Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Pisii la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 44 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 6 ... 9
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
mi se strange pielea pe mine cand vad atatea fire. Urasc firele !

Hai ca-s curios sa le pui pe masina si sa faci testele


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
fara fire nu puteam ... le-am tras in banda izolatoare pe caprarii .. ca d'aia am adus acasa si galria ca sa aproximez cam pe unde vine fiecare, iar pe masina le shoricesc ca sa stea locului .. astazi am mai facut ceva probe si cu pompa de benzina si cu bobina de inductie si probele sint multumitoare deocamdata...o sa schimb conducta de benzina cu una un pic mai buna .. din plastic ...si sint inca nehotarit care pompa de benzina sa folosesc, cea de pe motorul de bus, sau cele doua cumparate saptamina asta, voi vedea la probele de drum ..... astazi am facut si o flansha oarba pentru a astupa locul pompei mecanice

simbata viitoare cred ca fac modificarea .. mai am de luat niste furtun de 8 si niste garnituri de cupru de 35 pentru galerie si niste oringuri ...si cam gata cu cumparaturile


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
hai domne, baga ca mor de curiozitate 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
broasca .. ultimele clipe cu carburator... nu imi cere multe poze, ca de multe ori am si uitat de aparat .. nu am putut sa fac un tutorial, multe le voi explica in cuvinte

injectie benzina ... adaptare flat4 broasca ultimele clipe imi cere multe poze, multe ori uitat

47.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aici mi-am dat seama ca nu sudasem bine prezoanele --si a trebuit sa le intorc... se vad calculatorul si canistra de carbon montate

injectie benzina ... adaptare flat4 aici mi-am dat seama sudasem bine prezoanele --si trebuit

45.5KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tulumba am schimbat-o si pe ea si am pus una semieliptica de model vechi si a trbuit sa ii scot doua chestii pentru incalzire

aici se vede unde am pus sonda lambda

injectie benzina ... adaptare flat4 tulumba schimbat-o pus una model vechi trbuit scot doua chestii

46.4KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
prima pornire .. motorul se tureaza si apoi se opreste ... IT'S ALIVE

injectie benzina ... adaptare flat4 prima pornire motorul tureaza apoi opreste ... it's alive

34.4KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dupa oarece reglaje motorul lucra normal ... si am incercat citeva ture prin curte.. succes ... merge, trage, porneste, si nu mai miroase a benzina nearsa chiar cu motorul rece ... numai ca demarorul invirte cind vrea el ... dat jos constatat, inapoi la brasov , miine .. alti carbuni

injectie benzina ... adaptare flat4 dupa oarece reglaje motorul lucra normal ... incercat citeva

61.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
dragos timariu
Broscar pasionat

Din: Hunedoara
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 196
Chiar o treaba buna ma bucur mult pentru "brotacel" multa bafta cu ea in continuare

pus acum 15 ani
   
bogdan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 149
Bravo dom'le, frumos .... foarte frumos!  Te invidiez sincer pt. faptul ca ai timp si spatiu sa faci diverse chestii. 

_______________________________________
TYP 3 Variant "Cainele"
Golf IV Variant "Camila"

"Fel.Temp.Reparatio"

pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
daca poti face si un filmulet, sa auzim si noi cum "toarce"...

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
toarce la fel ca atunci cind are carburator ... un pic turatia mai stabila ... o sa fac si un filmulet, dar mai bine se vad de aproape piesele cum lucreaza: pompa cum bazaie, injectoarele cum taraie, cind intra in functiune modulul de relantiu si comanda iac-ul, cind se incalzeste motorul si vine frumos la turatia de 750rpm... si sa nu uit .. mirosul esapamentului e total diferit, chiar asa fara toba catalitica ... alta poza de dedesupt

injectie benzina ... adaptare flat4 toarce fel atunci cind are carburator ... pic turatia mai

43.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si o poza cu motorul dupa prima proba ...cind incepusem reglajul presiunii de benzina si ajustarea rezistivitatii senzorilor.... faza este ca am fost chemat inapoi la serviciu din concediu si miine nu ma pot duce la garaj sa continui, am gasit carbuni de demaror... deci pe joi sau pe simbata poate ma voi duce sa continui, pina atunci mai stam la vorbe...daca vrei alt zgomot la motor schimbi axa cu came si supapele ... asa am patit cu motorul meu de bus, care nu mai are sunetul tipic al motoarelor de broasca

pionieratul e frumos din unele puncte de vedere... a fost mai nasol la potrivitul pieselor in compartimentul motor, pentru ca e cm strimt locul, acum daca stau si ma gindesc as pune altfel piesele si as poza altfel cablurile, nasol e ca mai vroiam sa mai pun si doua ventilatoare suplimentare pentru incalzire si acum nu mai am loc

injectie benzina ... adaptare flat4 poza motorul dupa prima proba ...cind incepusem reglajul

55.1KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
fire, fire, fire !!!! 
bravo domne


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
demential...

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tzin sa amintesc, ca in toata instalatia asta de injectie numai colierele si furtunele sint piese noi, restul absolut totul este de la dezmembrari, piese de la peugeot, ford, opel si nu inultimul rind VW ... dupa ce mike pe forumul vw mi-a deschis ochii cu injectia de pe mexicance, am inceput sa gindesc mai profund la sistem  .. ... este o combinatie intre motronic si digifant, dar folosit doar la motorul de broasca... am studiat mai adinc problema si mi-am dat seama ca la broasca nu se cade un sistem foarte complicat si cu multe variabile, asa ca am ales un calculator de injectie de golf de 1,4 pe care l-am modificat la partea de finali si la partea de semnal dreptunghiular ....

important este ca, in mare, se aseamana principial cu injectia montata deja pe vw 1600i care s-a fabricat pina in 2003

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
sonda "laba" ai infipt-o doar in toba sau chiar intr-una din galeriile de evacuare din ea?

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
chiar in toba, nu puteam in galerie, e prea ingusta .... sper sa stea mai mult in gaz de esapament si nu in aer curat acolo unde am pus-o

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196



Pai sa nu mai ai tu de schimbat membrana de la pompa de sprit... Si sa nu scoti plutitorul de-acolo ca sa-i pierzi axul prin spatele galeriei... Nu-i bun.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
ce film e ala jane ca mie imi zice ca cica nu se mai ezista

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, l-or fi sters, nu stiu. O fi din cauza forumului? Cind il deschid din youtube, merge.
Oricum, linkul e      youtube.com/watch?v=t6MkKS5qUBs, l-am pus fara www, ca sa ramina text.

Oricum, de la injectia pe broasca pina la asta:

mai e un pic. Nu numai ca nu zice nimic daca vii cu motorul in sufragerie, da-i posibil sa te si ajute, in loc de mina ii montezi o cheie tubulara...

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
chirostar
Broscar nou

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 10
in legatura cu clapetele de acceleratie, cum le-ai legat in paralel? pur si simplu direct la ecu, 2 in loc de una? sau ai pus un driver? si semnalul il iei de pe delcou , nu? de pe un senzor hall? Ma refer la motorul typ 4. As fi si eu interesat de asa ceva, sa vad cam ce gasesc pe la dezmembrari, si cam cat ar costa pe aici....

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cam multe intrebari deodata ... clapetele sint legate fiecare la un modul driver cu tranzistori igbt pentru a adapta impedanta injectoarelor la finalul calculatorului, iar forma semnalului o controlez prin doua moduri .. unul cu niste rezistori de balast in serie cu injectorul si al doilea cu un potentiometru care comanda o capacitete variabila in driver si imi modifica paramerii de iesire.. pot face ingustari ale semnalului, pot da intarzieri, pot atenua amplitudinea etc..si daca ai vorbit de aprindere exista undeva un senzor map care legat la un montajel cu un mmc imi transleaza semnalul pentru aprindere,... sint multe lucrari pe care nu pot sa ti le descriu decit in principiu, chestie de "patent" si de orgoliu personal.. multe modificari esentiale sint ascunse privirilor indiscrete.... am mai scris si mai scriu o data : ceea ce vedeti aci sint discutii de forum,.... ca sa te apuci de asa ceva trebuie sa ai o "trusa de scule" putin mai dotata ./... si mai ai nevoie de ceva .....nu te baza pe faptul ca " daca a facut ala, inseamna ca si eu pot"... sfatul meu este : apuca-te de studiat ca sa nu pierzi banii pe piese de care nu ai neaparata nevoie sau sa dai niste gherle de sute de roni...

daca te uiti mai bine eu nu folosesc piese de la o singura masina sau un singur sistem de injectie, am luat si de la bosch, de la multec opel, de la pierburg ford etc.. ttot ce cumpar incerc sa fie cit mai aproape de conditiile pe care le pun si cum pot pacali controlerul

cu piesele nu stiu daca te duci mai sus de 1000 ron ....

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Poate ca n-are legatura cu injectiile, io zic insa ca are: Bogdane, de la ce masina adaptam si noi un delcou cu doua bujii pe cilindru? Sau cum vezi ca s-ar putea face artificiul asta?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
la ce motor vrei jane sa pui doua bujii?? ... din cite stiu eu numai pe unele motoare sport s-au pus doua bujii pe cilindru la modelele mai vechi existau doua delcouri montate pe acelasi ax, iar la modelele mai noi electronic si e mai simplu asa, sa splituiesti un semnal decit sa generezi doua ..

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Lasa ca vedem noi la ce motor ... Treaba-i cum faci asta ca sa fie si decalabile (nu decalotabile) scinteile cu un numar de grade RAC. Bine, sa zicem ca poti prinde 2 platine pe acelasi platan sau 2 senzori Hall in acelasi delco. Dar de capac ce te faci? Sau poti folosi semnalul de la un singur senzor si sa pacalesti si un al doilea modul de aprindere?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. cu delcoaie e foarte greu .. din punctul meu de vedere ... cu senzori pe volant e mai simplu si cu bobine de inductie gen wasted spark...da si cu un senzor hall cu semnalul dat catre doua bobini numa ca un semnal intarziat

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
mircea_cotiga
Broscar nou

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 8
Jan: asa, asa, mai zi-i, cum poti intirzia semnalul? Si de distribuitor ce te faci? Hai, ca io nu stiu destule, doar am bunavointa .

pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
hop si eu, c-o poza :P
N-are mare legatura, dar e impresionanta.

injectie benzina ... adaptare flat4 hop eu, c-o poza :pn-are mare legatura, dar

50.6KB

Modificat de xellex (acum 15 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ce ti se pare impresionant la un motor de 100000 de euro? Fii serios...

Treaba e: cum angrenezi 2 delcouri la pinionu-ala sau cum faci (mai exact) electronic 2 delcouri? SI daca-i electronic, cum infigi in capac 8 fise?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. in exprimarile mele, ti-am transmis ca nu mai ai nevoie de delcou platini, capace de delco etc .. ai nevoie de un montaj care sa iti genereze semnalul SAW pe care tu il mai bagi inca intr-un modul de aprindere si alta bobina dar intirziat...uite.. doua bobine d'astea iti trebe
SAW - spark advance word // sau semnalul de avans.. stii eu am mai vorbit odata de delcoaie cu hall la care fanta e decalata cu 30 de grade fata de momentul aprinderii ...cam asa ceva se intimpla si aici ...
ori faci iei o injectie de ford care are modul de aprindere motorcraft si mai pui una dar cu un montajel pe SAW...
mai este un semnal generat de modulul motorcraft de ford .. Profile Ignition Pick-up , sau PIP este semnalul care se transmite catre ECU sau montajel .. el da informatii asupra turatiei si pozitiei arborelui si este prelucrat si transmis inapoi sub forma de SAW
montajelul sau ecu trebuie sa calculeze momentul in care trimite inapoi semnalul de aprindere in functie de niste parametri.. nu ii mai enumar ...
deschisesem un topic la tehnic cu aprinderi in care povesteam ca , incerc sa scriu un controler de genul modulului de la ford dar pentru a-l putea folosi la motoare cu carburatie.. asa ceva au facut baietii de la megasquirt si montajelul se numeste megajolt.... timpul bata-l vina, nu ma lasa

injectie benzina ... adaptare flat4 jane mele, ti-am transmis mai nevoie delcou platini, capace

9.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
astea sint piesele de ford pe care trebuie sa le x2.    ... hai ca iar scriu despre sf-uri... incet incet poate pot sa fac si eu un motor fara delcou .. dar mai trece ceva vreme
mah ... ma uitam pe alte forumuri, sint unii care se joaca cu asa ceva si noi sintem de abia la inceputuri, cercetari, experimente, socoteli, pe vremea cind traiam din facutul de masini aveam mai mult timp de asa ceva si aveam si material de studiu, acu materialul de studiu trebuie sa il cumpar...ma mai cheama unu sau altul care mai participa la curse sa le mai fac ceva la motoare, dar daca m-as ocupa numai de ei nu as mai avea timp de mine

injectie benzina ... adaptare flat4 astea sint piesele ford care trebuie x2.    ... hai

43.3KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, bun. N-ar fi mare lucru , dar ce sanse sint sa gasesc piesele astea date jos de pe motor? Toti vor sa dea motorul complet, na. N-ajunge o roata de-aia la doi senzori decalati? Si bobina-i de-aia "wasted spark"? Adica da, n-are cum sa fie decit de-aia...

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane piese se gasesc cacalau pe aici si preturile nu depasesc .. cred.. 50 lei/modul .. senzorul reluctant e 25lei ... zic cred pentru ca atunci cind apar eu, ascund baietii ocaua mare

jane ... nu mai privi aprinderea in mod "traditional" .. astea totale, sint diferite de alea cu platina, rotor, capac de delcou, etc... se aseamana doar ca dau scinteie la bujie.. si nici scinteia nu se aseamana, ca distanta la electrozi (de fabrica) este 1,3mm si nu 0,7, astea sint in stare sa arda integral si o basina data in admisie


jane .. inca o data .. da de ce ai nevoie de doua bujii?? ori ai pus mina pe chiulase de 911??

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Asa deci... Basini avem, nu-i problema inca.
Deci - ca principiu- senzorul reluctant da niste semnale la modul, care da niste impulsuri electrice la bobina. Bobina da 4 scintei simultan sau cum, cite 2? Ce fel de impulsuri primeste ea? Rotita aia ai unde s-o gasesti sau tre' s-o faci? Trebuie sa fie 2 rotite pentru 2 senzori? Senzorul se leaga la modul si gata, mai legi modulul la + si - ? Sau mai trebuie pacalit modulul c-ar fi legat la un ECU?

N-am pus mina pe chiulase de 911, dar se pot pune 2 bujii pe astea de tip 4, posibil si la wasserboxer, cu ceva mestereala. Am chiulasele vechi care trebuie oricum reconditionate dupa reteta astora pe care le stii (cu gaura pt. cilindru marita, sa mearga la 1,8-2,0)...

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane imi place de tine ca iti merge mintea repede ..."Sau mai trebuie pacalit modulul c-ar fi legat la un ECU"

am vazut si eu la "niste" ca au facut treaba asta cu bujiile pe un forum parca..
apropo de basini .. poate apar duminica pe la voi sa ma sparg in basini cu broasca la care a mai crescut un floc la cur... vrea nevastamea la ikea sa ia o masa ca sa nu mai mincam din poala si eu vreau sa o conving ca orice masa ar fi poate intra in broasca

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu-mi merge repede; nu putem sa nu-l pacalim sau cumva? Trebuie montajelul ala neaparat? Bobinei aleia nu-i poti da si "semnal" de la un modul de-asta obisnuit de aprindere electronica? Ia zi...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
montajelul e musai ... dar in prima faza doar asa pentru iexperimete e simplut de facut, fara controlere si alte sf-uri... ba da, la unele bobine poti pune si module de aprindere d'alea normale ... deci doua module la bucata de bobina

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Au, nasol, deci trebuie 4 senzori Hall si 4 module? Si senzorii pe ce sa-i montezi?
Carevasazica, bobina are 2 intrari diferite si da scinteie simultan pe 2 cilindri? Una buna si una falsa?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dap .. trebuie 4 senzori.. dar nu hall, reluctanti .... doua rotite cu ploturi decalate la 180 de grade si decalate intre ele cu un unghi pe care tu il stabilesti

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, deci 4 senzori de-aia din poze, pina la urma, sau senzori din delcouri? Ce dracu au astia inauntru acolo? Au rezistente sau impedante sau ceva diferite, in functie de aplicatie?
Si astia la ce fel de modul de aprindere merg? Merg la ala de golf cu reluctanta? In loc de rotite, n-ar fi de ajuns ca fulia sa fie din aluminiu si sa aiba in ea 4 surubele? Cite 2 la 180 de grade si decalate pe perechi?

Bine, vad ca te-ai plictisit; o sa mai caut pe cont propriu .
Mai ramine problema reglajului de avans in functie de turatie, pina acum avem corespondentul unui delcou gol pe dinauntru .

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane .. nu m/am plictisit .. dar am fost sa iau copilu de la scoala si acu plec cu el la garaj ca sa dau drumul la treaba

da doua module de aprindere cu reluctanta ...eu am doua cod 0227100111 si 0227100123 pregatite pentru asa ceva .. am omis sa iti spun ca am lucrat ceva in sensul asta, mai trebuie sa fac modulul si sa caut o bobina adecvata

problema cu reglajul avansului e problema si asta se rezolva cu montajul  electronic


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bine, atunci. Spor la treaba! Ne mai gindim noi, tre'sa mearga cumva. Daca nu, revenim la 2 delcouri .

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
si o basina strasnica... 

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata .. adus broasca acasa .... merge (CU LITERE MICI)... performante dinamice cam slabute, in schimb performante legate de consum, am parcurs distanta de 50 de km cu 2,75litri, mers normal adica pina la suta, si fara accelerari bruste, deci scopul a fost atins masina este de oras...am avut si ceva probleme, legate de piesele care le-am cumparat de la magazinul de dacii .. dacia nu se dezminte, piesele ramin la aceeasi calitate....

concluzie .. mai e de lucru .. mai ales ca am ceva probleme la ambreiaj si la frina la o roata pe spate... deci ikea here i come, dar fara broscoi

zi radule ...=

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai ce sa zic ... mi se pare ptr. primul drum si fara ajustari de finete, super-ok.
curiozitate: cum naiba ai masurat cei 2,75 l ???


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cind am plecat am bagat un batz in rezervor si am notat nivelul la care era benzina ... am luat la mine 3 sticle de 2l de benzina.. cind am ajuns in fata blocului am bagat batul iar in rezervor, si am turnat benzina pina a venit la semn si am citit: o sticla plina si aproape o jumatate din a doua... deci la ochi am zis 0,75 plus 2 poate e mai putin  sau poate e mai mult... dar in tot cazul mai putin de 3 litri .. in conditiile in care de la garaj pina la mine in fata blocului, traversez o trecatoare trec printr-un oras si traversez aproape brasovul ...pe parcurs am putut mege constant cu 80-85-90 si chiar 100 localitatle le-am traversat sub 70, iar in oras circulatia de simbata de la amiaza.... ce m-a impresionat a fost ca la urcarea in pasul persani nu am schimbat viteza din a 4a ci doar am tinut piciorul pe acceleratie , doar aproape de virf a trebuit sa reduc, viteza constanta de 55km/h ... o sa mai incerc poate a fost doar o parere... presupun ca lipsa de reactie si performantele dinamice slabe sint o parte datorate reglajului, care l-am facut de la inceput, pe ideea de consum cit mai mic si alta ar fi modul de actionare al clapetei pe care il voi schimba...

impresionant, nu?? .. oricum voi face si un consum de drum drept spre tirgul secuiesc sa vedem ce iese, voi tine consumul sub observatie un timp, pentru ca nici mie nu mi-a venit sa cred . .. cind am ajuns acasa si litrometrul parca incremenise am zis ca s-a stricat .. dupa ce am turnat benzina mi-am dat seama ca asa ceva e mai greu de vazut pe ceas

oricum mai sint multe de facut, si de ajustat pina la varianta finala ..inclusiv un consum in oras ...

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
~5% consum si mers constant cu 80-85-90 nu suna a performante dinamice scazute.
Oricum, consum super.


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
eu vorbeam de demaraj .. pentru ca in viteza se duce si peste suta iar motorul trage destul de bine, nu moare la turatii mici asa cum moare  motorul pe carburator, pentru ca dispare fluxul de aer prin venturi ,  injectorul baga benzina care trebuie in functie de calitatea de aer aspirata

acum am venit de jos de la niste probe, i-am dat un pic de benzina mai multa si parca s-a mai inviorat ... acum alta dandana, am probleme cu bujiile si parca ar trage aer fals pe undeva, ca la relantiu se tureaza aiurea


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai ce probleme ai cu bujiile?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
pai sa nu traga pe la garniturile dintre chiulase si galerie. Cand se intampla asa se aude si un tzarait , am avut si eu asa ceva si eram incantat de zgomot insa mergea ca porcu, numa in 2 cilindri

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai bujiile e batrine rau .... asa in turatie se duce dar la relantiu se cam impiedica
in legatura cu tiriitul asa e am si eu asa ceva in stinga si miine cred ca ma duc inapoi la garaj ca sa remediez


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Cum o fi functionind asta?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai tie ti-ar trebui asta


pastreaza avansul centrifugal mecanic si are o rotita cu fante, un traductor hall si un switc de semnal ca sa dea cind la o bobina cind la cealalta ... principiul e simplu.. eu ma luptam sa fac totul electronic


pus acum 15 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
bine bine, da' parca nu vorbeam de treburi din astea de'a gata... 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai, pina vii c-o inventie, eu as cistiga timp copiind ceva de-a gata. N-o sa dau 400 $ pe niste fire...
Deci ce drac de comutator e ala? Un comutator actionat de o cama care da impulsuri pe rind bobinelor? Si-n plus, e doar un modul electronic. Hall-ul e legat la modul, dupa care semnalul se-ntoarce la comutator ca sa ajunga la bobine sau cum vine?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da jane mai vorbim de aprindere, deocamdata eu am alte probleme legate de injectie .. cind am facut-o am pus injectoarele de ford pe care le prevedeam pentru motorul de 2000 si sint out of range rau de tot, deci caut cu un flow rate mai mic .. ceva de opel sau de polo.... dupa ce ma dus masina la garaj, am refacut reglajele, dar de data asta cu alte obiective... stupoare... demaraj de rupe, viteza atinsa in nebunia mea 120km/h .. luat la intrecere cu alti nebuni pe shosea, depasiri in rampa, si alte alea alea, de dadeau din cap toti pe linga care treceam.... consum pe masura .. nu am mai facut consumul pentru ca e vedea clar pe litrometru consumul

concluzie.. alte injectoare... pentru ca obiectivul ramine tot consumul, dar si ceva demaraj, nu chinuiala

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am gasit ceva, dar nu ma prea satisface.. astea doar asa ca sa ma dau pina gasesc ceva potrivit .... cele de ford au flow rate 200cc/min , cele verzi ... cele gri sint de bmw 325 si au flow de 155cc/min, dar tot mari, cautam ceva in jurul a 120cc/min, ceva de motor de 1.2 1.3 1.4 maxim renault, fiat, vw polo, motoare mici ca sa am si un consum bun

pentru alegere .. dau un link .... 

e bine ca datele astea ramina aici .. si mie mi-e mai usor sa caut

injectie benzina ... adaptare flat4 gasit ceva, dar prea astea doar asa dau pina gasesc ceva

36.9KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Am io unele de la motor de 1,5, cica, de fiat regatta, parca. Da' nu mai stiu ce debit aveau, "ma tin" ca 180, parca. Daca le vrei...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane multam ... dar sint mai bune pentru tine pentru motorul de 1800 ... pentru motorasul meu care are doar 1200 si mergind cu un duty cycle aproape de 100% am nevoie de un debit mai mic spre 120.. astea de bmw sint mai aproape, mai jonglez un pic si din presiune si poate o aduc la adevar

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai nu stiu, ti-am zis, tre sa ma uit din nou la serie si sa vad ce-i cu ele... Poate ca, intr-adevar, sint mai bune pt. mine .

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca mergi pe varianta asta a mea cu doua injectoare pe un calculator de monopunct sint perfecte.. ziceai tu ceva ca ai vrea sa pui doar doua injectoare ...

ti-am gasit regulator de presiune cu 30lei .. sa ti-l iau?


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, te rog, lua-l-ai . Cind iau banii merg dupa galerie. Ideal ar fi fost cu 4 injectoare, galeria are gauri pentru 4, pare complicat de facut cu 2. Ce zici, s-o putea?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da cum sa nu .... se face si cu 4 .. dar eu te auzisem mai demult ca spuneai ceva de 2 injectoare... dar atunci si tu trebuie sa cauti unele mai mici ca la calculatorul asta frecventa e aproape dubla

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, pai caut, ce sa fac? Cit de mici?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uita-te pe linkul ala  vezi cam ce e sub 120 cam alea sint si pentru tine si pentru mine..
vezi intii cele originale ce flow au .... eu cred ca 185-200 .. injectia originala lucra cam la 4ms, asta mono lucreaza cam la 1,9-1,6ms deci la jumatate ... debitul functie de presiune la injector nu este o functie liniara ... este cam ca o parabola ... deci poti lucra un pic si la presiune  ... cred ca intelegi ceea ce spun ... si apoi rezistorii aia mari care i-ai vazut la mine ... care modifica forma semnalului la poarta injectorului...ok??
dar stai sa dau eu gata broasca si apoi ... te apuci si tu de inj .. poate gasim chiar un digifant

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Inteleg ce spui, nu te mai umfla atita... Paraboloidu, ce sa zic...

Sa caut la wasserboxer ce gasesc cu injectia...

Nu stiu cum sa fac sa mai pot scrie, imi zice ca cookies-ul ma-sii, ceva, sint activate cookies, ce sa mai activez?

L-jetronic era la aircooled, la wasserboxer erau digijet si digifant. La motorul de 1,9 cu digijet, injectoarele erau de 150 g/min, deci 214 cc/min. Ia vezi, e corect?

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aia e d'aia de tip l-jetronic .. veche ... cam 4ms  iar injectorul 185cc/min la 3bar.... si la modelul de 2.1 era digifant si acelasi injector

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
L-jetronic era la aircooled, la wasserboxer erau digijet si digifant. La motorul de 1,9 cu digijet, injectoarele erau de 150 g/min, deci 214 cc/min. Ia vezi, e corect?
Hai ca merge acuma, dupa ce-am sters cookies-ele .

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da jane asa e ...214cc/min ... alea de 185 erau la aircooled

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai si cum se esplica? De ce-ar fi fost mai mici la aircooled? Sa fi fost la motoarele de 1700-1800? Stai ca verific acuma...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
m-am inselat cu privire la semnal uite ce scrie la digi pentru motoarele de transporter.. 1,9ms

injectie benzina ... adaptare flat4 m-am inselat privire semnal uite scrie digi pentru motoarele

62.8KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Deci se pot folosi injectoarele originale cu injectia mai moderna, nu?
Atit la aircooled de 2000 cit si la wasserboxer de 1900, e acelasi injector: 0280150206, de 150,2 g/s la 3 bar si 16,15 ohm. Nu-nteleg ce-i aia Utforming, care-i 1,1  la injectorul asta...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu stiu ce inseamna .. poate ceva legat de forma bosajului...

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, cica-nseamna "design". Iata, insa, acelasi cuvint in limba finlandeza: mallisuunnittelu.
Probabil ca-i vorba de forma lui, in general.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Astia au alte cifre, o fi de la transformarea din footzi in cm?
Si-asta e interesant:


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

bogdan_bus a scris:

cautam ceva in jurul a 120cc/min, ceva de motor de 1.2 1.3 1.4 maxim renault, fiat, vw polo, motoare mici ca sa am si un consum bun



cele ptr. logan 1.4 ? sunt bosch pare-mi-se


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da intr-adevar alea de logan sint bune..140cc/min

pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
bogdan,daca te intereseaza am eu o rampa cu injectoare de logan de 1,4
lipseste doar regulatorul de presiune.


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da multumesc ... as avea nevoie doar de doua injectoare

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai si logan de 1,9 exista ? Cit ar putea sa coste un injector nou de logane d-astea?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane am luat teapa cu injectoarele de bmw ca sint infundate si acuma vin de la dezmembrari si mi-am luat altele de opel de 1.4  ..... sint disperat ca stau cu masina in garaj ....alea de bmw le-am lasat poate pot sa le deblochez ...un injector nou de logan cred ca in jur de 800ron bucata

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai daca injectoarele-s 800 E, cit costa toata masina?
In sfirsit, da-i in ma-sa, deocamdata mai trebuie adunate mii de lucruri.
Da' de ce zici ca nu poti regla din durata impulsului? Sau din presiune?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ba da pot .. dar nu  prea mult daca injectorul imi da prea multa benzina .. eu am pus ca nehalitul unele de 2000 si am reglat din presiune cit am putut si din durata impulsului atit cit am putut, si atunci cind trecea la relantiu murea motorul .. iar in regimuri dinamice trebuia sa calc prima data repede pedala la fund apoi sa reduc ... chinuiala mare pina si la plecarea de pe loc ... la al doilea experiment, nu am putut sa cobor relantiul sub 1200 ture doar daca scoteam sonda lambda.. ii venea multa benzina si atunci reactiona  deschizind clapeta de aer, stabilizindu-se la 1200, in rest pot sa zic ca daca nu mi-ar fi fost mila de masina si de ambreiaj cred ca puteam sa plec de pe loc si cu scirtiit de roti, asa cu motorul asta de 1200 ...

pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
eu le dau muuuult mai ieftin...   =D

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da multumesc .. am gasit si eu aici ceva de opel de 1400 ... delphi multec .. le incerc si pe astea poate merge mai bine ...nu am gasit depre ele referinte pe net , referitoare la debit .. astia de la delphi sint mai secretosi decit aia de la bosch .. d'alea de polo tot nu gasesc ...bine am gasit dar tot motorul

pus acum 15 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419

jan a scris:

Pai daca injectoarele-s 800 E, cit costa toata masina?

LEI nu euro


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Stai, nene, nu tipa, ca-ti esplic. Daca admitem ca un logan are nevoie de 4 injectoare, 800 LEI X 4 buc. = 3200 lei. Cursul BNR de astazi e 3,81 lei/euro. Deci 841 E, mai exact, pentru 4 injectoare. Asta era ideea.
Nea doctorul, pai zi si cu cit le dai, pune si vreo poza, nu? Noua ne plac poza...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane  si nea doctoru' .. eu am dat pe 6 injectoare de bmw care trebuie sa le curatz temeinic ca sa le pot pune 100ron, iar pe 4 injectoare delphi de astra 1.4i 200ron
daca le fac pe alea de bmw le pun pe alea... au 155cc/min .... astea delphi care au cod 17092023 nu stiu ce debit au nu am gasit referinte pe net, poate nu am stiut unde sa caut


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Hochei; ia zi-ne cum le cureti temeinic, sa facem si noi...
Dupa cum calculeaza astia, daca admitem ca vrei sa obtii de la un motor 100 CP ( sa zicem), trebuie sa ai injectoare de 165cc/min. Pentru 120 CP - 198 cc/min.
Inca un tabel cu mii de injectoare, dar la delphi lipsesc codurile :

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu jane .. pentru puterea de xxx iti trebuie injectoare de yyy flow rate, n-a spus nimeni ca daca ai injectoare scoti si putere  ...gata plec la garaj sa incerc si injectoarele astea poate is mai bune...salut, mai vorbim miine

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Salut . Asta zic si eu, e o formula de calcul orientativ pentru injectoare, nu zic ca daca pui injectoare cit borcanu' de 800 o sa ai 2000 CP...
Hai ca mai vorbim miine. Miine o sa fie mai bine . Oamenii sint buni.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
si pozele cu rampa/injectoare logan
sunt facute cu telefonul rapid  pt ca daca mai vede sotia piese in casa......asa ca nu dati cu rosii
link: 


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
am mincat rahat ... nu trebuiau injectoare mai mici ...am pus laptopul si am rezolvat cit de cit problema ... imi trebuie alte injectoare dar nu astea si nici mai mici ...problema relantiului era din acuator, care nu mai functiona, noroc ca am avut unul de rezerva

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asta este programul ... scantool  care se potriveste cu interfata mea obd, obd2 k-kl

injectie benzina ... adaptare flat4 asta este programul ... care potriveste interfata mea obd, obd2

48.5KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda... Bine ca faci tu tunning. Io ma uit acolo si vad doar "N/A" si "not monitoring". Ce dracu?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
asta e programelul cu care monitorizez, reglajul l-am facut la garaj ...aici am pus doar o pza cum arata, dupa ce mai fac niste modificari mecanice o sa-l mai pun odata si atunci poate aduc si ceva poze...n-am crezut ca modificarea asta la un motor racit pe aer este asa grea, sint senzorii de temperatura aerului aspirat si al motorului, care lucreaza aiurea ..

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
P-ala de temperatura motorului n-ai cum sa-l infigi pe la chiulasa, undeva? Sau in ulei... Io stiu?  E greu sa masoare temperatura aerului. Da' ala de broasca pe injectie unde avea sondele astea?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da cel mai bine la temperatura uleiului .. dar trebuie sa iau un capac d-ala de dedesupt si sa ii sudez o piulita pentru sonda ... la temperatura aerului senzorul este bagat intr-o chestie prin care se lamineaza aerul cind trece si senzorul cu cit este mai rece debitul de aer este mai mare... eu am facut acelsi lucru dar nu sint sigur ca valoarea rezistivitatii sondei este corecta pentru ca ea provine de la o masina la care se masura strict temperatura aerului si nu viteza (debitul), atunci va trebui sa corectez aceasta rezistivitate, adaugind rezistente aditionale pina ajung cu valoarea in limitele corecte ...si mai sint injectoarele pe care ma chinui sa le nimeresc, in functie de ceea ce gasesc pe piatza....

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Loc de sonda:

injectie benzina ... adaptare flat4 loc sonda:

44.8KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 6 ... 9  

Mergi la