Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
marymari Profile
Femeie
24 ani
Bacau
cauta Barbat
24 - 53 ani
Aircooled Forum / Masina mea - Tip1 & Tip3 / Conchita - o poveste de 10 ani... si continua... Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Ei bine dragii mei, in sfarsit m-am hotarat sa scriu si eu despre ce se mai intampla prin ograda proprie in ultimile 9 luni. Pentru ca, nu-i asa, "lucru bun la noua luni" (ce-i drept elefantii gesteaza si cate un an deci inca sunt in grafic :P).

Intrucat anul acesta marchez o aniversare personala si subiectiva - 10 ani de cand am devenit broscar cu acte in regula iar Conchita a devenit a mea (prima mea masina luata din primii mei bani munciti si prima masina dupa luarea carnetului precum si prima masina cu care am facut primele accidente si patanii automobilistice cu roti zburatoare :P, nu in ultimul rand masina gasita de mana cu fosta mea prietena actuala sotie - deci tot atatea repere subiective), la sfarsitul anului 2009 am hotarat ca e momentul ca "fata" sa intre la tratament.

Cei 28 de ani de existenta si-au spus cuvantul. Venita prin 93 in Romania, probabil intr-o stare mediocra si carpita cu te miri ce, am pastrat-o asa mai mult de frica de a nu incapea pe mana vreunui carpaci si mai mare care sa o termine de tot.

Si, chiar cand rabdarea incepea sa se imputineze iar tabla sa se subtieze, experienta si exemplul pozitiv al unui confrate forumist m-a determinat sa apelez la serviciile celui care i-a readus in parametrii masina.

Si uite asa, in 16 decembrie 2009, dupa calcule, socoteli si scobeli prin buzunare, Conchita a plecat, la 6.30 dimineata, pe platforma, pe un crivat teribil, de acasa.

Un instantaneu ale acelei memorabile despartiri exista undeva prin colturile unui telefon, salvat apoi pe calculator.

Din acel moment, un lung proces de reinnoire, precedat de o "disectie" totala, a facut posibil ca in prezent Conchita sa se poata lauda ca, atunci cand va iesi de pe usa atelierului, semnele suferintelor trecute sa se fi estompat sau chiar sa fi disparut.

Saptamana dupa saptamana, luna dupa luna, banut dupa banut, hainele Conchitei au inceput sa se schimbe, insasi substanta ei sa cunoasca o inlocuire ampla.

"Ea" se afla inca la "doctor". Avand in vedere insa ca "operatia" a intrat in linie dreapta si multe lucruri sunt de vazut si de povestit, aici voi incepe sa astern filele jurnalului de restaurare, cronologic si cu poze exemplificative.

Sa incepem...

16 decembrie 2009 - vant, zapada, frig! La lumina proiectoarelor, Conchita urca pe platforma cu destinatia - la doctor!

Deja in primile zile de la instalarea ei in spital, doctorii au si intervenit in forta, procedand la extirparea zonelor "canceroase" si inlocuirea cu repere noi. Primul vizat a fost botul masinii.








Desi aparent intreaga, masina se afla sub asaltul coroziunii, din fericire pentru ea si pentru mine, primul.

A urmat inlocuirea si a zonei din spate






















Probe, masuratori, incercari, astfel incat reperele sa se imbine asa cum trebuie.

S-au inlocuit in prima faza: fusta fata, fusta spate, fundul de roata de rezerva, elementul de caroserie din spatele rotii de rezerva cu adancitura, capetele de contraaripi fata si spate.

In ianuarie 2010 masina a fost ramforsata perimetral si diagonal, taiata pe burta ca o conserva (fiind atat sudata cat si ruginita) si separata caroseria de sasiu.





















Amploarea distrugerilor si a carpacelilor identificate a crescut dar nu ne-am dat batuti.

Zi dupa zi, canalele, portiunile de caroserie afectate de rugina sau de accidente anterioare ori de reparatii nereusite au lasat locul elementelor noi, reparatiilor corecte: stalpii inferiori ai usilor, zonele din lateralul si spatele caroseriei, firewall-ul (aici s-a executat o "grefa" de pe un element de tinichigerie nou, in conditiile in care acesta nu a putut fi utilizat ca atare datorita incompatibilitatii matritei cu reperul original )






















In timp ce caroseria isi regasea trainicia anterioara, a venit randul sasiului de a se imbraca in haine noi; ca la carte,totul desfacut, curatat, aliniat, sudat















Lucrurile au avansat in luna ianuarie si inceputul lunii februarie. Cele doua componente majore ale masinii incepeau sa se inteleaga tot mai bine una cu alta, astfel ca atunci cand s-a trecut la proba si la ultimele retusuri, caroseria a aterizat pe sasiu ca in prima ei zi de existenta.

Altor detalii le-a venit randul - refacerea prinderilor de chedere de la capote de ex.
















Pe masura ce lucrarea a inaintat, noi si noi detalii au necesitat atentie, cum ar fi de ex. zona franei de mana, care, surprinzator, inca de la achizitia masinii prezenta urme de "violenta" si deteriorari, astfel incat a trebuit sa grefam cu totul un suport intreg. Pana si manerul franei nu era complet, cuiul de centrare al cablurilor lipsea astfel ca niciodata nu am putut sa imi reglez corect frana de urgenta - manerul a fost inlocuit si el cu unul bun.

Refacerea sasiului a continuat, fiind inlocuiti si suportii de scaune; in paralel caroseria a intrat intr-o noua etapa, aceea de pregatire pentru vopsitorie; urmele unui vandalism recent din 2006 (tavanul a fost infundat) a necesitat masuri speciale de indreptare si diminuare a denivelarilor aparute cu acea ocazie nefericita.


















Tot ce s-a putut pasiviza a fost acoperit si protejat de coroziunea viitoare. Imbinarile cu probleme au fost etansate.























Ehhh si distractia a continuat... cu schimbatul!

Capota fata, lovita si de subsemnatul de cateva ori, a plecat sa se odihneasca dupa un incercat serviciu; de asemenea si aripile fata; in locul lor, o capota s/h de calitate excelenta, de pe piata de profil din Germania si un set de aripi noi, calitate VW de Mexico - groscioare in carnita si rezonabil finisate.

Usa stanga, ciuruita de efectele substantelor de dezapezire din anii cat a stat, umila, la rigola, urmeaza sa faca loc unei usi intr-o stare incomparabil mai buna; usa dreapta, desi mai ferita, e in curs de expirare iar incercarile de resuscitare nu se justifica asa ca va fi inlocuita de una in firea ei; sa mai zic? Capota spate era gata lovita, bine de tot si tencuita - asa a venit, cu masina, la vanzare ; drept pentru care s-a retras si ea la depou si a lasat loc unei capote German quality, s/h.

Probabil deja va veti intreba cam ce a mai ramas din vechea masina! Esenta, domnilor, esenta :P ! Chiar si Acropola a fost reconstruita, dupa bombardamentele turcesti, cu pietre din alte locatii; asta ar insemna ca nu mai e Acropola?

Intre timp, mai taras, mai grapis, mai cu pauze (e criza, moncher!) a venit primavara, natura a inflorit, a trecut si primavara, ba chiar a venit vara, dar explozia de culoare nu a ocolit-o  pe Conchita. Asa cum ii sade ei bine, in straie originale, o nuanta calda de Mars Rot LA3A i s-a asternut pe rotunjimi.

Si, asa cum ii sade bine oricarui atelier, pisica-mecanic e nelipsita din peisaj.


















Ar mai fi de spus ca, in paralel, sasiul si elementele de mecanica au fost reconditionate atat tehnic cat si estetic, chiar daca nu se vad - mai ales ca n-am mai apucat sa fac multe poze in sensul asta. Bucse la bara stabilizatoare, diverse garnituri si garniturici pe sasiu, inclusiv chederul perimetral la imbinarea caroseriei cu acesta, n-are rost sa le zic ca le stiti si voi



Inca un membru al echipei tehnice, in pauza de masa...



Si, usor usor ne apropiem de zilele noastre, de timpul prezent. Pentru a putea demara reechiparea masinii, s-a montat tapiteria interioara, care, sa zic asa - "face toti banii"!





Zilele astea am luat la mana accesoriile de interior - spalat parasolare, butoane, manere, dublura de bord; pentru cea din urma trebuie sa o repar pe spate, s-a scalciat un pic si i-a iesit ramforsa de fier din jurul gaurii de radio; grila din dreapta vitezometrului va reveni la normal in sensul ca va fi intreaga, anulandu-se ceasul de benzina mecanic (se repune in functiune cel electric din ceas)

in bord, s-ar putea sa apara, fie in stanga butonului de lumini, fie pe grila din dreapta, indicatorul presiunii in instalatia de franare, element optional la acest model; de asemenea un buton de lumini de ceata, o bricheta, sub bord o plansa simpla cu trei ceasuri: presiune, temperatura si voltmetru sau ceas; radioul va fi din anul ei, un blaupunkt stereo cu iesiri pentru patru boxe, cu cass

mai trebuie reconditionata polita capac kamei de deasupra portbagajului din spate - vinil nou, panouri noi (cele vechi sunt traforate pentru boxe) precum si polita kamei de pe tunel, in fata schimbatorului de viteze

acum incepe, usor usor, partea simpatica - alergatul dupa accesorii, lustruitul celor existente...

in perspectiva apropriata mai sunt de vopsit si de echipat usile si capota fata; pe urma mai vedem cum inaintam cu reechiparea si cu motorul...

PS - caut un soclu de semnalizare de bara, musai de broasca - ala de golf 1 e diferit ca dimensiuni si nu se pupa cu sticla originala, curbata...


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Pentru ca abia azi am reusit sa intru pe forumul mic, am profitat de ocazie si am transferat si aici ceea ce s-a postat pe vwforum, in cazul in care audienta este diferita, jurnalul de restaurare este accesibil si aici.

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
bre, place ce vad, dincolo imi statea in gat sa ti-o zic 

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

RaduI a scris:

dincolo imi statea in gat sa ti-o zic 


Am vrut si eu sa-l bag in Comisia Centrala de Revizie , dar, pina la urma, ne-am rezumat la o "discutie cu caracter pedagogic" )...

Altfel, simpatica povestea, in stilul sau binecunoscut, pretios si romantic.


pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
corect, "Au fost mai multe sugestii, cred că formula la care s-a ajuns, una consensuală, a fost cea potrivită şi cred că am trecut cu înţelepciune acest test a ceea ce putea să fie o fractură inutilă în acest moment şi o temă inutilă de dezbatere"

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Uauu!S-o stapanesti sanatos!Descopar in fiecare zi cate o surpriza placuta pe aici...
Razvane!Pana acu nu m-ai castigat de client,din lipsa de bani,nu d-alta,in schimb mi-ai castigat increderea si pe viitor sa imi faci o programare!
Imi place ce iese din mana ta!
Iti scriu si in pm.Respecte.S-avem drumuri bune!!!


pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Ce pisica mecanic ca sunt mai multe
La polita Kamei spate poate faci un sablon ceva, ca m-ar interesa sa o reproduc pentru mine La lemnarie imi merge mana, poze am mai multe dar are curbura pe margine care e greu de reprodus doar din poze, si in plus mai sunt amanunte mici, asa ca daca ai timp sa faci un sablon ar fi parfum, poate mai dau si la altii daca imi iese mie 


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Haha, cind doctorul e bolnav se duce la...alt doctor? Punct ro.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Gogu nu gaseste doctorupunctro. S-aveti drumuri bune.
Politza aia cred ca se poate sablona dintr-un placaj de traforaj cum aveam noi acu treijdeani,ca pionerii.


pus acum 13 ani
   
Fane2009
Broscar

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 54
Frumos. N-o sa mai fac alte aprecieri, in schimb o sa-ti multumesc pentru prezentare, care pentru mine, este de un ajutor nepretuit.
  As vrea sa te intreb daca semiaripile o sa ramana in culoarea masinii sau o sa aplici antifon peste ?
  Si daca vrei sa ne spui ce ai folosit pentru pasivizare si daca ai facut mai multe poze cu montajul tapiseriei.
   Spor la treaba  in continuare.


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Raman in culoarea masinii; re: pasivizare s-a folosit celebrul chelade - vezi pozele sasiului unde predomina pe suduri o tenta albastruie si in rest, grund, mastic.

Polita trebuie sa o desfac - daca voi gasiti o sursa de vinil alb (MUNPLAST poate?), ne cuplam si pun la bataie polita ca model.

Acum studiez o solutie ieftina de insonorizare si protectie de caldura in compartimentul motor, suplimentar fata de dublura noua care desi se lauda ca e calitatea I, e incomparabil mai subtire decat cea originala (va veni doar de decor, pe deasupra)

am gasit cateva materiale, posibili candidati





ce zic expertii?


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

angelinno a scris:

Gogu nu gaseste doctorupunctro. S-aveti drumuri bune.
Politza aia cred ca se poate sablona dintr-un placaj de traforaj cum aveam noi acu treijdeani,ca pionerii.


haha, omul stie ce spune, doctoru' IN broaste s-a dus la doctoru' DE broaste - asta ziceam si noi, inca de la inceput; unii cu teoria, altii cu practica, fiecare sa faca ceea ce se pricepe...

si nu trebuie sa cauti in gogu ca gasesti in semnatura mea...


pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Pentru vinil sunt aia de la Otopeni, au materiale misto. Cum mergi spre aeroport pe partea dtrapta la parterul blocurilor, parca undeva in zona pasarelei. Au si un site dar nu merge acum, sau nu merge de aici de la scarbici.
Mi-am luat si masina de cusut si o sa pot sa trag la masina dupa ce imi fac mana :d
O sa arunc un ochi la Munplast ca e la doi pasi de birou, poate apuc maine in pauza de pranz si iti spun ce gasesc.


Eu am reusit sa recuperez cele originale la izolatia de la motor, am aruncat si eu banii pe unele calitatea I dar sunt o mizerie. Cel mai bine ar merge dublate cu chestie din aia de aluminiu bituminoasa sau aia mai ieftina de cauciuc. Pe burete eu nu as baga pentru ca retine apa, oricat zic ei ca e waterproof. Ideea e mai mult de protectie sonora, caldura oricum nu bate in spatele motorului, si daca ai pasla pusa in spatele mochetei e suficient.

@angelino: polita aia e un pic mai smechera, are si niste prinderi pentru bancheta.As vrea sa vad cu ochiu meu in detaliu cum e una, poze am destule dar tot nu sunt lamurit pe deplin. Asa traforata si acoperita cu mocheta am si eu, ar trebui sa fac alta ca asta a avut si gauri de boxa si fiind din tego a tras umezeala in trecut si s-a cam umflat.

Modificat de DanielT (acum 13 ani)


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Uite si poze cu asa ceva, sunt bune pentru posteritate:

conchita poveste ani... uite poze asa ceva, sunt bune pentru

27KB


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
si inca una

conchita poveste ani... inca una

28.7KB


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
alta acum: am posibilitatea sa vopsesc in camp electrostatic jantele; culori disponibile

RAL 9006 - White aluminium

sau

RAL 9007 - Aluminium grey

Ce ziceti? As merge pe prima varianta.


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
vei vedea si polita in realitate, cu tot cu urechile de prindere

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
update: de ieri avem si usi! m-am gandit mai bine si am renuntat la vw model "safari"  in urmatoarele zile se prefigureaza pregatirea si vopsirea acestora!

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Prima pare mai apropiata de ce trebuie, Aluminium grey e cam inchis la culoare. Una di culorile folosite a fost  L91 Chrome Silver, si e apropiat de White aluminium

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
Stiu, dar pentru ca nu exista o corespondenta perfecta intre RAL si celelalte sisteme de culori, pentru simplul fapt ca insesi culorile sunt diferite, poti miza doar pe asemanari si nu pe culori identice.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
STP Barier K ala e foarte convenabil ca pret/suprafata




recomandat pentru compartimentul motor, cica!

asta difera de Bitoplast care ar putea fi suspectat ca ar retine apa...


pus acum 13 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
eheeee de-as fi avut si io fro 3 indieni pe langa mine sa-i si f_t dupa bunu plac cum o dadeau in bara ma dadeam de mult cu broti
brava si spor la ce a mai ramas!!!


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

UVeul a scris:

eheeee de-as fi avut si io fro 3 indieni pe langa mine sa-i si f_t dupa bunu plac cum o dadeau in bara ma dadeam de mult cu broti


Cin'te crezi, dom'le? Leepu? 


pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419


conchita poveste ani... admin.

13KB


_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
neneavictor
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 207
Bravo pentru munca depusa. Sper ca de acum nu mai chiulim la intalniri, daaaa? Aud?

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Intalnirile ca intalnirile....alea sunt cateva...importante o sa fie concediile si plimbarile cu broasca. Astea aduc adevaratele bucurii si certitudinea ca esti la volanul masinii pe care ti-ai dorit-o

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MikeRG a scris:

STP Barier K ala e foarte convenabil ca pret/suprafata




recomandat pentru compartimentul motor, cica!

asta difera de Bitoplast care ar putea fi suspectat ca ar retine apa...



Încearca si asta: pagina 124


pus acum 13 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Au super produse dar si preturile sant pe masura.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
voi lua saptamana asta unul din materialele din lista mea; pana atunci, compartimentul motor sta in stand-by; punem peste, dublura "originala", pentru aspect.

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

DanielT a scris:

Intalnirile ca intalnirile....alea sunt cateva...importante o sa fie concediile si plimbarile cu broasca. Astea aduc adevaratele bucurii si certitudinea ca esti la volanul masinii pe care ti-ai dorit-o

Serios?  Concediile?
Noua ni s-a stricat Golf-ul shi aveam ca alternativa sa mergem la mare (900 km) cu busul.
'Mneaei a zis.... tren!


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628

neneavictor a scris:

Bravo pentru munca depusa. Sper ca de acum nu mai chiulim la intalniri, daaaa? Aud?


Nenea, munca a depus-o altcineva, eu nu ma pot lauda ca alti "maestrii/guru" ai miscarii ca am pus mana, pentru singurul motiv ca... nu era cazul si nici timp nu (mai) e... pot cel mult sa zic ca am avut intentia de a reface masina cat mai aproape de original, chiar daca nu e un model vintage si am urmarit, in limita posibilitatilor financiare, sa folosesc doar repere corecte si originale. Si mai pot sa ma felicit ca am avut marele noroc sa dau masina pe mainile unui om care isi respecta meseria, lucru care a compensat cumva, anii de asteptare si de degradare (chiar daca la final nota de plata reflecta corespunzator aceasta degradare).

Cat despre intalniri, sezonul oficial 2010 e si el ratat, avand in vedere ca mai e de mancat ceva paine, cu motorul, cu itp-ul si taxele de asigurare etc etc. Posibil sa ajung sa o pun in miscare inainte de a aniversa un an de la inceputul reparatiiilor  dar, vremurile "ie" peste oameni si nu stii niciodata ce iti rezerva viitorul, mai ales in contextul economic actual.


pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
@MishuL: serios treaba cu concediile cel putin la mine sotia a fost principalul sustinator al broastei, daca nu era ea   poate nici acum nu era facuta. Da eu sunt un norocos Si cand era un cazan se tinea de capul meu sa mergem cu broasca desi avem alternativa cu Clioul maicamii.

Acum on topic: abia astept sa o vad gata, eu unu sunt un mare iubitor al modelelor noi si ma bucur sa vad o broasca ne vintage facuta cum trebuie si care mai are si valoare sentimentala (ca si in cazul meu )


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Incepeti s-o dati un pic in vwfo...   

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



1.Razvane,salutari si jos cu palaria!(nu ma uita cu lampa,vineri o varuiesc si io)
        2.neneVictore,sa ne vedem sanatosi,si tie jos cu palaria!
        3.Mishuleee,iti luasi tren d-acolo din francia?!
        4.neneMike,s-o stapanesti si s-o conduci sanatos,si in cazu meu sezonu 2010 e fu..lit!asa ca ne-om vedea la anu!Nu uitai cu treaba aia ,numai ca ma incurca unu :imi promise ca imi da un cotetz duminica si apoi o dadu la-ntors(
)
         5.Daneee,hai nu mai face pe modestu!ce cazan ca arata beton.Acu,on topic(scuze)tie,lu neneaVictor,lu Razvan trebuie sa va multumesc pentru inspiratie si exemplu de originalitate.
s-avem drumuri bune!


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
intre timp am dus si jantele lemmertz la sablat si vopsit in camp electrostatic; rezultatul, peste 2 saptamani (cica au comenzi si s-a format coada ) - oricum la 200 lei - patru bucati, sablat si vopsit (vopsea inclusa RAL 9006 - aluminium silver) pare convenabil.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
update: usile sunt in pozitie si complet echipate; poze maine...

pus acum 13 ani
   
tipatescu
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1459
Un feedback si de la mine, de pe "santier": Cred ca va arata mai bine decat atunci cand a iesit pe poarta fabricii ...


Modificat de tipatescu (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
eh, acum si tu: sa zicem ca va mirosi mai mult a piese nemtesti decat cand era noua 

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noh, zisa jupanul de la atelierul de jante sa trec maine sa vad mai bine ce culoare vreau ca cica el are si culoarea care trebuie :p dar deh, nu era baiatul de la relatii cu clientii dotat corespunzator...

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MikeRG a scris:

dar deh, nu era baiatul de la relatii cu clientii dotat corespunzator...


O fi fost celalalt baiat, de la departamentul cu adevarat important in orice firma romaneasca: "Felatii cu clientii".

Revenim: Intreaba, te rog, de L 91 chrome colored, in cazul in care Mexico nu a folosit aceeasi "vocsea" de roti.


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
de ce-mi faci mie una ca asta, tinere...

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Nu-i poti spune tînar unui om mai batrîn decît tine, mucosule!

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
o dati in v$##orum ? 

Chiar sunt curios cum ies vacsite in electrostatic


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Toate bune si frumoase cu vopsitul electrostatic la jante dar un plumb pus,o bordurica marca videanu un por orice si in timp apa care intra sub email il exfoliaza.astazi am vazut un suport de bara in aceasta stare am dat cu spaclul vopseaua jos

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ok, intre timp s-a schimbat modificarea, in sensul ca e RAL 9006 dar nu oricare ci LF - si e culoarea pe care am vazut-o pe cateva seturi de jante de broscuta restaurate; deci da!

deocamdata, poze cu starea intermediara a jantelor, sablate; poze facute cu si fara blitz







pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Sa le rulezi sanatos mullt si bine!Arata foarte estetic,si ca bani nici nu-i mult.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
alte noutati: reechiparea inainteaza - se pun la loc electrica, plansa de bord...









urmeaza pasivizarea rezervorului, terminam si cu capota fata, se vor pune aripile, luminile si stopurile etc etc


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Stiu ca e de la lumina, da' prin acest atelier mai toate masinile sunt portocalii!

pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
diverse nuante de portocaliu 

_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
mda, culoarea preferata a jupanului...

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
nu stiu dom'le ce sa fac, ca oricum as da din pistol, tot portocaliu iese 

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MikeRG a scris:

nu stiu dom'le ce sa fac, ca oricum as da din pistol, tot portocaliu iese 


Cuvinte-cheie: Bula, bicicleta, tata, Tohani, fabrica... mitraliera!


pus acum 13 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
sau alte cuvinte cheie:
ingineri americani, japonezi, romani, tractor, pila, avion 


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



mda, culoarea preferata a jupanului...
pai,jupanuu'n-are culori preferate alb-albastru?!Io asa credeam.


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
intre timp jantele au ajuns acasa si fac deliciul fii-mii in sufragerie





pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628



pus acum 13 ani
   
DanielT
Broscar pasionat

Din: Bucuresti/Crangasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 658
Am vazut si eu mexicanca aseara, arata tare bine gagica, a iesit treaba buna.
Si jantele au iesit misto, si culoarea e de acolo
Ma uitam la pozele de inceput cum era cand a intrat la lucru si cum e acum...alta viata, mare lucru ca mai sunt oameni care sa se bage la asa lucrare.
Hai ca poate o ai gata pana sa dea ninsorile


_______________________________________
(0\_||_/0) VW 1300 '72
"I am of course notoriously hooked on cigarettes....A fire at one end and a fool at the other"Kurt Vonnegut
"Kein Alkohol ist auch keine Lösung" Die Toten Hosen

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
macar masina, daca nu si motorul, dar cine stie poate mai prindem vreme uscata sa ne dam cu ea!

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710

MikeRG a scris:

dar cine stie poate mai prindem vreme uscata sa ne dam cu ea!


Vaaai, sa nu va udati pe labute! 

BTW, întorcîndu-ma astazi acasa prin Dobrogea de Sud, am calcat prin niste baligi. O sa mai vorbiti cu mine?


pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



da'o janta nu e un pic bulitaa?n-o dadushi intai la roluit undeva?sau o fi urma de la plumbu de echilibrat?!

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
ti se pare...

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834

BubuL a scris:


MikeRG a scris:

dar cine stie poate mai prindem vreme uscata sa ne dam cu ea!


Vaaai, sa nu va udati pe labute! 

BTW, întorcîndu-ma astazi acasa prin Dobrogea de Sud, am calcat prin niste baligi. O sa mai vorbiti cu mine?


da dar stai la distanta


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
--la distanta sa nu se vaza sau ca sa nu se simta mirosu'?
-
...Am vazut masina de cand a ajuns acolo, pana sambata asta...e incredibil... Va arata ca si celelalte iesite de acolo...ca noi... Da' au frecat o gramada la ea...
(


pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
...in prima si a treia poza se vede ceva la buza jentzii..ca o valurire...incerc un photoedit...
...lat. edit..Nu suporta formatul poze domnu' photo...

Modificat de liviu-ratb (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Janta, jante, Liviule, ca ne-ai secat atîta cu studiile tale de specialitate... filologice!

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
dom'le, vad ca petele in luna sunt specialitatea casei; da, sunt valurite, da sunt ciupite de coroziune, da sunt semne unde au fost plumbi; dar in pana mea, jantele alea au 30-35 de ani ce pretentii mai aveti?

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
au iesit cat de bine se poate in conditiile date, mai ales ca sunt vopsite "mecanizat"

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Ohohoo!Nu te otzara atata conashule!E janta ta!Si janta(cu leushteni)tot a ta!Mi se paru ca vazui o bulitura si intrebai daca nu era mai bine s-o roluiesti inainte.Nu dadui cu paru!Arata super tzatza de matza!Sa le rulezi muuult pe masina si sosele.
Drumuri bune.

Modificat de angelinno (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
au fost roluite o data, avand in vedere ca nu s-a mers foarte mult cu ele (cu doua dintre ele deloc    - ca nu existau) deformarile sunt acceptabile, au stat incaltate pe loc pe masina cinci ani si nu au pierdut aer deci zic eu ok, nu bat...

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
oricum pregatesc si un set de jante stoc acum (4,5J), pe alea cu siguranta le duc intai pe la vulcanizare sa le verific, atat pentru roluire cat si pentru eventualele deformari din miez, caz in care le pensionez; am vreo 3, in diverse stadii de rugina, mai trebuie sa recuperez pe cele de pe masina (inca 3 - a patra e de 4J), dar cred ca dupa ce o aduc acasa

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
noutati:

am reusit sa ajung azi pe la atelier si sa fac niste poze cu stadiul actual al masinii; din pacate masina e prea lucioasa  si mi-a dat peste cap focalizarea aparatului asa ca unele poze au iesit neclare; probabil si pentru a ascunde surpriza finala 










am saltat si jantele ei originale, le-am verificat si am un set complet (4 + 1) de jante numai bune de sablat si vopsit; a 6-a e dusa si va pleca pe ultimul drum 


pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Vinde-o si ia-ti alta:

pus acum 13 ani
   
razvan
Broscar

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 81
am fost si io ieri pe acolo si am vazut o.....a iesit bine de tot...

felicitari domnului care care a adus o la stadiul asta si care printre picaturi m a rezolvat si pe mine cu 2 probleme... =D


pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Gata,te trecui pe lista cu cei pe care ii invidiez:neneaVictor,danielT,razvanC...pe ceilalti nu-i cunosc.
adica nu le cunosc masinile.
Felicitari boierule!


pus acum 13 ani
   
catalinpop
Vizitator



wow! ce rosu fain!!! felicitari maestre!

pus acum 13 ani
   
catalinpop
Vizitator



ce pacat ca nu exista posibilitatea de a pune ca pe facebook "like"...

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
dom'le, nimic spectaculos, am pastrat reteta - original 100%!

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Ba chiar peste 100%, ca ai mai pus si piese nemtesti...

pus acum 13 ani
   
catalinpop
Vizitator



dom'le apreciem modestia...Numai pasiunile mari pot da nastere oamenilor mari.

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Dom'le, cine esti? Vrem sa te cunoastem!

pus acum 13 ani
   
razvan c
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 424
Dom'le,da curios mai esti

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Salutare,neneMike sau Razvane!Ghia ala de alaturi e ala de statea lang-o bodega pe Smardan?Si il aduserati la doctor?

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
update: jantele originale au fost date la sablat si vopsit, astept rezultate in w/e sau saptamana viitoare, cand voi reveni cu poze pe subiect

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
niews:






maine poze, cu jante boboc si incaltata!


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai, ce facusi .. ne lasa-si cu ochii in soare ... nu se vede nimic

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Orning.

conchita poveste ani... orning.

43.7KB


pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
se pare ca am trafic intens pe pozele respective, am reusit sa depasesc 10 gb de trafic; tre sa bag 2 gologani prin paypal ca sa ma upgradez la PRO

pus acum 13 ani
   
RaduI
admin.

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
baga bre pe 99poze.ro, vezi ca ai buton jos si nu mai upgradezi nimic !

_______________________________________
VW1200/1964
MZ ES 175/1, 250cc / 1960

-------------------------------------------------------------------------- , ,

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Sau tinypic....

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
sau lasati, gata s-a rezolvat ...

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Super.Imi place.Si numai mie!Felicitari.

pus acum 13 ani
   
catalinpop
Vizitator



sexy mama!!!   

pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
N-arata rau nici portocalie... 

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
hahahaha, am schimbat setarile aparatului si a revenit la normal 

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Pai shi tu eshti portocaliu     ?!

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
hai sa n-o dam in politica...

pus acum 13 ani
   
angelinno
Vizitator



Igen! -lor nu altora!

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
iata si pozele promise






pus acum 13 ani
   
BubuL
Moderator

Din: Boue_qui_reste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1710
Pozele astea cu amanunte de sub aripi si fusta au ceva porno in ele...

pus acum 13 ani
   
nTelectualu
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 4006
...da' parca bara spate ar fi din alt film...sau nu, doar suportzii.
....mint????
...in rest a iesit bestial...

Modificat de liviu-ratb (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2 3 4  

Mergi la