de fapt nu este o explicatie ...mai degraba un sfat ... de unde se desprinde concluzia ca fanta segmentului de foc ajunge tot undeva inspre bujie ... presupun ca s-au gindit ca fiind motor boxer, pistoanele sint mai "inundate" de ulei si mai ales cind motorul este oprit si masina mai intr-o rina, atunci exista posibilitatea ca uleiul sa traca prin fanta .. total adevarat, dar tot adevarat este ca shantzul segmentului de ungere este gaurit pentru a trece uleiul si segmentul de ungere are taieturi, deci degeaba e cu fanta in sus ... eu am constatat ca seturile cu segmenti cu expandor prins intre doua inele sint mai durabili decit setul cu segment de ungere mono
27.01.2010
40.7KB
poze... :zzz:
08.02.2011
39.2KB
ia uite jane ... urmatoarea inj prinde forma .. pentru chiulasa dual port
27.11.2008
32.3KB
imitatie de piele pe interior
09.07.2012
40.3KB
Copacabana, probabil anii '60 :nebun:
11.10.2011
46.3KB
io-te:
31.05.2010
24.8KB
bucurie mare .. frate ...
07.12.2009
50.7KB
presuri...
25.04.2010
38.8KB
Cutia inchisa
03.04.2008
30.1KB
inmatriculat numere noi, itp valabil pana in mai 2013, asigurare inca 5 luni, impozit platit, stare de functionare buna, multe piese de rezerva, pret 1900 euro neg
0747 093 561
sau schimb cu auto-moto (nu ofer diferenta)
poze aici
20.06.2011
54KB
Vreau sa vopsesc 4 jante pentru un broscoi din '63 (cel din imagine), daca ati testat vreun atelier si sunteti multumiti de ce a iesit va rog sa-mi dati si mie contactul.
Va multumesc :)
22.03.2015
43.3KB
Oricum ai intoarce-o, e misto. Poate aflam daca rodiile trebuie inmuiate in maioneza sau nu...
06.05.2010
12.5KB
Inghetata suedeza :uimit: :
01.07.2008
17.5KB
Eu am luat conductor multifilar, nu mai stiu exact sectiunea, īn orice caz maricica, de la Bricostore, cu izolatie rosie. Initial vroiam sa-mi alimentez "nocturna" direct de la baterie, care mai are niste borne pentru consumatori auxiliari, insa, pīna la urma, mi-am alimentat proiectoarele direct din + permanent de pe cutia de sigurante. Releul de comanda este alimentat dintr-un + trecut prin contact, astfel īncīt nu exista nicidecum riscul sa ramīn cu proiectoarele aprinse sau sa am un scurtcircuit īn parcare. Īn orice caz, proiectoarele sīnt īnseriate cu o siguranta de vreo 20 A (tre' sa ma uit). Schema utilizata de mine este, īn linii mari, urmatoarea:
27.10.2010
32.6KB
Amplifu'...
08.02.2010
39.2KB
Am ales teava de 40mm diam. exerior si 50mm de la colector la toba.
Toba va fi de motocicleta, de la o Yamaha R1. Vreau sa o asez sub fusta spate, pe latimea masinii.
Deocamdata m-am blocat dupa ce am taiat teava pt. colector. Acum am comandat si flansele la CNC, si sper sa mai progresez.
Am gasit ceva fain: scump dar fain: Prezoane si piulite atat pt. evacuare cat si admisie de inox speciale pt. tip4 la unii pe ebay. Au o gramada de suruburi/prezoane/piulite pt broaste/busuri.
Le zice Volksbolts, pe ebay UK.
17.01.2012
35.5KB
Merci. Aia din poza "moarte si metal, ce ne pasa noua" era Vera, operator bare de uraniu la Cernobil, imediat dupa ce-a scapat barele pe jos. Acum o cheama Vanea.
Ia de-aci, la schimb, tot de-astia ciudatii:
05.08.2008
34.8KB
... eu caut o carapace din 60 ,nu alt an,pt. ca am o broscuta buna cu sasiu din 60 si carapace din 68. Vreau sa o fac cu tot din acelasi an sa nu mai fie suspiciuni ca nu e originala. locuiesc la bloc si nu am spatiu sa adun tot felu de piese. Cand lucrez la masina inchiriez un spatiu ,si nu am prea mult timp liber. De aceea vreau numai carapace din 60.,si cit se poate de complecta, sa nu necesite sudura. De montat sau vopsit se poate rezolva ,dar de sudat nu am aparat. Vezi poza ; cum arata acum broscuta mea.
18.12.2010
35.6KB
pai nu.
eu zic de DUPA ce intru. (trec de semnele din poza..)
in poza e schema ,,generala''- aia care intra dau prioritate DE STANGA...
e, eu eram intrat, deci DUPA semnele alea, trecut, deci in interiorul cercului...
e, si la urmatoarea iesire -spre pache- eu am vrut sa merg usor la stanga, spre foisor.
si aia care veneau din DREAPTA mea sa dea peste mine. (in loc sa dea prioritate, cum tocma' dadusem io...)
in ,,giratoriu'' nu am prioritate fatza de aia care vor sa intre?? din dreapta?? io asa stiu... :uimit:
Daca am inteles eu bine voiai sa intri pe Bulevardul Ferdinand (cam ca taxiul din imagine). Problema e ca pe coltul cu Bulevardul Pache lipseste acel semn de cedeaza trecerea (facut de mine in paint :)).
Cei care vin pe Bd Pache dinspre Iancului nu au de ce sa-ti acorde prioritate pentru ca acolo nu este un sens giratoriu.
27.03.2013
47.3KB
ti-am promis poze din atelier...chiulasele tale sint la rind ...prima data va fi corectata cu TIG gaura.. apoi schimbate ghidurile...apoi schimbate scaunele .. apoi rodate supapele...asamblata si gata ....acum presupun ca simbata asta va fi sudura si saptamina urmatoare restul
asta este masina de rectificat supape...nu are cap divizor ca o freza normala ci are un cap cu shnek si vernier pentru unghiuri din 2 in 2 sutimi de grad ...masinaria este pentru supape exclusiv ...
11.07.2008
32.9KB
-bine..
..''L ascult p'ala si uite'aci, cand faceam asig. la moto, a venit si el si mi-a semnat p'asta...e revista ,,cu mine'' :rotfl:
...deci.
11.05.2011
36.6KB
.
24.05.2008
42.6KB
Placutza.
02.02.2014
41.8KB
inca
15.07.2015
59.3KB
la top gear... :razz: :zzz:
15.05.2010
34KB
Ti le-as fi dat io p-astea, dar nu-s la fel, imi pare rau, tre sa mai cauti...
Apropou, Bogdane, mai faci talpicele alea de pus clampetele pe galeriile de webere?
15.02.2012
34.9KB
Banner in Delta:
09.03.2010
26.2KB
....freedom...
16.03.2008
65.6KB
si nishte ,,copilashi'' se ,,jucau'' cu ,,mashinutzele''... :rotfl:
02.05.2010
54KB
cumpar caseta directie t2a (piesa cu numarul 138 din imagine) si piesa cu numarul 139 din imaginea atasata. pm sau 0721320021
15.10.2008
37.5KB
Luchian :)
24.03.2009
31.3KB
Siii, bombuana de pe coliva- 2 statii CiBi, una Audiosonic MS-125 depashit (e doar in AM) si un Midland 4001RD. Din pacate nicio antena =( O merge sa probex c'un sarmoi?
21.04.2013
40.8KB
Up-date la situatie GPL-ului - am inceput sa instalez motorul descris in topicul de aici:
Avantajul principal (si cel ce vizeaza conversia la GPL ) ar fi prezenta setului motor cu pistoane bombate .
(motorul "nou" e in spate-stanga, in poza de mai jos)
Am facut rost si de un vas de expansiune, si alte nimicuri.
Stie cineva CE alt delcou ar fi mai eficient pt. GPL ?
12.03.2011
45.8KB
Cam asta e.....
13.12.2010
35KB
a,sper sa nu se supere rica,dar il ajut sa-si prez.masina
29.06.2009
37.6KB
pai ia intreba-l pe alex ce diferential are. sigur e peste 4.500 daca nu aproape de 5.00 si atunci mergi. la ce faci tu acolo o sa ai putere, dar nu cuplu. turele le scazi din arbore mai mare si implicit ai si cuplu sa invarti cutia aia. crede-ma ca am studiat problema in detaliu ptr ca si pe mine ma intereseaza cuplu pe bus. masinile mai nou au cuplu imens pentru ca au arbore cu cursa peste 100mm. tot ce vezi diesel cu cuplu mare d'acolo porneste si se mai adauga si turbo si asa ajungi la cuplu de 300-350NM
uite exemplu la Golf 6 motoarele de 2.0TDi au arbore cu cursa de 95.5 si pistoane de 81.
vei cheltui bani 'jaba cand poti face un typ1 cu arbore de 76 si pistoane de 90.5 cu injectia ta vei ajunge la 120CP, dar cu cuplu de 200-250NM incepand cu 2000rpm pana in 5000rpm daca-ti alegi axa care trebuie.
Eu ma duc pe un typ1 cu 90.5 x 78 ceea ce da un motor de 2006cc si cu cutie de 2000 pe bus ( cea mai lunga)
Cutia de la Dumi e un CK de 1700 cu 0.82 la a4a. Multumeste-mi ca nu am cumparat-o astazi ca am fost acolo sa iau cutia si motorul, dar motorul nu m-a coafat asa ca ai ramas cu cutia :D
uite lista cu cutiile de bus
28.02.2014
35.5KB
pina apare mosu' mai am timp si de proiectat circuitul, schema logica e gata, schema electronica de asemenea, urmeaza plantarea "carabusilor".. am produs o schema foarte simpla, fara controlere si fara logici imbarligate .... piggyback... am ales varianta asta deoarece renix mi-a oferit un modul cu lege de avans mapata, fata de varianta pe care am adoptat-o la inceput, de a genera intarzieri ale semnalului in functie de doi parametri: turatie si vacuum ... renix ma scuteste de acest lucru, as putea face si eu o chestie prin care sa dau un retard, dar ceea ce fac acum nu voi folosi la vre-un motor turbo...
24.12.2008
38.6KB
asta e busul...cum l'o fi ridicat???
.\
.
...poi..mie sburlie mi s'a parut foarte normal...de incredere... :uimit: adica, de fapt, tie, unul ca el, ca mine, ca inca vreo catziva, ti se par ...hm..de ne incredere..sau incapabili de. :nebun:
...atunci, CARE sa fie cauza pentru care n'a mai reusit sa isi ia busul inapoi???bus bun, cu acte ok... :nod:
..paranoia cine, io sau el???