Cum era vorba aia? Pisa-te, ca vine trenul! :rusine:
12.11.2009
2.8KB
Tapiterie!
03.05.2015
26.2KB
salut,sunt in cautare de toba sport pentru a mea broscuta . . . 1200 din 65 motor de 1.3
14.04.2010
47.6KB
Ca aici:
23.04.2010
23.7KB
Am incercat ceva la scula de taiat bosajele, dar n-a iesit chiar cum imi imaginam io. Tre sa gasesc cum sa fac "port-cutitul" in asa fel incit sa-l prind mai bine acolo si cutitul tre sa fie mai scurt, dar e un inceput. S-a rupt din lipitura cind faceam o proba (mai grea decit ar lucra in realitate, latimea cutitului n-ar fi folosita decit cind ar ajunge jos ca sa iasa o suprafata dreapta), mai ales din cauza de "chattering", n-am decit stativ de gaurit si bormasina, tre sa ma descurc asa cu astea. Ceva idei?
19.01.2012
33.6KB
unul dintre avantajele locuitului la tara:
22.11.2014
40.5KB
poza din fata
03.05.2008
39.3KB
nu stiu sa pun poze mai multe odata..mai pun doo si ma opresc... :zzz:
14.05.2011
49.3KB
In interior este echipata cu un radio Balupunkt Essen 21 , cu butoane inscriptionate vw , bloc de lumini de golf II , si volan de golf III si consola de golf II, scaunele cele de mai sus , bancheta de aceeasi culoare , precum si fetel de usi din poza de mai sus . Intre timp i-am luat si un Turometru :D , nu mai e mult si ne vedem in trafic ... :finger:
27.05.2008
27.8KB
si
15.06.2010
50KB
la capitolul megasqurit .. am redesenat schema cu alte ADC-uri si alt PCB care contine si modulele driver pentru senzorii VR .. si deci direct waste spark fara alte adaosuri .. de asemenea circuitul imprimat este pe o singura parte
16.03.2011
27.2KB
schemele de legare a aparatelor VDO...
25.05.2008
58.1KB
busul meu...
29.08.2010
33.9KB
eu nu am desfacut cutia la a mea ,na dar si stiam ca merge bine cutia ca am umblat inainte cu masina
zic sa nu vopsesti cutia eu am vopsit-o acum 5 ani si nu arata foarte bine acum am luat toata vopseau jos de pe cutie si arata mai bine asa
uite si o poza cutia fara vopsea doar aluminiu :nod:
25.12.2009
49.1KB
si R ul stilizat - mai mare.
mentionez ca pozele au fost facute inainte de a da gaurile de prindere unde vin ventuzele.
26.04.2011
27.8KB
iaca .. am gasit una dupa pofta inimii mele...profunda in gindire, se vede dupa ochi
09.06.2008
25.6KB
delcoul demontare.....pentru curatare...precizez ca pinionul nu mai este iar in locul lui am pus un antrenor de delcou de bus...splintul si arculetul care tine splintul pe loc....
1. se scoate capacul si rotorul
2. se scoate siguranta zeger cu un cleste de sigurante sau dupa abilitati cu doua surubelnite.
22.04.2008
23.1KB
URGENT URGENT URGENT !!!!!!
-amortizor spate pentru T2 A ala lung din poza
-piulita de 46 pentru ax roata spate, in care vine siguranta chiar nu are nimeni?
20.06.2010
59KB
un sistem asemanator au motoarele diesel de vw de 1600 dar si alte motoare, um ar fi cele de curse ... am cautat cu gogu si am gasit citeva linkuri cu referire la sistemul de spreyere a uleiului catre capul pistonului ... ma gindesc ca e foarte bine si in ideea ca pistonul cilindrului 3 este solicitat termic mai multe decit restul pistoanelor, din cauza racirii defectuoase
tot in acest link am gasit si dimensiunea diuzelor ... care este .032" adica in jurul a 0,8mm ... eu ma gindeam la 0,5mm
si scrie urmatoarele: "The oil a stream (not spray) that only contacts the bottom of the piston" ... si zic ca e corect, pentru ca un "nor" de ulei nu raceste pistonul asa cum o face o cantitate mai mare "aruncata" catre cap
se vede si din link, ca e nevoie de o pompa cu debit marit pentru a sustine aceasta modificare
18.02.2009
56KB
Alta...
15.08.2011
45.9KB
Table
23.12.2013
48.7KB
cam asa ar trebui sa arata scula port-cutit
25.11.2009
40.2KB
1 cu ceasul
26.06.2009
22.7KB
Si asa:
13.08.2009
18.9KB
3. se introduce in camera de ardere apa cu cerneala cu ajutorul seringilor ...mie la aceasta camera de ardere mi-a iesit volumul 53,5ml sau 53,5cmc
22.03.2008
50.4KB
Sursele sunt diferite: unele "raritati" au fost in masina in momentul achizitionarii, altele au fost recuperate de la fosta proprietara iar unele au fost gasite si achizitionate din Germania direct. O foarte buna sursa de informare pentru cineva care vrea sa restaureze corect o broasca este celebra revista germana "Gute Fahrt". Aceasta revista apare fara inrerupere din 1954 si este o excelenta enciclopedie pentru posesorii de brotaci - prezinta articole de interes general despre VW, accesorii de epoca originale, etc. In poza prezint numerele din august 1958 (luna "nasterii" masinii mele) repectiv decembrie acelasi an. Aceste reviste au fost aur curat in procesul de restaurare corecta.
01.02.2010
33.4KB
Salutare! Vad ca a trecut mai bine de un an de la ultimul upp, dar eu incerc totusi o intrebare: mai ai cumva vreun motor? Daca da sunt interesat. Multumesc! :) Motorul de pe a mea arata astfel:
20.11.2012
54.2KB
Buna ziua!
Am 50 de ani si sunt un impatimit al kafer-ului.
Postez pentru prima oara pe un forum, asa ca iertati-mi balbaielile de tip IT-internet-forum.
Sunt in faza de a cumpara un Vw.1200 , dar am unele nelamuriri, la care astept un raspuns profesionist de la broscarii mai vechi de cat mine, si anume:
masina are seria de sasiu 4174483 si seria de motor 1990181; in certificatul de inmatriculare emis in anul 1979 figureaza ca an de fabricatie =1958.
Luand la mana internetul am descoperit ca motorul s-ar incadra in anul 1957 si caroseria in anul 1962. Seria de sasiu pansonata este identica si seria de sasiu de pe placuta originala Volkwagen de sub roata de rezerva.
Cum voi inmatricula masina dupa restaurarea pe care am de gand sa o incep in martie-aprilie2010 la aceasta masina, daca exista aceste neconcordante intre ce este scris pe talon si seriile enuntate mai sus ??
In anul 1979 nu exista carte de identitate, deci domnul de la care o cumpar nu are asa ceva, numai talonul cu numar de inmatriculare cu 1BV 0000(4 cifre), si actul de vanzare cumparare de la care a cumparat-o in 1979.
Respectiv cum autentific vechimea masinii cu aspectele enumerate mai sus.
Apreciez un raspuns prompt in 2-3 zile pentru ca trebuie sa iau o decizie in privinta cumpararii si a pretului de ofertare.
Sunt convins ca voi gasi un ajutor de la dvs. - daca nu de la voi atunci de la cine?
12.02.2010
23.2KB
si din lateral... stutul pentru circuitul de echilibrare dispare
06.10.2009
39KB
Cum arata arborele cu toate angaralele:
24.02.2010
30.1KB
Fotografie din fata:
06.10.2013
49.3KB
:) =) =( :cool: :wink2: :hi: :uimit: :wink2:
06.03.2010
37.3KB
si, mai, ca iata, uitam...panamea, da' ce, poti sa te caci in placerea omului? :uimit: :razz: poate ,,unora le place...nu, nu jazz-ul, ci... :finger: no?
plus ca si p'aci vaz o grama' de topicuri cu ultimul post anu' trecut.... :nod: uite cam asa:
20.05.2009
33.5KB
Sau, mai modern, asa:
25.10.2010
31.4KB
sovietic
15.01.2016
30.1KB
Salutare domnilor! Cateva detalii despre intalnirea de anul acesta de la Sibiu:
In primul rand, avem pe lista "Concursul de gatit la ceaun".
Avand in vedere succesul de anul trecut, ne bucuram sa va anuntam ca vom repeta experienta si anul acesta.
Concursul este programat pentru vineri seara incepand cu orele 19-19.30. Noi o sa pregatim toate cele necesare (ceaune, lemne de foc, ingrediente, condimente, ustensile) pentru 5 echipe.
Voi trebuie sa veniti de acasa (in primul rand sa veniti :)) cu iscusinta voastra de bucatar sef si eventual cu ingredientele voastre secrete (condimente, sosuri, etc) care va vor aduce faima castigarii acestui concurs :).
Pentru formarea echipelor, puteti incepe discutiile acum, aici :))
Va asteptam cu drag!
Revenim cu inca o propunere pentru toti participantii la Sibiu Oldies Meeting 2012...
Va invitam sa participati la "Concursul de machete". Fiecare participant poate participa cu max 5 machete, de orice marime ce vor fi expuse publicului intr-un loc special amenajat.
Cei care vor sa participe la competitia machetelor trebuie sa predea organizatorilor la inscriere, macheta/machetele impreuna cu o lista pe care sunt trecute numele proprietarului, numele fiecarei masini si optional o mica descriere a masinii...
Pe parcursul zilei de sambata, toate machetele inscrise in concurs vor fi expuse alaturi de o urna, iar publicul va putea vota Cea mai frumoasa macheta!
Speram sa va placa ideea noastra!
Va asteptam cu drag!
Pregatim cateva surprize si pentru micutii broscari/ micutele broscarite :))
Parinti, NU uitati sa impachetati slipul de baie/ costumul de baie si setul de lopatele pentru construit castele de nisip :))
Va asteptam cu drag!
Programul pentru ziua de sambata este urmatorul:
11.00 Parada prin Sibiu
12.30 Vizitarea Muzeului in Aer liber ASTRA
15.30 Consursuri: Marathon, Airsoft, Machete
21.00 Festivitatea de premiere
22.00 Concert Hijack din Targul Mures
Va asteptam cu drag!
25.07.2012
68.1KB
ar mai fi asta, parca tot de pe un motor mare, dar s-ar putea sa fie fara turbo
Asta mi se pare bunicica. Bine, nu luam in considerare turatia aia chiar pana la sau peste 5000 :P