2x cauciucuri NOS marca Plankenauer 5.60-15 pret: 400 ron
2x cauciucuri folosite/uzate marca Continental 5.60-15 pret: 100 ron
1x cauciuc folosit/uzat marca RD 5.60-15 pret: 50 ron
2x jante VW 1200/1300 4,5x15 ET34 (rugina este doar superficiala) pret: 130 ron
Cauciucurile se pot lua ca si set (avand dim. si profil aproape identic ), in acel caz preturile se pot negocia.
16.07.2013
50.6KB
Pana apare Mishu cu vesti despre stickere,apar si eu cu cateva poze.
14.11.2011
40.3KB
Usoara, usoara, dar cam scumpa !
21.11.2015
16.8KB
Imi vand trusa de tinichigarie fiindca am renuntat la ideea de a-l face singur pe Brosco...trusa e nou nouta
pret 50 ron.
04.04.2008
22.4KB
- Sergiu: prin Arad am trecut la o ora la care ai fi dat cu tzucalu' dupa mine (3 dimineatza, ceva de genu', ca am plecat la 3 dup'amiaza)
- 'Telighentu': pe oftostrada te plictiseshti shi pana la urma tot ii dai talpa. Si sa mergi cu 90-suta in rand cu tirurile, iar nu-tzi vine. Prefer sa NU platesc vigneta si sa merg pe DN-uri, ce, te aia in gustu' omului? :uimit: Nu dau 10 euro ca sa merg 400 km pe autostrada prin HU, si nici 8E pt aceeasi distanta prin AT.
- RaduI: pai m-am tirat ca sa ajung naibilor odata. Dormisem destul, oricum, nu imi mai era somn. Daca nu ma grabeam, le-ash fi zis "Acuma haidem pana la sectzie, sa fac si eu o plangere pt abuz, se poate, biteshon?" :finger: Mai ales ca nu eram in neregula cu absolut ni'ca, nici macat cu un beculetz de plafoniera ars. Da' mai aveam de mers 6-700 km si era deja cam 3-4 dimineatza.
Ca sa recapitulam: in ultimele 10 zile am mers asa: cam 750 km dus-intors in Delta, pe urma 1930 Bucale-Zdrazburg si la final 1768 Zdrazburg- Caorle- Punta Sabioni- Caorle- Zdrzbg . 4500 pe saptamana... plm, cam mult :x Numa' azi am mers f'o 820, si la tunelu' San Gothard am stat la coada f'o 2 ore, ca dobitocii de elvetzieni dau drumul la masini cu tzaraita, sa nu se'nfunde tzava (se circula pe o singura banda, un fir de mers al tunelului e inchis, iar pasul este si el inchis, probabil ca'l dashchid ca Transfagarashelu', 2 luni pe an :rotfl: )
Hai sa va zic asa, cam ce si cat costa si cateva tip'uri, ca sa nu va ducetzi ca berbecii sa va parcatzi in Venetia si sa dati o avere.
Cazare la campinguri de gaseste la cateva zeci de km de Venetia. Noi am stat la campingul San Francesco din Caorle. De acolo am mers cu masina pana la Punta Sabioni (cica se poate si din alt port, Tre Porti) unde parcarea costa 5 euro pe zi.
Pe urma, vaporul pana in buricul Venetziei costa 7 euro/cursa la vapoarele "de linie" si chiar mai putzin la vapoarele diverselor srl-uri (pe la f'o 5 euro, daca stai sa cautzi pe chei). Problema e ca sereleurile lucreaza pana pe la 6 seara, asa ca daca stai pana mai tarziu tot cu vaporul de linie te intorci.
In rest... ca or'sh'ce orash turistic. Toate alea costa- cel mai exagerat costa pisharea, 1,50 euro repriza :uimit: Ai mei s-au tzinut pana la McDonald's, eu m-am pishat intr-un boshket. Bazilica San Marco e moca, dar sa vezi trezoru' sau retabulul costa f'o 3 euro portzia.
Plimbarea cu gondola costa... 100 euro :uimit: :uimit: :uimit: pt 2 persoane (cu superofera de inchidere de program- 100 E pt totzi 5 :zzz: - eu, fomeia, 2 copchii shi socrella- ca am uitat sa va zic, am beneficiat si de ea :x ). Ne-am abtzinut. Oricum canalele alea au culoarea si mirosul Dambovitzei de pe vremea lu' Ceashca :rusine: - biiine, recunosc, exagerez uuuun pic, dar doar UN pic.
Va vetzi impiedica de untermenschenii (de fapt unterfrauele) de pe la noi pe la orice usa de biserica (San Marco inclusiv) sau coltz de cotitura, cu un paharel de plastic in mana- o invitatzie sa scapatzi de ciunga care shi-a pierdut gustul si nu gaseatzi unde s-o aruncatzi. :wink2:
Oftostrazile in Italia se platesc la bariere (nu ezista vigneta) si costa... destul- bine, nu chiar ca'n Francia, da' costa. Poate chiar spre 10E/100 km, o sa ma uit maine in mashina pe fitantze.
Poze....
La mare, la soare... De mici invatza sa ni se suie in cap
:zzz:
21.05.2012
31.8KB
şade pe coadă şi nu face mofturi
27.05.2013
38.6KB
deocamdata nu vorbesc de etrieri si de prinderea lor, pentru ca asta o consider eu cea mai mica problema .. deocamdata ... in final ar trebui sa arate asa
30.11.2009
14.9KB
doc .. iete ale tale
24.06.2012
29.1KB
pompa frana este noua, mentionez ca nu stiu daca este originala de broscuta
22.10.2009
34KB
Foto 2
16.10.2012
43.1KB
8t
Aici filetele sunt M14x1,5. Apar 2 modele de inel rotitor pt conducta de polietilena de 8 mm- unul cu holender, celalalt "rapid"
Apare shi o sonda cu inelul sau rotitor mai special- acest fel de sonda are "putzishoara" filetata, nu gaura shi con, shi se racordeaza prin intermediul acelui inel rotitor special, etansharea fiind cu garnitura din Al.
02.03.2010
17KB
Deci, desigur. Ca sa contracarez ideile negativiste gen ,,cacat" sau ,,tziganeala", iata, explic cum sta treaba --- e chiar invers.
Deci: am desfacut cama de pe ax, dupa ce am scos pasla care era sub lulea. Sub pasla pe ax era o siguranta. Am scos siguranta si a iesit cama. Simplu.
Am pus partea de aprindere electronica pe axul original -au ACELASI diametru.
18.02.2010
30.8KB
schimbul supapelor de presiune a uleiului din bloc
06.04.2013
29.1KB
si..piesa.. :zzz:
04.04.2010
49.3KB
...si inca... :zzz:
21.03.2010
51.2KB
Sambata am avut drum pe la Hornbach si cu ocazia asta am luat si un letcon mai acatarii. Nu e chiar statie de lipit dar l-am testat si isi face treaba foarte bine fata de chinezaria de o aveam. Pe ce l-am testat ? Pai aveam o locomotiva Piko, din gama Hobby(Junior) cum era pe vremuri, modelul se mai produce si astazi si e la fel de mizer :zzz: , zgomotos si cu un mers damblagit. In consecinta era perfect pentru a-mi face mana cu montajul unui decodor, aveam pe stoc un ESU LokPilot Basic v1.0.
Am dezlipit toate contactele de la locomotiva am atasat decodorul dupa schema :
si gata.
Intr-o prima faza locomotiva mergea ca apucata, topaia pe sine, i-am scos compensarea de sarcina si mersul a devenit regulat, asa cum trebuie. Mai e de gadilat un pic la CV-uri pentru a avea un mers mai bun, sa-i reduc viteza maxima, sa-i mai gadil franarea si accelerarea, dar suntr multumit de ce a iesit. Decodorul e montat in cabina, inca nu e finalizat, o sa-l ascund mai bine, dar mai vreau sa incerc si montarea de lumini pentru ca locomotiva nu are asa ceva din fabrica, si as pune si un generator de fum.
Locomotiva este asta, poze cu decodorul montat nu am apucat sa fac, o sa fac la final:
04.07.2011
29.8KB
se vand piesele din poza.preturi la intelegere
24.04.2012
50.4KB
Vandute.
07.04.2009
54.6KB
PRESAREA GHIDULUI (49x14x8 mm)
Cu o zi înainte, ghidurile noi (în afară de unul) se introduc într-un recipient cu capac (metal sau plastic) cu puţină motorină (care să le acopere) şi se pun într-un congelator (ladă frigorifică) sub -18 grade C. Ghidul rămas se pune separat în alt recipient cu motorină (care va fi folosit la cărat ghidurile, de la cogelator la chiulasă) şi bineînţeles se va pune în acelaşi congelator. Acest fapt va face ca temperatura ghidului pentru presat să fie cât mai scăzută şi implicit să aibă un volum mai mic, util pentru presarea în locaşul acestuia.
A doua zi, se încălzeşte cu un arzător cu gaz, camera supapei din chiulasa unde vom presa ghidul supapei. Încălzirea va fi suficientă (dar nu la „roşu”), pentru a contracara disipaţia termică o zonei respective către restul blocului chiulasei, fapt ce va produce scăderea rapidă a temperaturii până să reuşim presarea ghidului.
Atenţie ! La unele motoare dacă ghidurile nu sunt identice (cele de evacuare să fie mai lungi ca cele de admisie) atunci să avem grijă să punem cele de evacuare pe evacuare şi cele de admisie pe admisie (la unele motoare cele de evacuare au o degajare interioară pentru a nu se bloca supapa de la calamină).
Când încălzirea este aproape gata, o persoană de ajutor, va aduce doar recipientul cu ghidul de presat din congelator (ulterior se mută următorul ghid de presat în recipientul „de cărat” şi se ţine tot la congelator până la următoarea operaţiune). IMEDIAT poziţionăm ghidul în locaş (nu ştergem motorina de pe el), introducem dornul special calibrat în ghidul supapei şi lovim cu ciocanul, până îl poziţionăm la loc (siguranţa de pe ghid să fie lipită de chiulasă). Şi astfel am schimbat primul nostru ghid de supapă ! Se repetă operaţiunea până se montează toate ghidurile.
09.10.2016
36.5KB
Asa, deci aci doar ce pusesem caroseria pe sasiul cel nou si frumos. Se potrivea si la gauri.
13.09.2012
40KB
Aprope de intersectia cu:
10.11.2009
55.7KB
set biele 100lei
06.11.2012
49.1KB
stanga
17.04.2010
44.9KB
În 1956...
19.03.2008
39.2KB
:rolleyes:
28.10.2008
39.4KB
Intrebarea nr.2 la care nu ma pot hotari nicicum:
care din doua?
asta?
30.03.2008
4.8KB
o aripa fata ....fender roller si fibra apoi niste finisaje,dar inca in lucru..departe de rezultat final,dar totusi. :zzz:
05.04.2012
35.7KB
Prima zi !
03.05.2015
33.4KB
Alta.
20.11.2011
37.8KB
Pai ce nu zici asa frate, ia de colea ceva vintage!!! =D
Place la tine?!... :nebun:
P.S> scuze lui Sabin ca-i poluam topicu'
03.09.2015
19.3KB
o poza cu masina inca nu ii terminata :hi:
06.12.2009
41.4KB
functional, desigur... chiar si dupa 80 de ani :uimit: