Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Anna281 Profile
| Femeie 25 ani Iasi cauta Barbat 25 - 44 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Pe Facebook era intalneala clubului de new beetle-uri, am aflat de ea vineri si sambata m-am prezentat.
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Pentru urmatorul schimb de filtru de benzina am luat tot de pe situl autokarma - FRAM (dar nu aveau online si mi-au oferit piesa in locul lui MEYLE la confirmarea comenzii)
iar pentru capacele de culbutori am luat 2 garnituri VICTOR REINZ
Sunt incantat ca au introdus de curand in gama de masini si broscutele noastre, pana acum luam de la ei doar pentru plastice.
|
|
pus acum 11 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Si eu am o problema cu feisbucul. Am cont dar nu pricep deloc cum functioneaza- vine unu'm iti tagheaza o poza, iti scrie pe zid... ce plm, eu unu' daca imi scrie careva pe zid (pe gard, ma rog) ii scriu si eu pe c*r cu nuiaua Sau oi fi fost eu blond???!? Zic la trecut c'acuma's kel
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Am facut azi un calcul sumar bazat pe datele din jurnal si in perioada 2011-2013 am rulat aproximativ 7950 km.
|
|
pus acum 11 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
cam putin ai rulat. eu in primul an cand am luat IMSeul am mers cu el de placere 10000km
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Sa inteleg ca ai participatii in industria petroliera?
|
|
pus acum 11 ani |
|
Toni
Broscar pasionat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 677
|
|
din pacate nu am, insa am montat magnetii aia pe teava de benzina
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Hai ca o facuram si pe asta:
avem la bord 11120 km, drept pentru care in ultimele doua saptamani am:
- reglat culbutorii; - schimbat ulei cu Castrol 15w40 - mai subtire, asa, de iarna; - reglat cursa pompa frana ca se cam pleostise; - pus roti iarna.
Azi am bazait prin oras; tre sa pun cablu de acceleratie mai scurt, ca pentru ea; cel de e acum pe masina e mai lung cu vreo 2-3 cm si nu prinde butoiasul pe capat asa ca am pus un manson pe cablu; e din ala pentru motoare cu dubla carburatie si nu e cazul (inca).
Curge in continuare planetara dreapta si pe la burduf, si pe la tambur (marfa de kkt, nu comentez montajul).
Am luat de la conu L. cablu de acceleratie potrivit, kit reparatie pt planetara high quality, am si burduf, sa vedem ce o iesi.
Am observat ca furtunele de benzina FLENNOR sunt nashpa. Deja au inceput sa crapatureasca, dupa doar o vara. Incerc ceva mai scump la urmatoarea schimbare.
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
Aseara, cu motorul cald, venit din cursa, reglat avans cu strobo si ajustat turatie/aer carburator. Alta masina!
|
|
pus acum 11 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
14.04.2014
N-am mai scris de mult dar masina a mers, inclusiv in sezonul rece. Cu titlu anecdotic am incercat (involuntar) sa fac acu vreo doua luni din ea diesel, ocazie cu care am schimbat furtunele alea crapate, am curatat cu aer comprimat teava de combustibil, carburatorul, in fine, tot raul spre bine. Masina are in jur de 13200 km. Saptamana trecuta m-a lasat in drum aprinderea electronica, banuiesc fie modulul de aprindere fie chiar senzorul din delco. Am revenit la aprinderea clasica. Mai e chestiune de rezolvat: am constatat (pe pielea mea, incercand sa pun la punct aprinderea) ca la montaj, pinionul de distributie a fost pus cu 90 grade antiorar fata de pozitia de fabrica, pe cilindrul 1 la PMS. Motiv pentru care punerea la punct a aprinderii este oleaca de vrajitorie iar pentru cine nu cunoaste acest aspect, poate sa ii dea tarcoale o mie de ani ca nu ii iese. Dar acum merge foarte frumos si cu proxima ocazie voi apela la un expert cu extractor pentru a suci pinionul la locul lui.
23.04.2014
Azi, super dupa amiaza pentru surubarit, asa ca pentru pregatit masina de sezon. Pus pe capre spatele, schimbat in doi timpi si trei miscari amortizoarele spate (am pus KYB) ca mitraliau la denivelari, deh dupa 13 ani le-or fi venit si lor randul, chit ca erau Monroe de noi. In sfarsit am conectat si cablurile la clapete, am renuntat la tigania cu sarma, acum daca dimineata e rece si la pranz e cald, nu mai trebuie sa fac flotari pe langa masina. Am inlocuit si burduful de planetara dreapta. Foarte multumit de rezultate.
05.10.2014
A trecut si vara asta. Nimic notabil, in afara de faptul ca avem 14750 km pe bord, o platina parlita si inlocuita si cam atat. Franele au dat semne saptamana trecuta ca necesita un pic de atentie. Sambata am umblat in tamburele dreapta spate, am schimbat kitul de etansare de la planetara, am curatat tot, am revizionat cilindrul receptor de frana, am aerisit restul franelor. Trebuie deblocata / inlocuita piulita stanga spate si revizionat si pe acolo. In perspectiva se impun un set de cilindri de frana spate, tambure spate si racorduri flexibile fata spate. Cilindrii de pe masina sunt din 2001 iar tamburele si racordurile, God knows!
Burduful de planetara dreapta a fost inlocuit din nou. Calitate mexicana indoielnica. Studiem variante mai bune.
Am completat si lichidul de transmisie, a tot pierdut pe la burdufe in ultimii doi trei ani cam un litru. Saptamana viitoare cred ca ii schimbam uleiul.
13.10.2014
Sambata schimbat ulei si garnituri la capacul decantorului. Farmacie! Masina a ajuns la 15.075 km. Azi, 13.10.2014, deplasare Bucuresti - Alexandria - Turnu Magurele si retur. 240 km facuti pe nerasuflate. O vreme excelenta, soare si multe zambete din partea colegilor de trafic, mai ales cu "nepotelele" vw. Mers sustinut 80-90 km/h. Am constatat ca s-a impuscat amortizorul de directie (era si timpul, e pe masina de cand o am deci, probabil ca vreo 20 de ani de serviciu credincios tot are), a curs pe capul de sasiu, motiv pentru care intra in vibratie la gropi/socuri. Bagam unul nou. Acum avem 15350 km.
16.04.2015
Hello. Masina, ca de obicei, nu a stat total pe dreapta peste iarna, daca vremea si conditiile de trafic au permis, am mers si pe zapada, echipati cu galosii corespunzatori. 15.972 km. Burduful de planetara dreapta iar a cedat. Si pentru ca am ulei in cutie, evident ca curge ca la balmuc. Azi am luat doua FEBI BILSTEIN de la EPIESA. Sa vedem ce facem. Avem si amortizor de directie nou. Si maneta de semnal de inlocuit. Fleacuri! Ar merge si un reglaj de culbutori. Sunt 4852 de km de la reglajul anterior.
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristobob
Broscar pasionat
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
|
|
Poti pune codul de la burduful de planetara? Mulțumesc.
|
|
pus acum 9 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Cat a fost burduful ala? Eu am luat Febi pt un Opel, cu coliere si pungutza de vaselina, cu 20 lei. E tot p'acolo?
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 9 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristobob
Broscar pasionat
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 240
|
|
Ai un cod de la cureaua Conti?
|
|
pus acum 9 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
20.10.2015
Uitai sa zic ca din aprilie si pana acum, maneta de semnalizare a mai mers dar in final a sucombat, acum o saptamana, sparta in 3 locuri. Asa ca dupa 20 de minute de surubarit, am impreunat vechia maneta de stergatoare cu noua maneta de semnalizare. Piesa e cat de cat ok, pentru un aftermarket. Urmeaza implantarea unui microswitch in locul valvei actionata de maneta de stergatoare, pentru a pune stropitoare electrica. Cred ca e o imbunatatire posibila.
Furtunul "cu cantec" e marca Flennor, nepanzat pe exterior, luat de la E-PIESA. Probabil acelasi gunoi ca la DEDEMAN, cu alta inscriptionare, in functie de solicitarile furnizorului chinez... :tuktuk: Ar mai fi o varianta, de la dezmembrari, masini cu repere de calitate.
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
30.10.2015 Buburuza mananca asfaltul dupa ultimul reglaj.
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
10.03.2016
Intre octombrie si data curenta masina a stat cuminte in curte. Mi s-a parut decent sa nu o dau prin toate zemurile si nenorocirile de pe strada, date de municipalitati pt dezapezire. Probabil ca dupa 20 martie o luam iar din loc.
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
04.04.2016
Hello!
4 aprilie 2016 - am revenit pe strada. Bujiile si platina schimbate au inlaturat balbaielile pornirii dupa un somn lung de iarna. Masina merge cum o stiu, adica bine. Azi am impins primii 30 de km din acest sezon!
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
30.04.2016
18.900 km - schimbat ulei.
19.000 km - schimbat amoritizoare fata si amortizor directie - e mai legata la topaieli si hartoape. Dar parca ar bate pivotii la urcari/coborari de borduri.
Trebuie neaparat dat jos carburatorul si curatat - are portul de vacuum pt delco infundat si merge prost.
Oricum, fara un acces de jos in sus, sub botul masinii, pe o rampa in service, schimbarea amortizorului de directie ar fi fost un cosmar.
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
17.05.2016
In w/e am pus la "murat" caburatorul. Doua zile dupa a iesit "biniditat". L-am desfacut complet, pentru a scoate bucsele clapetei de acceleratie, membrane si orice altceva s-ar fi dezintegrat in decarburol. Sufat cu aer comprimat de i-au iesit toate pe toate gaurile. Pus aseara pe masina. Urmeaza reglajele.
|
|
pus acum 7 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
03.06.2016
Update: "baba" e chioara de pozitie spate dreapta si lumina numar. Ceva cu masa. Cand o mai zgaltaiam prin trafic isi revenea (cred ca ii placea!), acum nu mai serveste.
30.10.2016
Mda. Cum noi broscarii de regula dam jos motorul pentru a schimba un bec, rezolvarea a fost pana la urma prostesc de simpla. Scos toate sigurantele, inlocuite cele de aluminiu cu unele de alama, smirgheluite contactele din blocul de sigurante. Totul functional! Dar apare intrebarea: de ce mesterul vietii a trecut contactul prin sigurante?
A picat o bujie intre timp. Mergea la Retroparada in trei si acasa i-am facut diagnoza. Cam bogat amestecul si le afuma. Sa vedem daca dupa curatare bujia mai zice ceva. Inlocuita cu una noua. Echipare BERU
13.03.2017
Update de primavara: avem cauciucuri noi de vara! 185/65/15 - 150 lei bucata, de la unii de pe Metalurgiei, stiti voi...
Astept un pic de soare sa o scot in probe, dupa o iarna in care a stat cuminte in curte.
06.06.2017
Update. Am luat foarte in serios siguranta pasagerilor din spate motiv pentru care prin intermediul DILARULUI (multumesc pe aceasta cale si ma bucur ca ne-am putut vedea F2F, fie si fugitiv, la Arad, pe 1 iunie 2017), am intrat in posesia a trei centuri de siguranta neretractabile: doua in trei puncte (stanga/dreapta) si una in doua puncte (mijloc).
11.07.2017
Am montat centurile spate, am inlocuit firele de boxe de la boxa din portbagajul spate cu unele mai tzapene (cu invelis transparent, de 1,5 mm) si am cuplat totul "profi" cu niste riglete foarte faine, de la horbach, minuscule, care elimina inadelile si izolirul.
14.07.2017
Noutati. Dupa 17 ani in care nu prea a contat lipsa spalatorului de parbriz, am zis ca nu strica totusi. Si cum varianta refacerii sistemului pneumatic iese din calcul datorita lipsei reperelor, am hotarat sa ii fac un retrofit, respectiv rezervorul cu actionare electrica de pe modelele mexicane mai noi.
Am gasit prin Germania unul de pe o masina din '95, azi a venit. De la magazinele de electronice am agonisit un microswitch plat pe care intentionez sa il plasez in parghia de stergatoare, eliminand valva pneumatica, parghia urmand sa actioneze direct switch-ul, cu pastrarea originalitatii plansei de bord.
Cine face si desface, are intotdeauna ce face!
|
|
pus acum 7 ani |
|