiba fi 27, nu stiu exact cit are ea acuma, dar acum vine intr-o alta teava, cu diametru mai mare decit gaura din cutiuta aia si e mai greu de etansat. Iar capacul, dac-ar putea sa se-nchida cu niste clapete sau cumva, c-o sirma profilata, ca la capacele de chiulasa (sa nu fie nevoie sa-l invirt sau sa-l rabatez, ca din el pleaca un furtunoi gros si rigid)... Pe urma, din capac ar fi bun sa iasa un stut cu fi 19, pe care vine furtunoiul sau o gaura (poate) cu filet W 3/4" sau cu diametrul cit sa treaca filetul respectiv p-acolo. Hai ca fac un desen, nu stiu daca-s destul de coerent.


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pentru seba...... am inceput ...motorul

injectie benzina ... adaptare flat4 pentru seba...... inceput ...motorul

31KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
prima .. am montat o cutie si un electromotor ... doi am inceput cu garniturile

injectie benzina ... adaptare flat4 prima montat cutie ... doi inceput

24.6KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am continuat ce a inceput jan .. plenumul, la care am adaugat o flansa si o "palnie" pentru filtrul de aer

injectie benzina ... adaptare flat4 continuat inceput jan plenumul, care adaugat flansa pentru

35.6KB

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
palnia am facut-o prin turnare si model fuzibil, dupa care am pelucrat-o pe strung si pe freza

injectie benzina ... adaptare flat4 palnia facut-o prin turnare model fuzibil, dupa care pelucrat-o

28.3KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
acum am o dilema ... cum sa montez filtrul, asa?

injectie benzina ... adaptare flat4 acum dilema ... cum montez filtrul, asa?

37.7KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sau asa?

injectie benzina ... adaptare flat4 sau asa?

35KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
acum lucrez la aprindere, incercand sa trensform delcoul original, care este o bijuterie, intr-un delcou cu hall ..

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Vezi ca n-are ulei, am uitat sa pun cartonas , hehe.
Plenumul... mergea orice forma, la bus e loc destul. Dar ma bucur daca iese ceva util din ala. A iesit urit, dar nu m-au interesat niciodata acuarelele .
Vrei sa folosesti partea de injectie a delcoului, sa fie semi-secventiala, cum era?


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
stiu ca nu are ..  i-am luat deja
la plenumul original clapeta este mica in comparatie cu asta si mai era si problema - cum aranjam filtrul de aer acolo - nu e urata, a trebuit continuata sudura doar si putin indreptata ...
da vreau sa folosesc partea de injectie din delcou .. eu facusem pe modulul ala o treaba cu doua integrate 4013 (flip-flop - ca tot vorbiram de ele) - care imi comuta stanga dreapta si/sau imi scadea frecventa impulsului, dar e mai misto cu delcoul asta - pastrez doar o parte din modul


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Dar sa vezi ca platinile alea nu stiu daca se mai gasesc, ar fi fost misto daca le puteai hall-iza si p-alea... Si d-aci pina la secvential mai e un mic pas .

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am ales solutia de bun simt, pentru a nu face modificari ireversibile intr-un delcou "de colectie"- gotronic.
jan, alta intrebare - motorul are pe undeva vreun senzor de temperatura?

injectie benzina ... adaptare flat4 ales solutia bun simt, pentru face modificari intr-un delcou

45KB


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, delcoul ala era nou, parca, impreuna cu tot motorul...
Avea o sondita pe chiulasa din dreapta, parca. Mi se pare c-am scos-o sau nu era prezenta, nu mai stiu. Oricum nu cred c-o foloseai p-aia. Si mai avea un senzor prins pe bloc, sus, lua temperatura blocului. Parc-asa... Asta al doilea...daca nu-i p-acolo, nu stiu unde o mai fi.


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ma interesa gaura pe unde este ...

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In chiulasa, vezi ca tre sa fie un dop de cauciuc ceva peste fosta sondita...

Deasupra, destul de aproape de bujia de la 2 sau 3, nu mai stiu cum le-am pus, daca inversezi - 2 devine 3. Uita-te pe la gaurile pentru bujii.

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata... l-am pornit .. poze si filme maine cand ajung acasa, ca aici nu pot descarca si nici conexiune nu am ...
toate furtunele le-am schimbat, si cele de la injectoare, pentru ca atunci cand am bagat presiune in instalatie, pishau, toate erau coapte ... oare de cand e motorul? cati ani au avut furtunurile? ...
merge SUPER ...am ceva probleme cu aerul fals, dar se rezolva... si mai am si ceva de lucru cu feed-back-ul si reglajul ...
am gasit gaura pentru senzorul pentru temperatura in dreptul cil. 3 .. gaura cu filet 10x1 .. acolo am bagat si eu senzorul


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai motorul fusese luat direct de la volkswageni, probabil ca prin anii 80 se gaseau motoare de schimb la ei (normal ca erau coapte alea). Pe urma omul a intrat cu masina in ceva si a ramas cu motorul. Asa zicea el, dar n-am stat prea mult de povesti.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am bagat presiune in furtune si m-am dus ca galma din prima la 3 bari. curgea benzina de peste tot .. m-am speriat ca ia foc .. tzasnea benzina ca la arteziana de la unirea.. am pus furtune cu interiorul de teflon si cu insertie textila stranse cu coliere

am vazut ca te-ai bagat pe galeria de admisie cu dremelul


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, un curatat, nu cine stie ce. N-ai cum sa intri prea adinc cu dremelul, trebuie o scula mai sanatoasa, la 220 sau aer comprimat. A, si zona bosajelor pentru ghiduri la evacuare (parca) am incercat s-o prelucrez nitel, nu cine stie ce, nu-s diferente de volum, forma sau altceva...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asta e al doilea film cand ii aranjasem un pic din aerul fals, dar mai am probleme si cu injectorul de la cilindrul 2






Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asta e primul film .. cu pornirea dupa ce am terminat cu scurgerile de benzina si m-am apucat sa il reglez .. in relati mergea cam sacadat pentru ca trage aer fals si injectorul nu merge





pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am gasit si gaurica ... acum trec la partea de finalizare, adica - actinarea clapetei, pompa de benzina, ultimele fire care trebuiesc trase, pozarea lor .. etc
trebuie sa aduc si gazele de carter in admisie ...

injectie benzina ... adaptare flat4 gasit gaurica ... acum trec partea adica actinarea clapetei,

47.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Mexican fuel injection on stock 1600 with Microsquirt





pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
tiptrei



pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-mi place filtrul ala de aer de la tip 3, astea n-au tablele periferice si trage aer cald de pe linga motor. Io as fi facut altfel, puneam un filtru "inchis" si luam aerul pentru admisie din chesonul ala de unde ia motorul aerul de racire, adica asa cum era original. Dar pentru o masina de show, merge mai bine asa.
Hmm, daca ma gindesc mai bine, p-acolo trece mult aer... Bernoulli, Venturi, supraalimentare gratis... Avioane...

Bogdane, e de retinut ca motorul avea raport de compresie 8,6:1 inainte de a-i scoate garniturile alea de chiulasa. Acuma... n-am stat sa masor, dar sigur-sigur nu-i sub 9:1. Deck-ul e-n regula, 0,75-0,8, nu mai stiu. Io am acuma 22 de mii cu motoru-asta si nu "pare" sa se loveasca nimic p-acolo .

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nici la asta nu loveste nimic... bate un tachet la cil 3 cateodata ... e hidraulic sau mecanic?

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mecanic. N-aveau joc in bloc, parea ok p-acolo, dar cine stie, nu cred ca aia foloseau blocuri noi la motoarele de schimb si nu era bucsat, asa ca... se poate.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Jane vezi ca Reta are injectzie pe mashina aia neagra, du-te la ea, betzi o bere, conspectezi mashina... Cre'ca'cam s'tetzi vecini, nu?

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Are, da. Sintem cam la 2 ore distanta, asa, dar n-am reusit sa ne vedem. Poate pe la vreo intilnire... Cica am trecut unele pe linga altii la Bitburg la "das drag day" in toamna.
Io, sincer, mai chibitez nitel la povestea cu injectia, ca-s altele de rezolvat. Dar ma uit la Bogdan ce face.


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bai, as incerca sa fac niste corpuri de clapeta din niste carburatoare cam busite pe care le am p-aci. N-ar trebui decit sa adaptez un potentiometru si s-astup ceva gauri.
Ce potentiometru pot infige pe ax acolo? Sa iau de la aircooled.net? Ar iesi cam scump...
Pe urma, as pune niste injectoare deasupra clapetelor, ca la curse . Ce drac de injectoare ar merge si cum? Ceva cam cum erau alea de la mercedesurile cu injectie mecanica... Sau cum erau la monopunct?


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jan eu lucrez la niste corpuri din carburatoare de tip 3 .. pentru ca la cele pe care le-am avut eu clapeta era pe o talpa prinsa cu suruburi.. si cu injectoare tot deasupra ......deocamdata  ma lupt cu facutul galeriilor ... eu zic ca pentru motorul tau de merg direct corpurile de monopunct asa cum am facut eu la bus, doar ca unul pentru fiecare cilindru

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai io ma gindeam sa fac ceva simplu, nu stiu daca-i simplu asa cum zic io, ideea-i ca am galeriile, timoneria, filtrele, "corpurile de clapeta", doar trebuie adaptat un potentiometru si vazut pe unde vin injectoarele, ca la broasca nu prea e loc in lateral spre exterior si oricum n-am unde suda stuturi pentru injectoare p-aci...
Mai e varianta cu corpuri de sugiuchii, parca-ti luasesi si tu unele, alea au injectoarele pe ele, etc. Iar la pret s-ar putea sa fie cit potentiometrul luat din America plus vama plus tva plus colet plus coiala in limba ciinilor p-aci cu organul vamal .
Ce zici de astea 2 variante? C-un megacuark d-ala sau un calculator mesterit de tine...


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai corpuri sugiuchii am lual de la ... vorbim pe mess ... am luat o baterie de 4 din care folosesc doua pentru motorul de 1200 .. ca asta il am deocamdata pe masina, dar tot pentru motorul de 1200 am in pregatire o altfel de varianta, cu clampetele de la carburatoare pdsit si cu injectorul deasupra .... daca te uiti la galeriile pe care vreau sa le torn vei vedea ca nu am lasat loc pentru bosajul injectorului, in galma de pe mijlocul galeriei vine o bujie cu incandescenta, care tine loc de pata calda ... ... megacuark-ul e mai misto

pus acum 12 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Care sunt avantajele variantei cu injectorul deasupra clapetei ?

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bogdane, mai zi-mi si mie niste treburi, injectoarele de sugiuc si tps-ul merg cu megasquirt-ul? Mai trebuie ceva? Ai ceva link cu date despre astea? Ca vad ca-s mai multe modele dupa cilindree... Probabil ca de la 1000 cmc ar merge niste corpuri? Au 38-40 mm asa, nu?

Sau cu varianta cu dellorto, ce tps ar merge? Si cum as adapta niste injectoare?

Adica, vorbim si pe mess, da tre sa ne gasim...

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane era pe vw vortex unul care pusese caracteristicile ... si merg cu injectoarele originale perfect cu megascartzul, nu mai trebuie nimic - parerea mea
suzuki gsx-r e varianta pe care o am eu

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
Pagini: 1 ... 4 5 6 7 8 9  

Mergi la