Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
corinarus pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Cluj
cauta Barbat
24 - 60 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
ar fi o treaba sa faci niste galerii de tip4 pt sugiucuri 
Si cred ca ai avea ceva clienti si pe alte meleaguri din ce am citit pe ici-colo.


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu reusesc sa gasesc poze cu injectorul propriu-zis de monopunct scos de-acolo din toata treaba aia. Se gaseste separat?
Hai, c-am vazut cum e ala, sta in mijlocul gaurii (nu bun si e greu de realizat etansarea...
Ramine sa ma gindesc cum s-ar prinde niste injectoare la un unghi cit mai mic pe carburatoare.
Asta, pentru ca-s destul de complicat de prins alea de sugiuc pe galerii. Ar merge facute niste placi de adaptare sus-jos ca sa semene cu dellorto, mai curind decit sa faci galeriile cu totul.

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. de ce sa folosesti injectoare de monopunct cand poti folosi injectoare normale?.. de prins de galerie in varianta "sugiuc" e mult mai simplu pentru ca ... eu pot face niste bosaje pe care apoi sa le sudez de galerie
galeriile  pentru 1200 le fac pentru ca vreau sa adaptez ce ti-am zis , iar injectorul deasupra  e mult mai greu de prins si e mult de gandit si de pus pe hartie si pe urma realizarea .... gandeste-te ca sub filtru trebuie sa vin si cu o teava cu benzina si cu cablul se semnal pentru injector ...
la tip4 nu ma gandesc sa fac galerii, ci sa le tai flansa unora de weber ...

alta problema ar fi timoneria .. pentru ca eu nu as pune  timoneria de weber-dellorto pentru ca,, corpurile se prind de galerie printr-un racord din cauciuc siliconic  si coliere .. eu voi face ceva cu cabluri

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, injectorul deasupra e complicat.
Cel mai ieftin ar fi, probabil, cu niste dellorto cu bosaje sudate sau lipite  sau prinse cumva de ele. Io zic pentru mine, e mai simplu si ocupa loc mai putin decit pe galerii, cred.
Mai simplu, intr-adevar, ar fi cu alea de de suzuchi, au toate alea pe ele...
Da' la ce foloseste la suzuchi clapeta de deasupra comandata de ecu?
Timoneria si solidarizarea cu galeria sint probleme minime .


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
eu nu am deasupra clapeta comandata de ecu .. aia e pusa pentru al doilea rand de injectoare pentru ca atunci cand intra injectoarele de sus in functiune, jetul sa bata in clapeta si sa fie absorbit.. daca te uiti injectoarele alea au alt unghi de inclinare .. discutia se pune in ideea distrugerii curgerii laminare prin corpul clapetei , daca la o anumita turatie (mare) curgerea aerului prin clapeta este laminar, aerul absoarbe caldura si la iesire se raceste foarte mult , injectand benzina , temperatura scade si mai mult deoarece punctul triplu a benzinei este mult sub zero celsius , atunci clapeta auxiliara rupe vana de fluid, continuitatea, si curgerea aerului devine turbulenta, si nu mai absoarbe caldura, al doilea injector lucreaza numai in anumite conditii.. corpurile alea sunt de Hayabursa 1300, eu am de gsrx 750 ... injectoarele de pe corpuri au 240cc/min la 3bari ..care poate in functie de factorul de incarcare .. sau duty cycle de pe "gui"-ul megasq... sa duca o purtere in jur de 250cp... .

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai am vazut ca exista si la gsx 600, 750, 1000 corpuri cu 2 rinduri de clapete. M-am uitat pe ibei, spre exemplu, si-acolo sint mai mult d-astea (mai recente?) cu 2 clapete. Doar ca n-am vazut al doilea rind de injectoare, na . Mega ala stie sa comande toata nebunia asta, la o adica?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da poate ..dar nu cred ca ai nevoie .. astea se aplica la moto unde viteza pistonului si implicit a aerului prin galerie e mult mai mare decat la motorul de tip4

clapeta de sus e pentru a "rupe" curgerea laminara ... injectorul poate fi sau ba asta depinde de cata benzina are nevoie intr-un anumit regim .. injectorul in plus e pus pe alt unghi ca sa bata direct in jetul de aer

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, ma gindeam io. Da' era misto sa fie cit mai complicat...
Astea-s ok? Dar parca n-au 2 rinduri de injectoare, insa au 2 rinduri de clapete. Ce dracu?


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sunt ok . dar de a doua clapeta nu ai nevoie .., se poate da jos usor

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu-i rea ideea sa tai flansa de la niste galerii si sa le prinzi cu furtunel. Io ma gindeam la unele mai scurte, ca astea care-s mai ales pe la nemti, da-s cam compacte, nu prea merge treaba aia. In fine, mai vedem.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cu cat gasesti niste galerii pe acolo, second? .. eu m-as baga la unele de tip1 deocamdata

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai au fost, dar n-am retinut pretul , dac-ajungeam la tirg de piese era altceva. Pe bugnet sint preturi mai maricele. Cind vad, iti zic.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ar fi astea, da' cine stie la ce suma ajung. Le urmarim.

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
aha .. astea...

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
azi am lucrat la timonerie si am facut si o galerie din teava sudata.. dar de galerie nu prea sunt multumit
timoneria este cu cabluri de bicicleta ..

injectie benzina ... adaptare flat4 azi lucrat timonerie facut galerie din teava sudata.. dar

37.2KB


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cam asa vine unul peste celalalt .. deci atinge in tulumba

injectie benzina ... adaptare flat4 cam asa vine unul peste celalalt deci atinge tulumba

32.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da' asa mare e diferenta de diametru? Probabil ca tre sa le mai departezi, cumva curbate, nu?
M-am mai gindit la galerii pentru suzuchi, la tip 4 merg folosite alea de suzuchi, cred. Si mai ales alea mai vechi de la carburatoare, ca exista si din Al. Nu reusesc sa gasesc distanta intre gauri, s-ar putea sa fie 69mm, dar nu-s sigur. La tip 4 e 64, asa ceva. Ar merge...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
distanta intre gauri la mine este 80, dar nu e o problema se  regleaza cu saibi.. la tip4 vin de parca sunt de acolo, am vazut pe gogu

uite aici ..  .. de kawasaki dar si alea de suzuki sunt la fel



Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sau  asa, dar e pacat de galerii  ...

injectie benzina ... adaptare flat4 sau  asa, dar pacat ...

39.3KB


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, io ziceam de distanta intre gaurile flansei, a de vine pe chiulasa.
Aia ultima e grozava, o vazusem de curind. Ghici cine-o sa caute galerii d-alea . Nu stiu exact cum le-o fi prins ala acolo...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Intrebare - are cineva niste date (tabele, formule sau macar reguli de ordin general) pt. dimensionarea plenum-ului ? Banuiesc ca o relatie intre plenum si cilindree si turatia 'de lucru ' , nu ?

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca te uiti in topicul asta ... mai bine... gasesti si formula care te intereseaza ...



Plenum = 2.25 - 2.5 times a runner volume
Runner volume = cylinder volume
Runner dia = inlet valve openning dia less dia of valve stem (more important to get good flow from runner to head)
TB dia = 1.25 - 1.5 runner dia.

Modificat de bogdan_bus (acum 13 ani)


pus acum 13 ani
   
Komissar
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 143
Teoretic am citit in ultimele zile,... saptamani fiecare pagina a acestui topic - dar asta mi-a scapat (si zic asta in modul cel mai sincer) - scuze.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Probabil ca nu era in asta, da' era undeva. Bogdane, cit vrei sa dai maxim pe alea?

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pana in 100 euro

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196

Alea chiar au s-ajunga spre 100. Ia vezi, ca alternativa, iti plac si astea?

Sau unele la csp sint la 102 E, dar nu stiu ce model vrei exact, sint mai multe, mai scurte, mai strimbe... Astea care-s in capul textului aci au stuturile mai lungute, daca le tai flansele. Mai ales ca, dupa o lupta grea, le-am pierdut pe primele cu 83 E . Ti le iau p-astea de mai sus? Adica nu stiu, daca nu-i graba putem gasi vreunele mai ieftine mai incolo...

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da sunt bune ... chiar perfecte .. nu e graba asa mare, doar daca iti pica in mana ceva care sa merite

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Atunci mai urmarim...
Dadusem maxim 82 E, mai erau vreo 20 de secunde si femeia zice: pune mai mult, pune 90. Io zic: pasarica este in cuib . Dar in ultime secunda a dat unu peste 82 si gata...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ti-a placut cartea aia a lui Cornelius Ryan Ziua cea mai lunga ...si mie .. am citit-o de vreo trei ori

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu dac-am citit-o. Parca era un film, a scris cineva o carte dupa el ?
Hai ca-i fac aluia cu celelalte galerii o oferta mai mica de 99 sau cit cerea el, macar sa iasa atita cu transport...


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mersi .. sunt cu pumnii stransi ...

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ia uite si la astea, destul de interesante:

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
doar ca pret .. seamana destiul de bine cu cele de CU ...

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, pina la identitate. Doar ca-s de aluminiu si probabil ca au gaurile pe dinauntru mai mari...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sincer problema este ca cele doua tronsoane se aduna in unul singur, care face ca viteza aerului sa creasca prin gaura centrala .... sunt bune pentru carburator sau pentru injectia corpuri de monopunct ca la motorul meu ....

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In stilul broasca pe injectie n-ar fi mers? Bine, pretul n-o sa ramina asta, astia cumpara toate prostiile, parca-s nebuni. Normal ca-s la fel de bune unele de CU.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. ai vazut la mine la motor cum arata cu galeriile originale, nu stiu daca, corpul atinge tulumba

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, n-ar merge ca la tine, io ma gindeam ca la 1600i, dar sa pleci din astea de CU cu niste tzavi. Dar nici astea de CU nu merg, d-aia pusesem d-alea de CJ, flansa de sus loveste in tulumba...

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
atunci cred ca e mai bine sa le aduni intr-un plenum si cu un megacuark ar iesi ceva onorabil

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pasarica este in cuib

Modificat de jan (acum 13 ani)


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Acu chiar e-n cuib pasarica. Lucrare de calitate destul de buna. Semnate "MB" .

injectie benzina ... adaptare flat4 acu chiar e-n cuib pasarica. lucrare calitate destul buna.

41KB


_______________________________________


pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
or fi mercedes-benz? 

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, nu cred. Aia fac biciclete.

_______________________________________


pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Gata intru si eu in joc! 
Am luat un set de corpuri de GSX-r, cu tot cu injectoare, rampa, mufe, cabluri, furtunase, regulator de presiune, tps.
Am ales modelul asta pt. ca se pot desparti toate cele 4 corpuri, si se pot pune la orice distanta unul de celalalt. Pozitia injectorului mi se pare foarte buna. Am facut niste calcule dupa formule gasite pe net si injectoarele ar trebui sa mearga la motorul de 2000cmc.
Sunt curios daca TPS-ul de pe ele poate fi facut sa mearga cu megasquirt. Si daca regulatorul ala o fi bun de ceva... vad ca regleaza cumva presiunea si in functie de vacuum-ul din galerie daca nu ma insel.








Modificat de xellex (acum 13 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Vreau sa le fac sa se potriveasca atat pe galeriile de IDF/DRLA cat si pe filtrele de la aceleasi carburatoare. Si ar trebui chiar si inaltimea (intre axul clapetei si fata superioara) sa ramana la fel ca la carburatoare, ca sa nu mai modific timoneria.
Ma gandeam la niste flanse asa cum a facut tipul asta:
Bogdan, crezi ca ai putea sa faci asa ceva pe freza? Ai material?

injectie benzina ... adaptare flat4 vreau fac atat galeriile idf/drla cat filtrele aceleasi trebui

32KB

Modificat de xellex (acum 13 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
pt un motor de brosc 1600 dual-port cat ar trebui sa fie dimensiunea clapetei pe un corp-clapeta?

_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
porneste si tu de la ce inlocuiesti... la 1.6 ai 34pict3, deci poate fi 34mm diametru sau mai mare, ca sa respire mai bine. Ai grija sa nu exagerezi totusi, ca pierzi din raspunsul progresiv al motorului la apasarea pedalei... dus la extrem, va deveni un fel de on-off. Gauroiul de pe galeria de admisie, de sub carburator de diametru are?
Cu plenumul ce faci?

Modificat de xellex (acum 13 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
albert_md2004
-iradiat cu acte-

Din: Iasi
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 244
stai, stai, mergi prea departe. pentru moment e bun carburatorul pe care-l am. intrebam ca sa stiu de unde plec.

inca-mi merge scroafa galbena bine cu carburator.... si din motive tehnico- tactice de accident a devenit daily-driver.


_______________________________________
Dr.A.M.D-XRayDoctor

pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
era un corp de clapeta de la un anume vw (corrado parca) pe care il folosesc astia mai des pe broaste... din diverse motive pe care le-am citit la un moment dat, dar din pacate nu imi mai aduc aminte nimic concret.
P.S. Baaai ce liniste e in ultima vreme pe toate forumurile!

Modificat de xellex (acum 13 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732

xellex a scris:


P.S. Baaai ce liniste e in ultima vreme pe toate forumurile!

Pai e lumea la culesu' viei... poate ca prin unele locuri e gata shi tulburelu'....  


_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 13 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
deci da ... e liniste ... eu am deocamdata alte trebi ... am primit galeriile de la jan .. Multumesc! si o sa ma apuc sa fac ceva ca sa adaptez corpurile la galerii .. ideea ta alex e buna, eu ma gandeam sa torn niste ..ceva ... .... da, pot face  chectiile alea pe freza, material am doar pentru  un set, de aceea ma gandeam la ceva turnat
- corpul poate avea la clapeta si 42 pentru motorul de 1600
dar nu ma puc de nimic pana nu termin cu megasquirtul pentru motorul de 1200, pentru ca nu mai am mult, doar galeriile de turnat si restul hardware-ului


pus acum 13 ani
   
oval53
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35
Fratilor ff tare ce faceti voi....

pus acum 13 ani
   
oval53
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35
asta vreau sa fac si eu pe broscuta mea ,dar sunt la stadiul de cautat clapete.. Am tot vb cu ALEX despre treaba asta,stiti cumva niste clapete?

pus acum 13 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
oval53, esti de fapt Cata?

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 13 ani
   
oval53
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35
Salut Alex , eu sunt Ovalul..

pus acum 13 ani
   
oval53
Broscar nou

Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 35
Pe forumul asta ,oval 53 este id meu, iar pe celalalt este,cox99

pus acum 13 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
refresh

ce fac unii bazati (banu gros adica daca vrei da'gata)









TECHNISCHE DATEN
Motor und Kraftübertragung
Leistung:    109 PS bei 4.500 U/min
Drehmoment:    197 Nm bei 4.500 U/min
Antriebsart Serie:    Hinterrad
Getriebe:    4-Gang VierAutomatik
Abmessung und Gewichte
Türen:    2
Sitzplätze:    4
Radstand:    2.420 mm
Außenmaße
(Länge × Breite × Höhe):    4.110 × 1.585 × 1.500 mm
Leergewicht:    945 kg
Fahrleistung
Beschleunigung (0-100 km/h):    0 s
Höchstgeschwindigkeit:    164 km/h







pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Bai, mie-mi plac alea pentru difuzoare. Dar... Memminger e scump. Si se vind chestii care trebuie sa aiba agrement TÜV (la astia, orice rahat modificat, cum ar fi scaunele sau arcurile mai scurte sint trecute-n acte), d-aia sint scumpe si d-aia tin astia preturile sus. Oricum, prima impresie conteaza la asa ceva si accesoriile din poza au look-ul care trebuie. Acuma ziceam de injectie, nu trebuie revizie pentru boxe .
Corpuri de clapeta - io am vazut unele la Bogdan si am luat unele similare de ceva motoreta, treaba e c-am uitat ce motoreta era. Am si-o placa frumoasa de aluminiu, sa le fac niste flanse, c-asa nu se mai poate, hehe.


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vrei flansele? ... ma puc de ele? ... sau ma lasi prima data sa termin un msq ca sa vad de ce ma lovesc si trecem impreuna la nivelul urmator? .. adica, termin motorul ala de 1600 simpla admisie si trec si eu la unul mai mare .... am nevoie de niste pistoane de 102,5 sau 103 cu bolt de 24 .. yamaha raptor std+0,5 sau std+1 ...mai ales sh daca se poate ....ma ajuti?

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai mai bine fa tu catelul electronic intii, ca ala banuiesc ca tot de la tine il pun; flansele o sa-ncerc io sa le fac, am un aluminiu superb, il luasem pentru altceva, dar a ramas. Oricum, treaba e de perspectiva . De pistoane ma uit.

Ia uite la astea, nu-s de motoreta, dar oricum... De motoreta am gasit doar ceva la 102+2 mm, dar nu zice ce bolt are. Mai caut

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane, alea ar fi pacat sa le stric pentru broasca .. lasa sa le ia unul cu lancia .. si aia a fost masina istorica ...
eu m-am oprit la raptor, pentru ca sunt destul de multi care au atv-uri d'astea si le freaca tare  si mai imi place si cum arata.. pe la atelierele de reparatii de motorete s-ar gasi chiar fara segmenti si fara bolturi, sa fie la aceesi cota si sa nu fie lovite sau sparte
spune daca vrei sa ma apuc de flanse pentru ca le croiesc pentru amandoi odata si ar fi mai usor pentru mine cu prelucrarile ... catel electronic, am vreo 4 bucati, vreau sa fac inatai motorul si sa le probez pe toate 4 pe acelasi motor, fiecare e cu alta configuratie de aprindere.. dar mai vorbim cand te hotarasti ... catelul ala care il ai mai latra? mai zice ceva?


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Zicea, acuma repauzeaza intr-o cutie. Intr-o zi-doua, insa, termin cu tinichigeria!!! E incredibil. Din august pin-acuma, aproape zilnic ii dau , hehe. Am facut pauza doar cind am fost la munte si cit a avut piticul scarlatina . O sa mai pun poze pe partea ailalta...

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pune pe partea asta .. ca partea ailalta le vad mai greu

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, la "Io si masina noastra" zic, pe "partea cealalta" n-am mai intrat de luni de zile. Adica pe vw forum, na, nu la figurat .

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite aici





am camasile alea de deutz si as vrea sa am si pistoanele ca sa pot "croi" camasile

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu prea gasesc decit noi, la circa 170 setul, se pare. Am gasit de 103. Dar nu zice de bolt...
Setul se pare ca-i pentru un cilindru. Hmm....
E cam prost, ca-n limba asta nu exista plural la piston (sau nu exista singular la pistoane).

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. pretul pentru pistonul nou e cam mare, eu cautam pistoane folosite... dar nu imi fac mari sperante...dar de 103 alea de AA? se gasesc fara camasi?

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aici nu prea, doar in state. Aveau la european motorworks, cred si pe samba:
Acolo s-ar putea sa fie si ceva second...


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
MishuL
sniper

Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
Bah, daca vorbiti si voi mai pe romaneste ce vreti, caut si pe Leboncoin O marca/ un model de la care provin, un diametru...

_______________________________________
Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai, Bogdan vrea niste pistoane cu diametru intre 102-103, dar nu sub 102, el ar vrea unele Wössner pentru ATV-uri cum ar fi Yamaha Raptor sau Grizzly cu motor de 700 cm³ si cu bolt de 24 mm. Sau niste pistoane pentru vw tip 4 de 103mm. Toate astea-s aftermarketuri, greu sa le gasesti la mina a doua, dar cine stie...
Si io vreau un set de stifturi (adica accesorii de prindere sau asa ceva) pentru placutele de frina de Talbot Horizon/Rancho sau Peugeot 304 pentru etrieri Bendix. Am anghelit cautind astea, nu-s nicaieri. Io nu stiu, stifturile-astea sint de obicei mai taricele, ce naibii sa pun in locul lor daca nu le gasesc?
Deci iata si niste coduri: peugeot 4210998; bosch 1987474076; textar 97200017991; trw PFK67; pex 998.

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
te-ai gandit la o forma pentru flanse? adica jos nu prea sunt probleme, la filtru ar fi problema, pentru ca eu deocamdata nu am filtru de aer de weber si nu stiu cum sa fac ... daca te-ai gandit la o schita pune-o aici .. am sa fac un "patern" din placaj pentru partea de sus si partea de jos si le fac pe toate si pentru tine si mentru mine la fel... materialului este 10mm

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai schema pentru dellorto-weber, pentru mine, cel putin deocamdata. O sa fac un desen-ceva.

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628


pus acum 12 ani
   
MikeRG
Moderator

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
off topic











pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ti-am spus, eu nu am filtru, pot doar sa imi imaginez ce e acolo ...fa si o poza la curu' filtrului

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Bogdan, am 2 flanse de aluminiu tip IDF/DRLA - una de jos dinspre admisie, iar una de sus, pt. filtru. As putea sa ti le aduc sa le copiezi daca crezi ca ar fi mai simplu/comod. Eu trebuie sa imi mai fac o pereche la fel ca alea.

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Sunt cele din poza asta. Trebuie doar gaurile facute diferit, in fuctie de diametrul corpurilor de clapete folosit.
Saptamana asta cred ca trec pe la BV si as putea sa ti le aduc...

injectie benzina ... adaptare flat4 sunt cele din poza asta. trebuie doar gaurile facute diferit,

25.9KB

Modificat de xellex (acum 12 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Si uite inca un set de dimensiuni exacte pt. ambele flanse:

injectie benzina ... adaptare flat4 uite inca set dimensiuni exacte pt. ambele flanse:

38.1KB


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. sunt simplu de facut, chiar daca nu vor fi la fel ca cele pe care le ai, vroiam sa vad cum este si filtrul, casa nu fie mevoie de alte ajustari

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai filtrul vine pe o flansa la fel ca aia de sus a carburatorului, nimic in plus in sus sau in jos. O sa ma uit poate desfac unul, dar e la fel.
A, singura treaba e ca flansa de sus n-ar fi bine sa aiba vreo gaura intre corpuri asa cum au alea din poza, ca aia de vine sub filtru are o fereastra acolo, pentru jicloare...

Modificat de jan (acum 12 ani)


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
da, m-am gandit si eu... si poate ar fi bine sa fie un pic mai late zonele alea dintre corpuri.
Farfuria aia in care se aseaza filtrul e perfect plata, din tabla in cazul meu... deci nu trebuie nimic special. A, si la mine mai vine suportul timoneriei intre filtru si flansa carburatorului. La CB perf. alea sunt 2 in 1.

Modificat de xellex (acum 12 ani)


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai aia zic si eu ... as vrea sa vad unul pe dos ca sa nu fac vreun luft inutil

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, ali mele sint exact astea, deci pe fund sint plate, doar ca au gaura aia intre corpuri:

injectie benzina ... adaptare flat4 uite, ali mele sint exact astea, deci fund sint plate, doar

17.3KB


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
o sa fac o combinatie intre ce are xellex si ce vad din poza, adica o sa copiez partea de sus a unui carburator dellorto.. un pic mai stilizat ca sa nu intre mult material

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Eczact, asa-i perfect. Cum ar veni flansele solidarizate cu corpurile? Am incercat sa sudez aluminiu si nu-mi prea iese. Ar trebui cumva cu niste surubele si cu oringuri... Vazusem pe undeva o treaba de-asta dar nu mai stiu unde.

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
Eu asa vreau sa fac: Infigi corpurile in flanse cam 2-3mm, dupa care le strangi cu 1-2 tije filetate. Si in plus am luat niste JB weld ca sa le si lipesc/etansez.

injectie benzina ... adaptare flat4 asa vreau fac: infigi corpurile flanse cam 2-3mm, dupa care

32KB


_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. ori ca in poza lu' xellex ori cu doua surubele intre corpuri astfel icat sa nu atinga cuplajul intre corpuri ... pentru etansare cred ca, oringuri jos iar sus cred ca niste kuril e de ajuns
pentru aluminiu, cu aparatul tau, incearca sa incalzesti piesele tare de tot

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Io incerc, da-si modifica forma, ca sa zic asa. Se topesc brusc. O sa mai incerc. Nu-i graba niciodata la chestii d-astea.
Da, asa cu surubelele alea arata minunat. Si jos merge si lipit si cu oring. Poti taia sant de oring in santul deja existent de centrare?


_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
are un sant mic in corp, dar e cam subtire peretele, pot incerca ceva in flanse

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata jane.. le fac pe ale tale intai si apoi trec la ale mele ....

injectie benzina ... adaptare flat4 gata jane.. fac ale tale intai apoi trec ale mele ....

38KB


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Foarte misto.

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai ... cam asa arata flansele prelucrate pentru corpurile de gsxr cu clapeta de 42

injectie benzina ... adaptare flat4 pai ... cam asa arata flansele prelucrate pentru corpurile gsxr

30.1KB


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai am de facut gaurile de prindere si niste prezoane care sa tina corpurile stranse intre flanse

injectie benzina ... adaptare flat4 mai facut gaurile prindere niste prezoane care tina corpurile

28.2KB


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
sub clapete merge doar o garniturica de hartie sau clingherit foarte subtire, pentru ca flansele intra fest pe corpuri ... sau chiar cum am spus mai sus, doar niste solutie de etansat

injectie benzina ... adaptare flat4 sub clapete merge doar hartie sau clingherit foarte subtire,

30.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Foarte misto ies. Mai trebuie gaurele, etc. Io nu stiu ce corpuri am, tre sa le caut...

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ai pus cotele la topicul cu megasquirt
"Clapetele au 42 mm, corpul are jos 48mm si un sant pe exterior cam larg de pus oring, nu era facut pentru asta, insa parc-ar merge; corpul se poate incastra cu diametrul de 48 cam 10 mm in placute.
Sus, diametru-i de 54mm c-un guleras foarte subtire in zona caruia diametrul e de 55mm, iar gaurile-s de 50mm. De la buza la 10mm in jos pe exterior sint niste aripioare-limitator (cite doua la fiecare git) care ar tine bine la distanta placutele-adaptor de sus." ... sunt exact ca cele doua pe care le-am pus la motorul single port - si am mai ramas cu doua, alea din poze

Modificat de bogdan_bus (acum 12 ani)


pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha. Da, asta se numeste redundanta.

_______________________________________


pus acum 12 ani
   
xellex
Broscar pasionat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 457
foarte fain! Si eu am redesenat flansele si acum caut pe aici sa vad unde le pot face mai ieftin.

_______________________________________
The Volkswagen Beetle is as much a social phenomenon as it is an automobile.

pus acum 12 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Gata, carburatoarele-s misto, da m-am plictisit de asta. Peste iarna broasca va sta, cred, asa ca e timp de mestereala.
Pui si io Megasquirt, ma gindii. Partea electronica e la Bogdan, se ocupa el, io n-am schimbat decit asa, un condensator cindva, la un radio "Song" .
Corpurile de clapeta le am, am mai zis de ele, intre timp le-am gasit pilnioare originale, negre, de cauciuc, cam gay .
Injectoarele originale ar putea sa ramina, tintesc cam in perete, dar cu niste galerii scurte ar fi ok. Problema mea acuma e ca rampele de benzina nu se prea pot refolosi (sau nu-mi dau io seama cum) si extrudat de-ala frumos de care are toata lumea nu gasesc aci (inca). Poate c-am sa le fac din niste teava de otel, inox sau ceva.
Timoneria e iar ceva de lucru, ar trebui niste pirghii acolo, cu stopuri de ralanti reglabile. As incerca ceva prin cablu, de data asta. Sint timonerii prin cablu de bmw boxer care functioneaza, de ce n-ar merge si la mine?
Pompa de benzina si regulator - parca le-as lua noi, oricum pompa de Mercedes second e chiar mai scumpa decit una noua din Asia au de unde-o fi. Regulator- la fel, se gaseste reglabil, cu ceas, doar de nu s-o strica repede .

injectie benzina ... adaptare flat4 gata, misto, m-am plictisit asta. peste iarna broasca sta, cred,

37.2KB


_______________________________________


pus acum 11 ani
   
Pagini: 1 ... 5 6 7 8 9  

Mergi la