Colectia de poze aircooled.3xforum.ro
Total 5514 poze.

InapoiInainte

 
woo mama ... supapa de broasca si una din supapele de admisie chiulasewoo mama ... supapa de broasca si una din supapele de admisie
18.09.201032.6KB
printre atitea broaste si un bogdan
38 
inginer mecanic  masini termice si inginer  ma pot lauda cuprintre atitea broaste si un bus... raducanu bogdan 38 ani roman romania brasov casatorit copil inginer mecanic masini termice si inginer electronist actualmente electronist nu ma pot lauda cu masina ... motorul in constructie
22.03.200841.4KB
da una bucata chestie- scoatem borna de la pe urma, filtrul de aer. dupa asta, putem scoate bateria.Ashaaaaaa. Se da una bucata duba. Prima chestie- scoatem borna de la acumulator. Pe urma, filtrul de aer. Dupa asta, putem scoate bateria. Scoatem tabla de deasupra tobei (eu nu o aveam montata). Demontam prinderea cablului de acceleratzie la carburator si cablurile electrice care vin la generator, bobina de inductzie, sonda de presiune etc. Punem cricul sub bila de remorcare si saltam deodata tot fundul mashinii. Ne bagam dedesubt si desfacem cele 2 piulitze care prind motorul de cutie la partea inferioara. Desfacem si surubul de prindere de sus-stanga (atentzie, sunt si alte suruburi pe acolo, tre' desfacut ala care in poza e oleaca mai ruginit). Admiram depunerile si coroziunea provocata pe suruburile cutiei de cu-ce-pzdms-or-da-ashtia-pe-strada-ca-sare-nu-e-ca-am-pus-pe-limba-da'oricum-corodeaza-ca-dracu', desfacem si conducta de benzina si o dopuim cu un surub de 6, iesim de sub masina, demontam suruburile de prindere a grinzii suport (broastele nu au) de tampoanele lor. Desfacem capacelul de tabla dintre eshapamentul cilindrului 1 si bloc, desfacem piulitza de 8 care prinde suportul termostatului de bloc si il deshurubam din tija sa (am uitat sa fac poza) Lasam masina jos, asezam sub motor ceva amortizor ca sa nu faca poc pe beton (lemne, placaj, polistiren, un DVD , in fine orice), punem cricul sub toba si saltam fff putzin, doar cat sa sustzina motorul. Desfacem si piulitza de prindere a motorului de sus-dreapta in spatele carcasei turbinei (cam greutz pt incepatori, e gaura stramta ) si scoatem ushurel cricul. Motorul ramane acolo dar nu mai e prins in nimic. Ne asiguram ca DVD-ul e la locul sau, apucam de mitraliere sau de grinda suport (in cazul busurilor), ne asiguram ca mainile NU sunt SUB fiarele de care apucam, hatzanam si motorul cade ca o poama coapta. Punem cricul, da-i cu cricul, pune capra, iar cric, iar capra, pana mashina sta ca un cutzu care face pishu si avem loc sa tragem motorul afara. Grija la ce punem sub cric, duba e grea, cele mai bune sunt bucatzile de grinda de lemn- daca le ai... Ne apucam de scos eshapamentul. De multe ori, piulitzele sunt atat de corodate incat cheia nu mai prinde pe ele. Daca avem pozitzie, le taiem cu flex, dalta etc. Daca nu... eu a trebuit sa scot o chiulasa cu toba agatzata de ea. Pt asta a trebuit sa scot mai devreme decat intentzionam fulia cu un extractor adecvat, (intai am scos cureaua desfacand piulitza de la fulia generatorului cu cheia de bujii- al dreacu' neamtzu' asta, ce l-a dus capu'!) apoi tabla din spatele ei, pt ca nu dadea voie ansamblului chiulasa-toba sa iasa. Scoatem acum si grinda-suport (la broashte nu-i, cum am zis). Scoatem carburiciul, delcoul, pompa de benzina, carcasa radiatorului de ulei, slabim si dam inspre carcasa colierul de prindere a generatorului pe suport, slabim 2 suruburi de 6 care prind carcasa de tablele de deasupra cilindrilor si tragem in sus carcasa cu generatorul. Scoatem galeria de admisie desfacand piulitzele de 8 care le prind de chiulase si slabind surubelele manshoanelor de cauciuc (asta la dubla admisie). Unele modele de galerie se prind si de bloc, la mijloc- la mine nu era cazul. Scoatem piciorul generatorului, eventual radiatorul de ulei- avem grija sa nu pierdem garniturile si, recomandabil, astupam cu shuvitze de carpa gaurile din bloc. Scoatem capacele culbutorilor, desfacem rampele culbutorilor, scoatem tijele impingatoare, desfacem cu o cheie tubulara de 15 piulitzele chiulaselor (8 la fiecare), recuperam pantalonashii si garniturile lor. Demontam placa de presiune si discul si montam divaisul de tzinut volantul fix, asta dupa ce scoatem prezoanele de la partea de jos a blocului, sub volant, pt ca am fost bou si am uitat sa fac degajari in palca divaisului pt ele Divaisul se prinde in 2 gauri ale volantului. Cu o cheie tubulara de 36 cu coada cotita si un tzevoi de un metru jumate ca mangialac, demontarea suruboiului de prindere a volantului este pis of cheic. Si gataaaa, luam o pauza, ca la serviciu nu e carciuma, sa stam acolo pana noaptea, chiar si duminica! Tu bi continiud maine, pe zi, pe timpu' lor Leka nosht, detza! Am gasit sursa gafaitului: bujiile 1-2 slabite- nu'sh'cum naiba, sunt 110% sigur ca eu le stransesem. Oricum, se cerea demontarea asta, cand mi-a explodat motorul am pus 2 pistoane scobite si 2 plate, ca atunci nu aveam. Acum o sa schimb. In continuare am masurat pistoanele si cilindrii.Cotele nominale ar fi 85,50 la cilindru si 85,46 la piston, cu 3 clase de imperechere la fabrica (85,49-50-51, neimportant acum, chestie de o sutime). Jocul nominal este deci de 4 sutimi, iar jocul admis 18 sau 20 de sutimi, nu mai shtiu acum exact, tre' sa ma uit acasa in Without Guesswork.Am masurat pistoanele cu micrometrul, am scris pe ele cu carioca.Pe urma, am pus 85,50 in micrometru, am pus palpatorul corespunzator (marcat 80-90 mm) la dispozitivul comparator, am adus cadranul la 0 si am masurat cilindrii. Sutimile aratate de ac sunt sutimi peste 85,50, la care am pus 0-ul. Pe urma am comparat fiecare piston cu cilindrul lui. In poza, vedem o diferentza de 20 sutimi, deci tre' facut ceva. Ce? Pai... dupa punga, disponibil de piese si apucaturi. Unii ar zice: set nou. Eu zic: alezat cilindrii la cota 1 si pistoane noi la cota 1- dar nu am , asa ca ramane planul B- cautam in troace si gasim alt set. Stiu ca am. De asemenea, am bagat segmentzii in cilindri sa vad fanta (tre' sa aiba cam 3 zecimi daca imi aduc bine aminte). Dupa cum vedem, e mult peste, deci altzi segmentzi. Mentzionez ca, asa cum vedetzi piesele, la limita maxim admisa de uzura, consumul de ulei era de maxim 750 grame la mie. In continuare am golit uleiul. Nu am facut asta cand era motorul pe mashina pt ca ar fi trebuit sa pun capacul la loc, plus ca ma tavaleam pe urma pe sub masina prin mizerie. nasol este ca, fiind frig, uleiul e un soi de magiun negru care curge greu Pe urma m-am apucat de scos suruburile care tzin semicarterele. Sunt 6 piulitze cu hexagon de 17 (M12 parca) si, daca am numarat bine, 15 suruburi/piulitze etc de M8. Atentzie la cele indicate cu degetele, de multe ori sunt ascunse in mizerie si sunt uitate.Dupa desfacerea tuturor acestor suruburi si a piulitzelor de la capacul pompei de ulei, batem ushor prin intermediul unui lemn tare sau fier + carpa (cum am facut eu). Crapam intai cateva zecimi de mm si scoatem pompa de ulei folosind 2 surubelnitze. Incercarea de a o scoate inainte de a crapa oleaca blocul duce la ruperea marginilor pt ca ea sta acolo presata. Pe urma, putem crapa de tot si scoatem maruntaiele. Spalam totul, intram la caldura.Indoor, verificam intai cu ajutorul calei de 50 mm atat micrometrul de 50-75 mm si sublerul, pe urma trecem la masuratori. Concluzia ar fi ca arborele ar fi bun, la cota 2, dar palierul de mijloc s-a uzat la 54,40 deci se cere rectificat. Putem rectifica toate palierele sau, mai meshteshugareshte, daca intamplator dispunem de un cuzinet bun de cota 3, rectificam doar fusul de mijloc. La mine nu e cazul pt ca am 2 arbori la cota 0, o sa pun unul din ele.Dupa ce o sa spal blocul, il masor si pe el. Oricum, la ochi, palierele sunt bune. Grijaniaaaaaa! Am masurat azi alezajele pt cuzii de palier. Ala de la cuzinetul cu guler are 65,05 in conditziile in care cota nominala e 65,00-65,02 cu limita de uzura 65,03. Valoarea masurata e corecta, pe mijlocul alezajului in dreptul canalului de ungere din cuzinet am 65,00. Celelalte paliere sunt OK. Am masurat de curiozitate un fir de par- are 5 sutimi. Nici nu stiu ce sa fac... o sa studiez posibilitatea de a aleza palierele la uzina, daca nu pot, las asha si oi face mai incolo, ca nu pot s-o mai lungesc, in max 2 sapt masina tre' sa fie gata, sa fac si ITP, deci musai tre' sa pun la loc motorul ei. Mai ales ca nu stiu daca gasesc imediat cuzinetzi la cota 1 pe exterior. Nici nu am ce sa bag sub cuzinet, tablitza ceva, ar trebui tablitza de 20-25 microni, aia deja nu mai e tabla, e membrana celulara Cred ca o sa incerc una din urmatoarele inginerii: 1. o umbra de rashina bicomponenta inainte de a pune cuzinetul, care la intarire sa formeze o pelicula care sa preia jocul 2. o randalinare f fina a cuzinetului pe exterior, care sa-i mareasca diametrul cu o infinitezime Poate ca totushi sunt eu obsedat- cred ca majoritatea rebuilduitorilor ar da cu degetul pe paliere si ar zice "Merrr-geeeee!" Tocmai am descoperit ca am 4 pistoane Ok de cota 1 (85,96) asa ca ma apuc frumusel sa aleg 4 cilindri uzati de cota 0, dau luni la facut placi-suport pt prins pe masina de alezat si pe cea de honuit si basta. Bine, pistoanele au o mica uzura, in loc de 85,96 sunt cam la 85,91 dar nu-i bai, in loc sa fac cilindrii la 86.00 o sa-i fac la 85,95-96 si am incheiat discutzia. Avand oarece dubii asupra shublerului electronic, am masurat latimea palierului de la volant cu micrometrul. 22,00 mm. Deci las blocul in pase, o sa dau cu marcaz sub cuzinet ca sa preiau 2-3 sutimi, si gata. Am gasit si cuzineti, tot ce vrei si ce nu vrei, KS, la 160 palierele si 50 biela, inclusiv cuz majorati la exterior cu cate 1 mm la diametru si latime (acolo, de fapt, minoratzi ) si cote diverse la interior. Azi-maine ma decid asupra arborelui ce urmeaza a-l folosi si poimaine ii cumpar (maine nu e nea ala acolo). Am gasit azi in uzina placutze metalice 150/150/10...12 mm. Am luat doua, le-am dat deja la strungar sa le gaureasca. Gata placutzele. Tre' sa le dau eu gaurile pt prezoane. In ceea ce priveste alegerea cilindrilor pt alezare, iar am l'embarras du choix. Gata extractorul! Am pornit de la 2 amortizoare de DAC 112 UDM, o bucata de cardan de aceeasi provenientza pt tubul exterior, o bucata de ax de motor MCT 3,5 pt shaiba port-piulitza, o bucata de brida de prindere a puntzii pe jugul de suspensie la Rocar de Simon, deztzepenita in cuptor la forja dar la care am renuntzat in favoarea altui surub cu piulitza, provenientza neclara ca amplasament dar de tramvai oricum. A rezultat extractoriciul meu. La al doilea arbore nici nu am mai pus tzeava exterioara, nu are tendintza sa se desfaca, de acum nici n-o s-o mai folosesc pt ca intra si f la fix si trebuie batuta 9nu am strunjit cardanul la interior si nici amortizorul la exterior, am zis ca merge si'asa- dar intra prea fest). Am scos deja pinioanele la 2 arbori. Merge ca uns, din pacate am descoperit ca un pinion fusese scos la baros si dantura refacuta la pila, si am mai gasit o perla, ultima poza, va las sa ghicitzi dobitocenia. M-am convins pe deplin, romanu'i un neam de carpaci, va recomand calduros sa desfaceti orice motor luat s/h chiar daca merge pt ca in 99% din cazuri o gasesti inauntru pe Andreea Marin/Banica cu emisiunea ei cu tot. Din pacate am uitat acasa tubuletzul cu alifie de dat intre semicartere, ca-l inchideam azi... Pai pinionasul de alama a lucrat doar pe varful dintilor si s-a tocit. Bine ca am destule.... Vreau sa incerc sa si rectific arbori la uzina. Daca se poate, rectific padurea de arbori, alezez cirezile de cilindri de VW si de Trabi si pe urma pot pleca linistit din uzina si din RO pt ca o sa am pt 10 vietzi. Azi bag seama ca stacana de cafea pe burta goala (ultima friptura s-a dat fix in fatza mea, am intarziat la cantina ca am stat de extractorul ala) mi-a dat un soi de prurit anal - ca acum dupa-masa am dat si gaurile in placile pt alezat cilindrii. Pare simplu dar nu este- am masurat, am desenat si scos la imprimanta gaura mare si centrele gaurilor, am prins pe table cu magnetzi, am punctat si de-abia apoi am gaurit- daca nu faceam asa, nu se pupau gaurile din placi cu gaurile din aripioarele cilindrilor. Maine duc cilindrii la alezat. moatzele de pe o laterala a bielei- toate trebuie "in sus". Reperele de imperechere intre pinioanele de distributzie. O-ringul in locashul sau. Intre timp, am alezat si honiut cilindrii. Jocul este de 4 sutimi. La acest joc, pistonul aluneca sub propria greutate, lin, prin cilindru. Nu am pus garnituri de hartie intre cilindri si bloc, am pus mastic de etanshare din cel pus si la semicartere. La fel am procedat si sub piciorul alternatorului. Pe urma am montat chiulasele, am strans la mana- nerecomandabil pt cei care nu si-au format simtzul masurii strangerii piulitzelor de chiulasa- iar acum sunt in faza de a vopsi tablele si eshapamentul. Va urma. A! Am montat si ambreiajul. Inainte de a strange suruburile placii de presiune, discul trebuie centrat cu gaura din shuruboiul de prindere a volantului, altfel e fff greu sau chiar imposibil de montat motorul. Centrarea se face fie cu o priza de putere de la o cutie dezmembrata, fie cu un dorn de centrare facut pe strung- o sa pun dimensiunile. Pozele de pana acum sunt aici: motor 1600
05.03.200838.8KB
bre, hai s-o dam in fapte. :zzz:  deci, atentie mare!!! ala care imi zice aica ca ,,ti-am spus eu''-Bre, hai s-o dam in fapte. :zzz: Deci, ATENTIE MARE!!! ala care imi zice aica ca ,,ti-am spus eu''- il (xxx) in gura, fara discutie. :x Oricare o fi. Sunt SATUL- de la ce s'a intamplat. Deci, fara discutie, care zice asa ceva- sa se stie ca am zis. Repet- inainte, deci INAINTE sa apuce cineva de p'aci sa imi zica in trecut ceva de subiectul asta, eu STIAM ca se va intampla ceva ,,deosebit''.. Desigur, nu se astepta NIMENI la asa ceva. Ce ziceti de ce se vede in poza? Caiinele e injunghiat in gat de cineva ,,profi''.
29.06.201595KB

 
am facut pe fuga si un pentru a putea scoate usor legaturile cu - de pe o regleta - am incercat saam facut pe fuga si un relay-board pentru a putea scoate usor legaturile cu divaisurile - de pe o regleta - am incercat sa fac traseele cat mai groase
26.01.201136.2KB
de la stg la dreapta: deutz, deutz modificat pt tip4, si tip4 (custom 105mm) motor tip4 2.0l ptDe la stg la dreapta: Deutz, Deutz modificat pt tip4, si tip4 (custom 105mm)
21.02.201114.3KB
9 tricouri vw de vanzare9 buc 60cm,56cm,58cm.52cm,58cm,52cm,58cm,52cm,56cm.
14.02.201321.1KB
pe manetoane se adauga 50% din greutatea studiu mai cu toleranta de ... arborii auto se situiazape manetoane se adauga 50% din greutatea pistonului+biela+bolt+segmenti pentru studiu mai aprofundat nomograma cu toleranta de echilibrare ... arborii auto se situiaza intre g16 si g40
07.11.201272.1KB

 
cumpar mercedes w116 sau w114-w115 cunoscute sub denumirea populara Cumpar Mercedes W116 sau W114-w115 cunoscute sub denumirea populara "bot de cal",in aceasta varianta ma intereseaza doar coupeu-ri . Niste fotografii ca sugestie . Caut niste masini in stare relativ buna ca tabla,nu ma intereseazasa fie inscrise . tel.0721658700
03.02.201145.3KB
din pacate nu prea am avut  timp de plimbat, poate de luna viitoare. broscutadin pacate nu prea am avut timp de plimbat, poate de luna viitoare.
03.06.201335.1KB
prinderea protapului la partea din fata. desfac cele 2 suruburi (in poza- doar unul montat) si potPrinderea protapului la partea din fata. Desfac cele 2 suruburi (in poza- doar unul montat) si pot rabata platoul.
01.06.201364.2KB
poza mini moris 1970poza
23.03.201044.9KB

 
a iesit din garaj. broscutaA iesit din garaj.
30.05.201349.9KB
caut Caut "releu" regulator extern pt. alternator de pe T2, chiar vreo 2 buc. Are codul ceva de genul 021 903 803 A si arata cam asa:
20.11.200913.5KB
cateva poze cu je, cu broasca lui bubu e crocanta :nod: - seria ei Cateva poze cu je, cu broasca lui Bubu (prima)-yummmy, e crocanta :nod: - seria ei "discret" refacuta.... eu cu really BIG pussy....
10.11.200930.7KB
niste poze,pt ca s-a cerut broasca 1200 '60niste poze,pt ca s-a cerut
17.01.201046.7KB

 
butuci fata discuri si etrieri )se vand numai pereche 300ron.tel 0763710270 butuci fata t2abutuci fata complecti(cu discuri si etrieri )se vand numai pereche 300ron.tel 0763710270
21.06.201142.2KB
ceva ce habar n-am ce e aparatele mele vechiceva ce habar n-am ce e
26.06.200914.6KB
cateva pze mai clare cu piesele mici piese de vanzarecateva pze mai clare cu piesele mici
22.10.200945.3KB
gata l-am gasit eu diy - piese turnategata l-am gasit eu
07.02.201136.7KB

 
am renuntat la senzorul reed pentru ca este prea lent si am facut comanda swith-ului cu un tsop1738am renuntat la senzorul reed pentru ca este prea lent si am facut comanda swith-ului cu un TSOP1738 .. deci comanda cu leduri in infrarosu .. de fapt am facut o bariera optica ..mai rapida si mai sigura ...... plictisesc cumva auditorii?? ... imi pare rau masinile nu sint numai pe platina si carburator, au mai evouluat intre timp, marea lor majoritate, astazi, sint pline de carabushi, iar performantza nu se mai face numai cu shurubelnitza
18.01.200940.3KB
mai e si 19 cm/s ;)
asta e magu' meu,  scrie viteza stiu.. :uimit: cumpar benzi pentru magnetofonmai e si 19 cm/s ;) asta e magu' meu, cosmine...Nu scrie viteza deloc...n'o avea...deci...NU stiu.. :uimit:
05.02.201032.4KB
se da o shina de mocanitza. taare de dus la fiare- da'i mai lunga decat masina, si curbata. curent,Se da o shina de mocanitza. Taare interesanta de dus la fiare- da'i mai lunga decat masina, si curbata. Curent, nu- cum s-o tai? =(
23.06.201266.9KB
cine n-are batrîni, atunci sa-si cumpere carti de la ei, unde isi noteaza chestii u t i l eCine n-are batrîni, atunci sa-si cumpere carti de la ei, unde isi noteaza chestii interesante:
08.10.200939.6KB

 
avem echipa, avem... :finger:  :rotfl: kafavem echipa, avem... :finger: :rotfl:
31.01.201124.9KB
p5 vand cauciucuri si jante de vw broascap5
16.07.201333.8KB
oglinda si unul din cele 2 claxoane s-au dat.

au mai ramas ce se vede in pozele de mai jos vand deOglinda retrovizoare si unul din cele 2 claxoane s-au dat. Au mai ramas ce se vede in pozele de mai jos
29.12.201042.8KB
sau... :hi: alte piese de t2bsau... :hi:
15.06.200941.5KB

 
incepe sa semene a broasca: un 1302 isi revineIncepe sa semene a broasca:
07.01.201340.6KB
si axa scat modificare motor ct pentru broascasi axa scat
14.11.200939.3KB
salut imi puteti spune si mie de unde pot lua garnituri de frana la vw 1500 broscuta. acuma amsalut imi puteti spune si mie de unde pot lua garnituri de frana la vw 1500 broscuta. acuma am cumparato si nu am gasit la nici un magazin din zona mea
27.05.200947.2KB
am scris si dincolo, scriu si aici. 

.. e cineva pe aici care sa lucreze cu/la firme de sa cumparam scris si dincolo, scriu si aici. .. e cineva pe aici care sa lucreze cu/la firme de termopane? vreau sa cumpar vreo 4 metri de cheder cu urmatoarele caracteristici din poza. mai pe romaneste, vreau sa fixez un geam de 5 mm fix intr-un canal de aluminiu de 7mm latime x10mm adancime. rebordul ala care se vede langa geam nu e asa important, original era cam de 4-5 mm pe latura lunga , ca in poza, insa acolo nu e stres poate fi cam oricat, ca nu deranjeaza. cu cat mai finut cu atat mai dragut. as mai avea nevoie daca se gaseste undeva un cheder tip U care sa imbrace o muchie de caroserie la rama geamului, in jurul a 2mmx10mm , tot 4 metri , cat mai subtire, nu profil U de-ala de vine la chederele de dacie, cu insertie metalica. daca ar fi dupa preferinte as vrea intai maron, apoi alb apoi negru. :rusine: merci. p.s. am "confectionat" o garnitura intre geam si rama din camera de cauciuc farcochim ludus de pegas camping original.. :D si am taiat excesul de material si jamu sta perfect, insa parca mi-ar placea mai mult cu o muchie exterioara, cum era odata.
11.04.201212.9KB

 
da, uite un exemplu de scularau, asta-i chiar de vinzare la 180$ :). se pare ca boltul iese de josDa, uite un exemplu de scularau, asta-i chiar de vinzare la 180$ :). Se pare ca boltul iese de jos in sus...
28.01.201011.8KB
uite cam asa ceva injectie de benzina ... adaptare pe flat4uite cam asa ceva
12.12.200836.7KB
operatia se repeta si la cealalta bucsa ... apoi se spala bine se greseaza si se baga intre bucsi,operatia se repeta si la cealalta bucsa ... apoi se spala bine portfuzeta, se greseaza si se baga intre bucsi, fuzeta si restul de saibe... operatia asta n-am pozat-o dar e ca naiba pina intra fuzeta la locul ei ... dupa care se baga boltul ..... am gresat totul cu vaselina cu bisulfura de molibden, d'aia e asa rosu tot pe acolo
20.09.200930.2KB
azi m-am dus la un talcioc aicea la zdrbg. chiar la intrare, o mamaie si moshul ei vindeau de toate.Azi m-am dus la un talcioc aicea la Zdrbg. Chiar la intrare, o mamaie si moshul ei vindeau de toate. Era i un ladoi cu diverse scule. Aleg priza cu stecher din poza si intreb cat. Un euro. Buuun. Iau si o tubulara cotita de 30, intreb babutza cat- pai ia-o si p'aia. Pai nu mamaie, stai asa ca mai iau. Si aleg TOT ce se vede in poza. Intreb cat face, coana mare il intreaba pe mosh cat sa dau si tataie zice... UN euro :uimit: I-am dat o hartie de 5, mi-a dat indarat 2 fise de 2, pe urma m-am scobit la bozonere si i-am mai dat inca un euro. Prea era de tot...
21.04.201349.7KB

 
printre picaturi ...am reusit sa incropesc si sa-l testez logic .. urmeaza circuitul driver pentruprintre picaturi ...am reusit sa incropesc piggyback-ul si sa-l testez logic .. urmeaza circuitul driver pentru bobina de inductie wasted-spark .... am dat jos bobina de pe modulul renix si am mai facut, impreuna cu un modul o aprindere pentru hall (cine mai doreste, este disponibila si mai fac un delcou), iar in locul bobinei normale voi face o cutiutza in care voi baga circuitele ...
26.12.200846.7KB
alta first my rail buggy vwAlta
18.08.201235.2KB
in fata :)  arata mai bine decat in poze :d noua mea broscuta vechein fata :) arata mai bine decat in poze :D
24.02.201049.7KB
asa ceva cauti tu de m sau 0742822992 pt mai multe detalii cumpar suspensie !!!asa ceva cauti tu de fapt..... p m sau 0742822992 pt mai multe detalii
19.03.201285.3KB
InapoiInainte