Multumesc pentru toate povatuirile si sfaturile primite de la dvs. Decizia este luata, si anume Marti fac actele si ii dau banii, nu inainte de a verifica cu degetutul asa cum zice Misu. Eu zic ca nu voi avea surprize, asa ca acest topic se poate inchide.
Voi reveni cu alte detalii dupa cumparare si apucarea de treaba.
Desigur nu voi uita pozele aferente fiecarei etape de lucru.
Va salut pe toti
13.02.2010
23.2KB
Lucratorii de la Wolfsburg se deplaseaza catre hale - 1959
16.02.2011
52.8KB
da cred ca gasesc .. si ute asa trebuie sa fie dispuse ploturile , deci nu mai e nevoie de rotita trigger, care e mai greu de gasit si si mai greu de facut
17.11.2009
12.2KB
Carevasazica, am gasit cam asa pompe de vacuum (ma rog, poze):
-pe vagcat am gasit pompa pe curea (probabil, nu se-ntelegea pre bine desenul) de la motorul MN ('86-'90). Asta e pe polo, 1300, probabil greu de gasit
-de golf ? din 2006 - g4 sau g5?
12.03.2009
13.5KB
alte poze cu cortul :)
02.06.2009
33.7KB
nu stiti de unde vine inelul asta?
23.02.2010
47.4KB
:) :rolleyes: :hi:
06.03.2010
36.2KB
poze cu diverse :nebun:
25.12.2010
31.6KB
cumpar volan broscuta ca si in poza
:hi:
06.12.2009
67.7KB
sa lasam injectia de-o parte .... iarna asta dau gata aprinderea fara delcou, chiar daca in imaginea de sus apare si delcou, el dispare, si mai apare si o bobina wasted spark in locul bobinei din blocul de aprindere , zilele astea merg sa ma aprovizionez cu piese .. aprinderea o fac pentru motorul pe care voi pune carburatoarele dellorto ..
pun in premiera schite de inceput pentru rotita trigger, pe care o voi da la prelucrare la un atelier ..
mai demult am facut asa ceva folosind un calculator de aprindere de oltcit special si un piggyback facut de mine si am mai avut o varianta cu 4 bobine de inductie de mobra si un modul in logica ttl, acum v-a apare modelul cu modul renix renault si un piggyback made bogdan_bus
20.12.2008
27.6KB
cartile cu care ar trebui sa incepi
22.03.2008
49.9KB
si asta nu e tot
Racire
15.10.2010
23.3KB
Am ramas ca la dentist:
07.06.2010
49.1KB
Ieri dupa-masa mi-a sucombat un bun prieten.
Ne-am cunoscut acum 3 ani, in Metro Ruse. A costat numai 2 leva (1 euro). Si-a scos saracutzul banii de sute, poate de 1000 de ori. S-a luptat cu cablajele din zeci de autobuze de casare, cu craci, cu cabluri de otzel, cu tot ce vrei si ce nu vrei.
In ultima vreme era slabit, se fisurase, simtzeam ca zilele ii sunt numarate. L-a rapus aseara o sarma dintr-un gard de la gradini, cand recuperam un intinzator de sarme.
Ramas bun, prieten drag! Vei odihni pe vecie in dulapul de scule de acasa! =( =( =(
RIP
SFIC
iunie 2007, Metro-Ruse- 1 decembrie 2010, gradini Pont Vauban, Strasbourg
02.12.2010
15.7KB
asa?
14.01.2009
48.4KB
am corlarit cu un prieten prin pod ... podul lui ... si am gasit un geam pop out .. asta ... care nu se potriveste la broasca mea ....am gasit de asemenea un pambriz.. curvat... si acum caut al doilea geam pop .... de la ce este?
23.08.2010
39.7KB
am trecut la indreptarea pantalonasilor..cu o teava de 18 si inca un dispozitiv cu o bila pe care am uitat sa il pozez
06.04.2008
51.1KB
ÎNLOCUIREA GHIDURILOR DE SUPAPĂ LA CHIULASA MOTOR D-115
DEPRESAREA GHIDULUI (49x14x8 mm)
Se încălzeşte cu un arzător cu gaz sau benzină, camera supapei unde este presat ghidul supapei pe care vrem să-l extragem. Încălzirea va fi suficientă (dar nu la „roşu” !), pentru a contracara disipaţia termică o zonei respective către restul blocului chiulasei, fapt ce va produce scăderea rapidă a temperaturii până să reuşim extragerea ghidului.
După cum se ştie, metalele se dilată la creşterea temperaturii. Astfel, se va majora şi locaşul ghidului din chiulasă. E adevărat că chiulasa din fontă are un coeficient foarte mic de dilatare, dar totuşi contează, pentru a se putea extrage în siguranţă ghidurile de supapă.
După care, turnăm puţină apă la 0 grade (apă cu gheaţă) în ghidul supapei cu ajutorul unei pâlnii cu furtun (furtunul să fie fix pe capul ghidului) şi IMEDIAT introducem dornul special calibrat în ghidul supapei şi lovim ferm cu ciocanul, până se mişcă şi continuăm până iese ghidul. Ar trebui ca ghidul să iasă mult mai uşor, decât în varianta „la rece”, fără a încălzi camera supapei care poate provoca decalibrarea locaşului ghidului sau fisurarea şi crăparea pereţilor ghidului supapei.
09.10.2016
39.5KB
Azi-4
///maaare noroc ca se desparte de shasiu, ca nu reuseam altfel... :zzz:
18.06.2010
69.8KB
Frate, nu stiu, nu gasesc vena, minca-ti-as...
30.07.2008
43.7KB
:wink2:
24.04.2011
43KB
Si una din tzevile de-o sa le schimb maine. :uimit:
Nici pe vaporu' de la Costinesti nu-s tzevile asa de ruginite :zzz:
12.12.2013
32.9KB
:hi:
21.06.2011
33.1KB
De vanzare o lampa stroboscopica pt. regajul avansului la motoarele pe benzina.
Functionala.
Poza reala.
Pret: 100 lei + eventualele taxe de transport cu Posta Ro in sistem ramburs (aprox. 10 lei)
Contact: aici pe forum sau telefon 0740150824
14.06.2014
50.1KB
inca
27.05.2008
38.5KB
iaca si poza cu piesele ... proaspete ... astazi m-i le-a adus un prieten venit din usa ... vine iarna si trebuie sa am ce mesteri ... urmeaza corpul clapetei, sau mai bine zis corpurile - surpriza ... precum si modulul Stim precum si placa cu relee my self made ... de asemenea, partea de aprindere .. EDIS integrata
30.09.2010
29.9KB
alt cadru.....
22.10.2009
46.1KB
@Daniel & Sergiu - multumesc pentru aprecieri si pentru informatiile oferite de topicurile voastre, care au fost si sunt de un mare ajutor pentru broscari.
@ RG - aia cu trapa. :hi:
12.12.2011
26.3KB
piesa asta o caut .... ma ajuta cineva???
25.07.2008
14.3KB
Alta masinuta, veche, sigur fabricata inaintea nasterii mele- nu cunosc provenienta in casa, este "dintotdeauna".
02.12.2014
23.8KB
semafoare...
sunt de pe masina lui Neneavictor. el si-a cumparat altele, si pot sa spun ca a fost cel mai bun pret posibil ptr o pereche de semafoare in starea asta. Victor, daca citesti, inca odata multumesc!
11.03.2008
34.7KB
iar
19.09.2011
50.7KB
Inca
25.05.2010
32.6KB
Azi am ,,recoltat'' de la .. de unde am luat vulvo-ul.:hi:
Am cumparat o capota buna pentru D1300 pe care am luat-o intreaga, niste piesulici FOARTE necesare ei,(stiutzuri de stropit parbrizu'-model ''73, croame pe muchia capotei si sub, embleme, butoane, fetze usi, niste benzinica.. :nod:) Am pus deoparte si doo scaune ca noi.. o roata.. :nod:
Astept 1 mai ca sa ,,sar pe ea'' sa incep s'o refac- pornit motor, pregatit de vopsit :nod: , desfacut geamuri si alea.. iese ca la carte ca la tabla e ok.
La final trebuie sa arate ca in poza.. :hi: