Am decis sa vo prezint pe herbi asa am botezato dupa ce am urmarit filmul herbie an de fabricatie 1969 motor 1289 cc . La mn nu este decat de 2 zile . Eu locuiesc in cisnadie si mai sant si fan aro pe langa pasiunia cu masinie vechi .
03.03.2010
42.2KB
Am sa incep prima data cu cele functionale apoi viitoarele proiecte si desigur cele donatoaremde piese sau a caror soarta inca nu este pecetluita...
Asadar incep cu masina familiei care inca de nou e la noi,si de care ma leg multe amintiri,evenimente placute dar si intamplari neplacute...e ce sa facem asa e viata,uneori prea colorata...
16.02.2010
40.6KB
cirlig
30.12.2011
33.3KB
Motiorul.
07.09.2013
49.6KB
sau poate aveti probleme cu una din borne?
alta idee : :finger:
23.10.2009
38.7KB
:rolleyes:
02.11.2009
29.8KB
Ezista totusi si parti bune in Germanica. Si cand eu ajunsesem ca'n poza si nu mai puteam mai mult :limba: , erau altii care treceau pe band'a treia sau a patra ca glontzu' pe langa mine! :nebun:
17.12.2012
28.9KB
Taman m-am intors de la mare, cu cortu'. Am gasit in camping ceva extrem de interesant: camion Deutz de pompieri transformat in camper. Numere de Germania de vehicul istoric.
15.07.2009
36.1KB
Uneori se corodeaza tevile mai mici si mai inguste care intra in toba si prin care circula gazele de preincalzire. Am patit asta cu toba veche. Aveam galeria de preincalzire desfundata, dar intrarea in regim optim a motorului era un chin din cauza acelor tevi imbirligate pe linga evacuarile propriu-zise...
Rectific, n-am fost atent si n-am observat ca toba e vazuta de jos.
La modelul din fotografie, cred ca gazele ies din galeria de preincalzire prin teava din dreapta care merge prin toba pina devine coaxiala cu teava de evacuare cromata si care se arde exact la intrarea in corpul tobei...
22.03.2010
6.6KB
Reglajul la termostat se face asa: suportul nu-l stringi; infiletezi termostatul pe tija vreo citeva ture. Tii suportul cu mina in pozitia "sus". Impingi termostatul ca sa vezi daca ajunge sa atinga suportul atunci cind flapsurile sint deschise (impingi totul pina la capatul cursei si fixezi usor suportul). Daca-l atinge, mai desfiletezi termostatul de pe tija. Daca nu-l atinge, mai infiletezi termostatul pina atinge. Sau sa fie asa, la juma' de milimetru de el, dar sa nu mai poata fi impins in sus. Stringi suportul, tragi termostatul la loc in suport si-l prinzi cu surubul.
Important e ca flapsurile sa se poata DESCHIDE complet, nu sa fie inchise complet cind e termostatul strins.
Tablita e asa ca-n poza Trilerului:
10.02.2010
19.8KB
urgent...pret fix gata negociat :hi:
21.12.2012
51.7KB
nu m-am referit la scoala ardeleana, titu maiorescu, parnasianism sau alte delicatese...
26.10.2010
51.8KB
:hi:
27.08.2012
51.6KB
si o mica sezatoare la miezul noptii, in jurul ceaunului in care fierbea o ciorba de peste
03.06.2015
14.6KB
Aici vedem un corp de lampa (capacul din sticla l-am luat demult) prins pe un zid mic, deasupra unei usi. Cum suroabele nu vroiau sa se desfaca, m-am hotarat sa trag de ea, sa se smulga capu'la suroape prin plastic. Era sa belesc p*la, lem,nul se uscase bine de-a lungul zecilor de ani, se micshorase si venea si zidul cu tot cu lampa in capu' meu. :uimit:
05.11.2012
35.3KB
uite aici
21.08.2010
70.2KB
usi in stare buna
09.03.2010
33.5KB
10.12.2012
1.2KB
Idem
11.02.2011
43.9KB
poza
26.06.2011
50.2KB
Asta se centreaza tot pe gaura simeringului, micrometrul e ca un limitator? Pentru ca se vede ca operatia se face dinspre phulie...
27.11.2009
52.2KB
MishuL prietenu tau Voinea :rotfl: de pe vwf, s-a trezit din morti
28.02.2022
62.9KB
Uite o poza cu seria lui
09.08.2010
45.1KB
Gata, carburatoarele-s misto, da m-am plictisit de asta. Peste iarna broasca va sta, cred, asa ca e timp de mestereala.
Pui si io Megasquirt, ma gindii. Partea electronica e la Bogdan, se ocupa el, io n-am schimbat decit asa, un condensator cindva, la un radio "Song" :).
Corpurile de clapeta le am, am mai zis de ele, intre timp le-am gasit pilnioare originale, negre, de cauciuc, cam gay :).
Injectoarele originale ar putea sa ramina, tintesc cam in perete, dar cu niste galerii scurte ar fi ok. Problema mea acuma e ca rampele de benzina nu se prea pot refolosi (sau nu-mi dau io seama cum) si extrudat de-ala frumos de care are toata lumea nu gasesc aci (inca). Poate c-am sa le fac din niste teava de otel, inox sau ceva.
Timoneria e iar ceva de lucru, ar trebui niste pirghii acolo, cu stopuri de ralanti reglabile. As incerca ceva prin cablu, de data asta. Sint timonerii prin cablu de bmw boxer care functioneaza, de ce n-ar merge si la mine?
Pompa de benzina si regulator - parca le-as lua noi, oricum pompa de Mercedes second e chiar mai scumpa decit una noua din Asia au de unde-o fi. Regulator- la fel, se gaseste reglabil, cu ceas, doar de nu s-o strica repede :).
09.10.2013
37.2KB
dreapta
02.05.2011
39.8KB
hcf...
08.04.2010
86.7KB
si aici pompa imbinata
21.06.2015
32.9KB
Groscioare- cred ca au fost de la ceva de tensiune mica pt ca'cuprul e gros, peste el vine plumbul, apoi izolatia de sfoara si creozot apoi teaca de tabla. De obicei plumbul vine dupa izolatzie.
Aici nu va arat :finger: ci grosimea cuprului din cablu in comparatie cu :finger: - si se shtie ca n-am cremvishii subtzirei.
O sa iasa un banutz frumos si din ele- oricum, maruntzish in comparatzie cu banu' de pe cartrigiuri. :nono:
14.10.2014
44.6KB
Salutare,la rugamintea publicului spectator poze.Cateva,de proasta caliate,ca aveam mainile inghetate,era aseara dupa ce hula s-a mai potolit un pic.
11.10.2010
38KB
oare jupanul o fi fost ?
10.05.2010
10.1KB
pe camp la curu a 3 broaste merge? :rolleyes:
30.03.2008
82KB
jane uite .. e simplutz la tip4 sa pui injectoarele si un corp cu clapeta pe galerii...injectoarele doar gauresti unde se vede...iar la clapeta doar faci o flansha...
iti recomand ...daca vrei o injectie mai simpla asa cum vrei tu, sa gasesti una fara AFM.. de genul digifant sau motronic .. si rezolvi si problema aprinderii electronice.. sint injectii de generatie mai noua si se gasesc piese berechet.. la cele cu sufix "jet" apare afm-ul care complica un pic lucrurile.....si mai e o treaba ... pe forumul alalalt era o discutie despre cum or sa "interzica" magarii nostrii masinile non euro...punind o astfel de instalatie, cu un reglaj bun si catalizator masina se poate aduce la un euro2 dpdv al gazelor...iar taxa de reclasificare este 600eur... eu mai vreau si o broscuta dupa bus pe care sa o transform ..deci motive am destule ca sa fac treaba asta functionala
..... si fara sa difere aspectul motorului .. fatza de original..
10.04.2008
26.1KB
Poate cineva sa posteze o schema completa pt. o instalatie GPL in genul celor montate pe Dacii ... ? nu doar o schema de principiu, ci una mai tehnica cu modul in care se conecteaza fiecare componenta?
De asemenea... ma intereseaza si niste poze cu piesa ce intra in carburator, cu modificarile suferite de carb, etc.
Am o instslatie GPL completa, exceptand carbul - de pe o Dacie... si vreau sa inteleg mai bine cum se monteaza.
O schema de principiu am gasit eu , dar nu mi-e suficienta...
15.04.2010
31.6KB
poza 4
05.08.2011
55.9KB
si in partea cealalta
25.03.2008
37.3KB
azi am lucrat la timonerie si am facut si o galerie din teava sudata.. dar de galerie nu prea sunt multumit
timoneria este cu cabluri de bicicleta ..
09.07.2011
37.2KB
Robinet caldura ivory - 50 lei
08.04.2015
15KB
Altul.
14.07.2012
56.5KB
Mrrrr....
De obicei, nu pun botu' la de-astea venite pe mail, da' asta-i draguta:
08.08.2008
33.7KB
Hello.
I didn't realize that there was a corner for foreign friends.
I didn't pay enough attention so I made some pieces of mistake owing to the language.
Sorry,I'll try to do thinghs in the orthodox way.
Why I'm here it's a long story.
That's a vw aircooled forum but let me say that I never saw so much electronics in a car forum.
There are more than a real pro in this field.
Electronics isn't my strong side.
More much I want to learn it and less I can understand it...
I'm quite tired but it isn't still too much for me,it's boreing but I must resist.
I was going to build an ignition controller...studies in electronics are never ending...
Now I'm looking for infos on megasquirt, I must confess that it isn't a joke.
Today I realized that a tachometer is more much than it appears.
I think to use this topic to ask questions sometimes.
Did you know the mini MS?