Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cosminamoraru din Bacau
Femeie
25 ani
Bacau
cauta Barbat
30 - 80 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ma bucur ca nu traiesc degeaba .. ia priviti ce a facut discipolul meu  stefan .. stecit




   cu mai multe explicatii .. remarcati "old school"

o sa fac un filmulet si eu la broasca .. si la bus ..ca sa vedeti cum se aude un motor cu injectie de broasca ...


Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Bogdane ma bucur ca ai reusit sa intri pe Youtube si vrea sa-ti multumesc pentru toate sfaturile bune pe care mi le-ai dat pe tot acest parcurs de cand m-am apucat de treaba cu injectia asta.
Am facut si un site de dicat injectiei. Il gasesti pe. Azi am reusit sa-i dau o forma cat de cat.

Te salut ! Stefan


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
o sa-i facem si un filmulet interesant cu reglajul cu calculatorul cu softul pe care ti l-am dat ...

servus, vorbim la munci


pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
miroase a lingusealaaaaaa   

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
WARNING!

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
linguseala cui?? ... in afara de citeva sfaturi, baiatul si-a facut-o singur ...erau unele "mici" chichite pe care nici un manual tehnic nu le prezinta si nici nu avea de unde sa le afle, fiind si colegi de serviciu am avut mai mult timp de discutie...

pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
cum mai e vremea prin Bv ? Cand pornesti brotacu' sa pui un filmulet cu motorul mergand ?

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vremea este nasoala, chiar daca e calda, dimineata inca mai razui geamurile ... la prima venire in brasov vorbesc cu fane sa vina cu echipa de filmare ... oricum trebuie sa ii desfund galeria, o sa fac treaba asta simbata si sa-i pun volanul si alt bloc de lumini si daca vremea se imbunatateste o iau ...

singurul brosco-fan care a vazut-o cu injectie, este seby ...

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
avind in vedere ca intimpin probleme, din cauza galeriei care refuza sa se incalzeasca, am decis ca pina gasesc o solutie de imbunatatire, adica un plenum mai larg sau altceva, voi trece injectia deja facuta pe monopunct pina trec de ITP .... problemele la multipunct au aparut in momentul in care s-a racit afara, incerc sa remediez problema si sa ma gindesc la o alta varianta.

pregatesc si un motor CT de 1600 pentru broasca, pus la punct asa cum scrie la carte si cu alt tip de injectie .. o injectie de tip multec putin mai "permisiva" fata de injectia de tip bosch .. deoarece apare si senzorul MAP ..

injectie benzina ... adaptare flat4 avind vedere intimpin probleme, din cauza galeriei care refuza

40.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ia uite ia ce-si face omu cu mina lui ...   



eu cu rusine spun ca am probleme mecanice cu motorul pe care le voi rezolva repede ca sa ma dau iarasi cu brotacul


pus acum 15 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Salut Bogdane si tuturor aircooled-istilor!

     Cum ti se pare Bogdane? Merge si batranul OLTCIT pe injectie. O sa vin cu un filmulet mai clar ca acesta a fost facut cu mobilul si filmeaza prost.
     Una peste alta sunt multumit. Pentru prima cheie a fost foarte OK, chiar peste asteptarile mele. Urmeaza testele de drum si reglajele din rezistori si etc.


pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
si fumu? unde s-a dus? :p

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alta .. gm monopunct pentru un motor de 1200-1300

injectie benzina ... adaptare flat4 alta monopunct pentru motor 1200-1300

30.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
vrummm vrummm

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Faci si vinzi, sau doar ne dai cu ea pe la nas sa ne-oftici?
In prima varianta- zi si tu pretz si avantaje (reducere consum in principal)


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

MishuL a scris:

Faci si vinzi, sau doar ne dai cu ea pe la nas sa ne-oftici?
In prima varianta- zi si tu pretz si avantaje (reducere consum in principal)

fuck si vinz ... avantajele ... nu prea sint, ca dai cu banu si cind ai si cind nu ai ... pai parca iti mai scrisesem .. "afaciati a la finestra" cu toate piesele de injectie pe care le ai ... pune poze ca sa imi aleg eu ... restul discutam pe mess

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
coane, baga un mess ca se invartoseste treaba, sa vorbim despre injectia cu pricina

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
m-ar aranja si pe mine una ... fac in medie 55 km/zi si o reducere de consum m-ar coafa binisor

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hooo ..  trrrr ... asteptati sa o dau gata pe asta si pe urma mai discutam  ... dupa ce e probata, plimbata, gidilata, reglata mai vorbim .. deocamdata ma lupt cu alte probleme, departe de alimentare sau aprindere .. rulmenti, carbuni, conjuntoare/disjunctoare, placi de presiune, si alte mizilicuri care iti fac viata amara
radule, fiind primul meu client (multumit)  , vei fi primul servit ... urmand ca in paralel cu giemul sa mai fac si una ca la mine (din bube mucigaiuri si noroi), poate chiar una multipunct asa cum incepusem, .. pretul se va stabili prin negociere


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
hahaha, asa, fa-l cobai, sa se inspaimanteze...

pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
abia astept sa fiu cobai ! De fapt nu eu, ci "dansa". (Apropo de multumit, nu stiu daca am mai spus, merge misto rau dracia aia iar consum in oras am ~ 8.5 in conditii de 1300 cmc si anvelope de 185 pe toate rotile. Si calcata oleaca pedala )

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
e aproape gata .... giemul ... cam toate piesele principale sint, mai urmeaza o pompa de benzina si ceva maruntisuri, furtune, teuri, stuturi de adaptare .. etc...

injectie benzina ... adaptare flat4 aproape gata .... giemul ... cam toate piesele principale sint,

40.7KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si vine din urma si motorul fara delco ... cu ajutorul lui seby am gasit cea mai cutata piesa .. rotita trigger  ..

injectie benzina ... adaptare flat4 vine din urma motorul fara delco ... ajutorul lui seby gasit cea

37.8KB


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
si ce faci cu ea ? 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cu ce? .. cu rotita sau cu instalatia de injectie?

rotita... imi pare rau, de-abia am facut rost de una, dar oricum nu o poti folosi la tine fara modificari, eu o voi adauga la o pulie de curea de 3,4sau 5 pk .. adica curea lata ...

inectia merge la tine ....daca iti va conveni pretul....

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai cand am scris io, era numa poza cu injectia, pesemne ca ai postat cu 0,2 sec inaintea mea

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

bogdan_bus a scris:


radule, fiind primul meu client (multumit)  , vei fi primul servit ... urmand ca in paralel cu giemul sa mai fac si una ca la mine (din bube mucigaiuri si noroi), poate chiar una multipunct asa cum incepusem, .. pretul se va stabili prin negociere


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
adica ... e de dat ? Eu, repet, sunt foaaaarte interesat !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. si cum ai vrea .. kit diy ... sau vii aici pentru montaj?... presupun ca diy ... doar bucsa pentru sonda lambda e de sudat . restul de prinde cu suruburi pe versiunea de baza

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
kit, mi-e mai la indemana.
Bucsa aia unde trebuie sudata ?


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uita-te mai in fatza

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
coane bogdane, eu am cateva optiuni concrete pentru aprindere

- delco hall - (avans vacuumatic pe el) de bus - bolt on

- delco hall - (avans vacuumatic pe el)  de golf 2 - tre' modificata antrenarea;

- delco cu avansul comandabil din ECU, varianta de pe mexico FI (fara vacuum) - bolt on

ar mai fi si un delco pe reluctanta - bolt on fizic, cu vacuum, nu stiu cum sta cu curba de avans - pare a fi de opel/gm

toate pe stoc; e bine de stiut acest aspect pentru a sti ce va contine kitul pentru mine (varianta optima de aprindere) si sa nu dam banii aiurea pe un delco "dublura" - pot sa iti dau si codurile de delco pentru referinta


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
n-am inteles ce e varianta cu delcou de bus...
varianta cu delcou de golf... o poti lua pe cea a lui radu, pentru ca nu va mai avea nevoie de ea
varianta cu ecu e ca la mine ... in legatura cu avansul zic sa nu iti faci probleme prea mari, pentru ca varianta cu ecu se inscrie in banda avansului delcoului mecanic, ca daca mai adaugam si jocurile si batrinetea pieselor, sigur e tot pe acolo, poate chiar mai bine

kitu' va cuprinde absolut tot, ca sa ma asigur ca potentialul client nu baga cine stie ce piese, sau de proasta calitate, ca sa nu avem discutii aiurea.......evident kitul va fi testat inainte pe broasca mea inainte de a pleca la beneficiar ... beneficiarul va da jos carburatorul, pompa de benzina, tija pompei si instalatia de aprindere si v-a monta in locul lor, la fix fara alte modificari piesele trimise de mine... evident voi pune si poze spre exemplificarea tuturor miscarilor ... in curind e gata asta a lui radu, cam pe saptamina viitoare(daca e totul in regula)...


in legatura cu piesele pe care lei luat si vrei sa le folosesti, o sa mai vorbim... am un modul cu bobina cu tot pentru delcoul cu reluctanta ... dar dupa ce vei avea injectie, nu te vor mai interesa alte modificari.....

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ok, am inteles, kitul e complet ca sa se pupe bine intre ele

eu ziceam ca am o aprindere completa de pe bus (T4) - delco, modul, bobina, fizic si "logic" merge pe broasca - toni are, sergiup are

mai am pe stoc si un delco dedicat injectiei de broasca - ziceam ca merge combinat cu un creeras VW/AUDI


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ok arata ce ai ca sa stiu ce fel de conector are si atunci piesa cu pricina nu o mai iau eu....o pui tu

pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
vine poza in acest w/e

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cum se prinde sonda la toba .. cine gaseste o metoda mai buna il rog sa o dezvaluie... si cu explicatiile de rigoare ... eu am pus sonda acolo la nimereala, fara a tine cont de fluxul de gaze, ci doar ca acolo nu deranja nimic .... dupa ce am pornit motorul mi-am dat seama ca feed-back-ul este destul de bun... adica atunci cind decuplez sonda se schimba si mersul motorului

injectie benzina ... adaptare flat4 cum prinde sonda toba cine gaseste metoda mai buna rog rigoare

34.5KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
modul de prindere a pompei si a filtului de benzina ... cu coliere pe suruboacele care tin motorul de cutie

injectie benzina ... adaptare flat4 modul prindere pompei filtului benzina ... coliere care tin

39.1KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si pompa

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
scuze

injectie benzina ... adaptare flat4 scuze

41.2KB


pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
....Scuze offtopicul ...Bogdane arunca o privire aici

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
fane .. bravo .. esti mare, dar tot oltcit ramine, ti-am zis sa treci la broaste si nu m-ai ascultat

pus acum 14 ani
   
stecit
Broscar nou

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 8
Bogdane te-am facut piesele alea (2 buc.) si ti le aduc maine la munca si pistolul de terosonat. Pana atunci baga o geana pe asta in josul paginii. Azi am pus rezervorul cu tot cu pompa electrica si traductorul de nivel combustibil si am finalizat interiorul.

             


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
foarte tare ... si eu trebuie sa schimb ceva la alimentare pentru ca nu prea imi place ce se intipla acolo in spate ... pina una alta nu stau degeaba nici acasa ... si aproape gata inca una .. mai trebuie citeva fire lipite si probe

injectie benzina ... adaptare flat4 foarte tare ... trebuie schimb ceva alimentare pentru prea imi

39.4KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ultima ajustare a ... unor chestii din calculator  ... ce tin de cifra octanica ... un rezistor de 220ohmi plasat pe final

injectie benzina ... adaptare flat4 ultima ajustare ... unor chestii din ... tin cifra octanica ...

42.2KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si cam asta e instalatia electrica .... urmeaza pompa de benzina si maruntisurile mecanice ... talpa, mecanism de acceleratie, filtru de aer, furtune, etc

instalatia a fost testata electric si este ok .. si scinteia si injectorul si actuatorul de relantiu si tps-ul si map-ul functioneaza ... restul reglajelor se fac pe motor

injectie benzina ... adaptare flat4 cam asta instalatia electrica .... urmeaza pompa benzina

29.4KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

jan a scris:

Bine, nu exista, dar daca inventam noi unele ? Spre exemplu o cama sau ceva pe pulie si 4 platini care sa distribuie impulsul la injectoare?


am stat pe racoare (2 AM) si am citit cu atentie tot topicul - asa ca vin cu diverse completari

exista delco cu platina speciala pentru injectie - modelul 72-73 pentru 914/tip4 - am un astfel de delco - momentan e la gotronic ca mockup pentru modulele lui


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

bogdan_bus a scris:

puteam foarte bine sa las injectorul sus si era doar un simplu monopunct si dupa, se chinuia sa tina relantiul corect


aci, in calitate de potential client, cer clarificari - care e situatia reala?


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
situatia s-a rezolvat cu ceva modificari, si chiar merge foarte frumos in versiunea monopunct, dar nu mai are acel quelque chose, pe care il are mpi-ul, nu iti pot spune care e ala .... oricum varianta aia e in studiu ca un upgrade la spi ... si e mai complicata pentru unul care vrea kit do your self ....

uite aici modificarile de ultim moment ale instalatiei de alimentare ... o conducta de retur si un teu sub rezervor

injectie benzina ... adaptare flat4 situatia s-a rezolvat ceva chiar merge foarte frumos versiunea

51.6KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai de aproape

injectie benzina ... adaptare flat4 mai aproape

45.8KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
instalatia electrica gm este gata ... mai urmeaza flansa de adaptare si mecanismul de acceleratie

injectie benzina ... adaptare flat4 instalatia electrica este gata ... mai urmeaza flansa adaptare

31.8KB


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si asa ca un bonus, pe linga cele doua reglaje mecanice am adaugat si unul electronic care se poate aduce in bord ... un potentiometru ... care modifica doi parametri odata; scinteia si benzina ...

injectie benzina ... adaptare flat4 asa bonus, linga cele doua reglaje mecanice adaugat unul

39.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
T-ul la ce foloseste ?

eu am returul deja tras


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la tine, teul nu mai foloseste la nimic pentru ca ai deja retur in rezervor ... rezervorul meu nu are decit o singura gaura de benzina, nu i-am facut doua si atunci am adus returul intr-un teu ..solutie prezentata si de cei de la cb performance la un model de porsche ...... deci uita pozele cu teul ...

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
aaa, m-am prins ce ai facut. Teu din ala imi facusem si eu initial dar tot in compartimentul motorului. Nu stiu unde naiba citisem insa ca daca e pus acolo nu mai e eficient (ceva de genul ca nu se mai amorseaza repede pompa de benzina dupa ce sta masina mai mult timp, ca ar trage mai degraba aer din furtunul de retur decat benzina din rezervor, asa ca am dus returul la rezervor, in ... stutz-ul de aerisire al rezervorului. Evident, ca sa se egalizeze presiunea din rezervor a trebuit sa dau un gaurificiu in capac

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am gasit poza

injectie benzina ... adaptare flat4 gasit poza

49.1KB


pus acum 14 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
iete niste caracteristici pentru sonda "laba" de mexico


Gewinde: M18 x 1,5 Gewinde (DIN)

Arbeitsspannung 0-1Volt

Wiederstand des Heizelementes  4 Ohm


pus acum 14 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 159
bogdan bus sper ca tu sa intelegi mai multe decat mine !

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. numai asa din poze .. eu am inteles ca baiatu a pus pe brotac un vems gen megasquirt, iar piesele le-a luat de la un opel (gm)

pus acum 14 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
pe cine intereseaza...


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pe scurt: Peugeot 309 XR abandonat peste garla, in Germania, la Kehl. De ce abandonat? E in parcare la penny, geamuri sparte, bord vandalizat, fara numere, hartie de la primarie ca il salta pe la sf lui septembrie (hartie aparuta de o zi-doua). Azi mi-am luat inima'n dintzi si l-am vaduvit de 4 relee de sub bord (sigurantzele- placheta plecasera) si am avut intentzia sa salt acumulatorul. Ghinion de neshansa....   Dar mai are injectzia, presupun monopunct (nu are rampa si injectoare pe fiecare cil). Relativ ushor de scos. Sa o scot? In rest? Delcoul? (e cam tampit pus si greu de scos....) Alte chitzibushe? Cred ca e evident ca nu pot intoarce mashina pe dos, pot lua doar ce se poate scoate in 2 minute....

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da pune mina si scoate-i corpul de injectie, bobina(nele) de inductie... delcou parca nu are modelul asta .... cauta senzorii de pe volant, sonda lambda daca ajungi la ea  si calculatorul .. care cred ca e undeva pe la motor in partea stinga sub parbriz ... si ce mai poti scoate

pus acum 14 ani
   
LIVIU/RATB
Vizitator



HOTZULE! SA NU FURI! sa nu iei lucrul altuia!La ei e zi da pachet si de vizite???  

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ca sa nu mai balarim threadul lui radu ... injectie, pentru un motor de 1600 fara aprindere mapata in calculator.. cuprinde: ecu, corp injectie, cablaj cu relee, sonda lambda, piulita sondei lambda (pentru a putea fi prinsa pe toba),flansa de adaptare la galeria originala, suruburi, saibe, piulite, ... urmeaza si o pompa de benzina .. si capacul filtrului de aer, plus instructiuni de montaj .... satisfactie garantata

injectie benzina ... adaptare flat4 mai balarim threadul lui radu ... injectie, pentru motor 1600

53.6KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
voi mai adauga si un senzor de temperatura de dacie  .... in poza asta flansa de adaptare si corpul fara modificari ... urmeaza modificarile ca sa se potriveasca si la accelereatie ... pret la tot ce am spus 950 roni ...  problemele cu furtunele, colierele, shtutzurile si filtrul de aer( pentru ca nu stiu ce preferinte are fiecare), ramin ale viitorului proprietar ..... deci instalatia din imagine este de vinzare

injectie benzina ... adaptare flat4 voi mai adauga senzor .... poza asta flansa adaptare corpul fara

40.1KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
senzorul de temperatura... poate fi folosit cel pe care-l am pe masina? (tip joja)

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca este un termistor NTC si la 20 de grade C are 2,5Kohmi atunci da .. pentru cunoscatori nu am pus si factorul B al NTC-ului, senzorul e destul de permisiv ...eu am folosit pe cel de dacia in locul surubului de la supapa pentru radiatorul de ulei ... ti-as recomanda GM-ul dar ar trebui sa treci pe la mine ca sa il poti folosi

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

bogdan_bus a scris:

...ar trebui sa treci pe la mine ca sa il poti folosi



_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu te gindi la prostii ... ma referam la analiza gazelor .. ala are si un reglaj al debitului de benzina prin injector si fara analizor e mai greu de pus la punct

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai Bogdane, ce e prin poza ta pe-acolo mai am si eu pe-acasa, si o sa iau si de la Peugeotul din Kehl... sincer pe mine nu prea ma pasioneaza varianta cu inj pe fiecare cilindru (o gasesc prea complicata in primul rand la modificarea galeriilor) asa ca probabil ca te voi cadorisi cu toata colectzia mea, flanshe prostioare fac eu, si tu vii doar cu infuzie de creier.... ei?
Cum am mai spus pe privat, nu am graba. Piesele in schimb pot sa tzi le dau repede dupa ce ma intorc in RO, e pacat sa stea la mine degeaba (adica nu degeaba- put a benzina in fostul dormitor conjugal.... )


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ok baga .. astept

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

bogdan_bus a scris:

nu te gindi la prostii ... ma referam la analiza gazelor .. ala are si un reglaj al debitului de benzina prin injector si fara analizor e mai greu de pus la punct

Hmmm. Deci e un fel de...carburator?


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
un fel.....sa nu crezi ca la injectie nu se foloseste analizorul de gaze, interfetele de diagnoza nu reusesc sa citeasca tot....


PS .. silviu n-a mai venit vineri, asa ca atunci cind ma intilnesc cu el iti trimit piulitele..

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Ma trimise soacra azi la Kehl dupa cumparaturi, asa ca am luat si ceva scule si am vizitat Peugeot-ul. Am saltat pentru inceput (aveam doar o cheie de 10-11 si una combinata de 13) cricul, bobina de inductzie, cablurile de bujie si delcoul. Delcoul este oricum cu senzor ceva- nu are platina sub capac, are ceva in "etajul" inferior, nu am cu ce desface ca trusa de bitzi e in Golf- oricum are pe exterior cutiutza BOSCH MTR02 0227100140, cu un conector cu 3 contacte in el.
Sonda lambda e si ea accesibila si o s-a ridic. Straniu mi se pare ca din ea ies DOUA cabluri a cate 2 fire...
Cand aduc bitzii va pleca si corpul injectorului.
Calculatorul nu l-am zarit in compartimentul motor, voi mai cerceta.
In portbagaj nu e capac in dreptul "sorbului" deci probabil ca nu voi putea recupera pompitza, daca e "submersibila".
Referitor la conectori. O sa incerc sa salvez tot cablajul de la calculici la corp si altzi senzori (apropo, sa-l scot pe cel de temp de lichid?). Daca nu se poate.... sa tai conectorii? Mi-e cam... mila, nu stiu cum sa zic.... In fine, oi videa. Incerc sa ma autoconving ca pe data de 19 septembrie acea mashina o sa mearga undeva de unde dupa o alta perioada va pleca fix la tocat, ca nu sta nimeni aici sa repuna asa ceva pe picioare....

Va tzin in curent.


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca iei calculatorul, nu te chinui sa desfaci cupla, taie cablul asa cam la o palma ... si sonda lambada e corect sa aiva doua rinduri de cable ... ia corpul clampetei

pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Am facut asta-seara proba ambreiajului pana in Kehl. Am luat tot. Prin tot intzelegem "carburatorul", sonda lambda, senzori de temperatura apa, filtru de benzina, calculator, o chestie cilindrica virgula care habar n-am ce-i, precum si cablajul instalatziei- am taiat doar unde se unea cu restul cablajului sau... ma rog... se ducea sub bord.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hai cu ele ...

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
fara comentariu

injectie benzina ... adaptare flat4 fara comentariu

16.9KB


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hmm. Asta seamana cu poza aia cu tulumba cu 2 ventilatoare.
Ia zi, Bogdane, e bun la ceva daca iau bucatile alea de D-jetronic, sint din nou de vinzare, probabil ca si alea de EGR s-ar putea recupera... Asta in caz c-as vrea sa fac un motor cu racire orizontala si-as folosi injectia asa cum e sau doar hardware-ul.
Asta:

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane.. sincer ... nu te baga, d-jetronicul are "senzorul" ala de depresiune, care e "inima" injectiei ...  daca ala e stricat, e nasol, nu se mai gaseste, si asa cu ala decalibrat motorul merge aiurea ... eu zic sa ne vedem intai la bran sa vorbim si dupa aia sa iei o decizie .... asa doar pentru hard-ware, merita, dar mai negociaza un pic ..

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, asa mai discutasem, afm-ul ala cu clampeta sau ce-o fi e cu problema. Pin'la urma merge foarte bine cum ai facut tu cu 2 corpuri monopunct, numai sa-l facem sa incapa tot sub trapa de tip 3. Am niste galerii de-alea scurte, de CU.
Da' sa nu ne grabim, sa luam intii calu' si pe urma potcoavele .


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
hai lasa ca vorbim tet a tet ... nu e nevoie sa faci cu doua corpuri ca mine .. poti face cu doua corpuri si 4 injectoare ... mai vorbim ..

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
D-Jetronicul nu avea AFM .. avea piesa asta care transmitea la ecu presiunea din admisie .. astea au fost pe 411 si pe unele typ3 .. L-jetronic LE-jetronic ..au aparut mai tirziu si intr-adevar au fost pe typ3 si pe bus . L-jet-urile au fost urmate de Digijet apoi de Digifant si apoi de Motronic  ... varianta optima pentru motorul de tip4 este Digijetul pentru ca inca se gasesc o gramada de piese si multe se pot adapta si de pe digifanturi

injectie benzina ... adaptare flat4 avea afm avea piesa asta care transmitea ecu presiunea din

33KB

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
injectia D-jet a fost mother of electronic injection .. bosch a dezvoltat conceptul si a transformat traductorul de depresiune in AFM .. adica nu a mai masurat presiunea ci a masurat debitul de aer care intra in motor ...d-jet si l-jet nu aveau sonda lambda

injectie benzina ... adaptare flat4 injectia d-jet fost mother electronic injection bosch dezvoltat

28.7KB


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Calculatorul luat de mine de la Pejos este 0 280 000 745 iar mashina posibil sa fi avut 1400 cm3.... Peugeot 309 bla bla bla, tre' sa caut poza.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, si io parc-as schimba carburatoarele pe injectie, chiar la motoru-asta de pe broasca. Ce zici, Bogdane, cred ca nu-mi incap niste corpuri cum pusesesi tu la motorul de 2000. Da' am vazut o treaba misto facuta, folosite carburatoarele chele pe post de corpuri de clapeta. Ce naibii ar mai trebui acolo in afara de TPS? Se poate adapta un TPS pe alea? In plus, ar trebui probabil injectoarele adaptate in galerii, sudate niste chsetii acolo... Galeriile de bus nu le pot pune (au bosajele alea la fix...), ca nu incap injectoarele in lateral acolo-n broasca .

Sau sa-i fac niste capete de galerie gen tip1 dubla admisie in care sa steie injectoarele si un corp de clapeta central... Mai greu de confectionat.

Sau bosaje de injectoare sudate pe carburatoare. Hmmm.

A, uite ceva interesant:
Suma de-acolo inseamna cam 760E...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa ceva? Da' scuipa la 20 cm de supapa. O fi mai bine sau mai rau?

injectie benzina ... adaptare flat4 asa ceva? da' scuipa supapa. mai bine sau mai rau?

51.6KB

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deci .. ziceam ca,  varianta mexico injectata si varianta de monopunct monomotronic provin din digifant doar ca n-ai sa mai vezi AFM .. rolul afm-ului a fost preluat de diametrul "fix" al clapetei corelat cu  TPS .. la varianta digifant de pe 1600i injectoarele  sint comandate toate 4 odata (ca la polo) ...

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Se poate pacali ecu monopunct ca sa nu scuipe toate 4 odata? A, si-n poza de pe "1600i" nu vad sonda de temp. motorului. Face imbogatirea la rece doar in functie de temperatura aerului din admisie sau care-i treaba?

Io ziceam de asa ceva:
si as fi prins injectoarele pe carburatoare, raminea doar problema tps, da' na, ne-am indeparta de la "form follows function" cu mofturi d-astea...

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Am gasit astea, le pun aci sa nu uit :
Plenum = 2.25 - 2.5 times a runner volume

Runner volume = cylinder volume

Runner dia = inlet valve openning dia less dia of valve stem (more important to get good flow from runner to head)

TB dia = 1.25 - 1.5 runner dia.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
se poate cu un "flip-flop".. nu-i asa mare problema ca scuipa toate odata .. 80%ciclu ..adica la un moment dat nu se mai simte ca ar mai scuipa, atunci "pisa" toate patru

aia de pe shoptalk e ca la poza aia de mai sus .. de ce sa strici sau sa folosesti doua webere functionale ....hai sa punem asa cum ti-am propus mai intai si pe urma cautam si corpuri de 750gsxr sau de bmw 1200gs ... hai sa trecem de primul pas, adica sapui una mai simpla si sa inveti sa o depanezi si sa o reglezi si dupa  trecem la "nivelul" urmartor... eu incerc sa string niste banuti ca sa iau un kit de megasq v3.3

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ochei, atunci zi si mie diametrul la clampeta, sa ma gindesc ce tevi trebuie, etc...
Chiar si o poza cu corpul clampetei ar fi buna, sa vad daca si cum merge facut un plenum, ceva...


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
era aia pe care am avut-o la bran .. am lasat-o in broasca .. maine o aduc acasa si ii fac poza

jane .. pentru ceea ce vrem sa realizam, nu gasesc niste piese .. bine, le-as gasi daca ar avea astia interesul sa le aduca, dar fiindca nu sint foarte cautate si destul de ieftine (in jurul a maxim un leu, doi )nu le aduc pe aici   ...  te poti tu duce sa le iei de la magazinele de piese?

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
misule .. iarta-ma ca n-am raspuns ... da e de la un peugeot 1.4 ca sa folosesti la tine trebuie o mica modificatiune   .... mai ai nevoie de o pompa de benzina si de o sonda lambda ... si mai e nevoie de niste pesute mici ....    mufele de la corp le-ai luat?

pus acum 14 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

bogdan_bus a scris:

era aia pe care am avut-o la bran .. am lasat-o in broasca .. maine o aduc acasa si ii fac poza

jane .. pentru ceea ce vrem sa realizam, nu gasesc niste piese .. bine, le-as gasi daca ar avea astia interesul sa le aduca, dar fiindca nu sint foarte cautate si destul de ieftine (in jurul a maxim un leu, doi )nu le aduc pe aici   ...  te poti tu duce sa le iei de la magazinele de piese?


Pai ce-o sa fac, ma duc, daca trebuie .

Am sa masor si distanta p-acolo pina la contraaripa, poate merg totusi galeriile de carburator cu injectoare.

Modificat de jan (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Pai nu ti-am zis, am luat TOT cablajul, cum era ala facut de tine. Si sonda lambda. Pompa o sa fac eu rost. Din pacate acum am calculatorul, restul e in bus, busul la moshie . In w/e le fac poze detaliate.

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane e vorba de niste rezistori de 3,3 ohmi/10w sau 16w , rezistor de 4,7 ohmi/10-16w, rezistor de 5,6ohmi/ 10-16w si  termistor NTC de 2,2kohmi sau 2,7kohmi .. optim e 2,5ko dar astea au fost facute doar pentru auto

pus acum 14 ani
   
lexxus
Dilãr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
bogdane toarna la mine piese din astea ca am afara la germania o sursa care ma poate ajuta si binenteles le aduc la pretul minim (transport + 0.00000001% comision).ma intereseaza si pe mine binenteles ma intereseaza sa-mi fac rost de o injectie ca mai am un motor de typ3 in curte pe care as experimenta,dar pana acolo mai este mult.dupa cum spuneam spune de ce ai nevoie: daca ai codul piesei atunci este simplu,merge si daca-mi spui piesa si pe ce masina era.Ajut cu mare placere mintile luminate si injectate 

_______________________________________
Online -

pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
diametru supapa 39 diametrul cozii 9  tb 38

Modificat de bogdan_bus (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
poza 1

injectie benzina ... adaptare flat4 poza

40.6KB


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 9  

Mergi la