da misti senzoru, stai ca gasisem si asta ... uite deocamdata curba..
17.11.2009
85.6KB
alte scule bricolate ... o ventuza
18.09.2010
39.7KB
Uite inca o poza cu motoru ala 4-cam, ca-i frumos:
16.05.2008
55.8KB
poze cu broscaciunea :rotfl:
13.03.2011
35.7KB
si inca una
20.11.2011
35.3KB
..unde plm siluiesc io limba'?????ce-avetzi, bai, la cap???
.
.
..io am terminat sectia de BIBLIOTECONOMIE si ARHIVISTICA. :nod:
...am mai zis...:zzz:
---cum pentru mishul fiarele sunt dumnezeu, pentru mine sunt cartzile...cunoasterea din ele.
--de fapt, la mine ar trebui sa scrie : ,,love Books, hate people''...
:rotfl: :zzz:
30.01.2011
34.2KB
eu totusi continui si cu alte modele
22.03.2008
47.5KB
Ma, ce-ai zice sa faca unii caricaturi cu Isus sau d.zeu.. Da' D'ALEA porcoase, sa-ti vina rau cand vezi.. E?
Dar s-au facut!
:x
09.01.2015
34.6KB
1bucata
52cm
14.02.2013
16.7KB
da! :rotfl:
21.10.2009
4.6KB
Si pusi pe motor:
21.02.2011
18.7KB
Structura gata.
01.06.2013
58.8KB
Eu cu pussy-ul
10.11.2009
27.1KB
lasa asa ca acush ma apuc de tabla la bus, broasca am facut-o repede ca sa am masina de fiecare zi, o sa trec si la broasca mai serios dupa ce termin busul, la broasca asa iavash, din cind in cind.. posturile de mai sus pot fi sterse .. pun altele cu "istoria broastei" de la mine incolo
asa ca dupa ce am cumparat broasca lui ionut... model dupa care tinjeam ... am purces la o verificare, si nu puteam incepe decit cu motorul, care mustea prin toate gaurile, orificiile si etansarile. desfacindu-l am constatat doua lucruri: una buna una rea, cea buna este ca, arborele are joc axial ca la carte si nu are joc transversal, iar cea rea era ca motorului i s-a pus un set de segmenti de std pe pistoane de r1, lucru care a facut ca motorul sa inghita mai mult ulei din cauza fantei maricele intre capetele segmentilor... datorita incingerii motorului s-a intimplat ca uleiul din abundenta dintre segmenti sa se transforme in "cocs", fapt care a blocat jocul segmentilor de foc la doua pistoane. de asemenea abundenta uleiului a facut ca sa se produca si calamina in chiulasa si alte femnomene si depuneri ....
in consecinta am desfacut motorul pina la carter.... avind un set de segmenti nos de 77 std a trebuit sa caut un set std bunicel, pentru ca nici nu puteam face aceeasi greseala cu setul de r1 si nici nu imi dadea mina sa iau segmenti r1 la momentul respectiv ...400ron setul goetze...asa ca am gasit setul cautat la citroen repede si in doua zile am incheiat motorul, l-am pornit si l-am suit pe masina... poze
25.08.2008
47.2KB
Am schimbat aircooledu'.. am pus un DG.. Pana am reusit sa-i trag instalatia insprebot, pana am facut suportul de radiator, carcasa, etc... a trecut timpul (pzdms..).
ACUM am ajuns la faza de incheiere a modificarii si am urmatoarele probleme- cu firele.
-Pe pompa de apa e un senzor, cica e ala de dus spre ceasu' de temperatura apa- NU are papuc - CUM SE FACE contactul cu fir?? piesa e in poza.
Apoi- la sonda aia -un ceas NUMAI de vw sau merge orice ceas de apa?.. sunt compatibile intre ele- senzori cu ceasuri?? :uimit: (ce ziceti de site-ul asta?? )
-Pentru ulei am gasit doar sonda aia pentru becu' rosu' din bord- ca sa am si de presiune pt. ceas trebuie INCA o sonda,? pusa UNDE?
-Sub carb am un fel de perie cu o rezistenta in ea, care cica incalzeste pana ajunge apa la 65* sub carb.. da' nu stiu cum se opreste aia.. apoi.. cuget ca aia va consuma curent DE FIECARE DATA cand dau la cheie.. deci e buna numai iarna, nu? firu' ei- rosu gros- duce spre un contact pe furtun de apa, la o sonda..din papucul asta rosu se alimenteaza cu alt fir subtire si electrovalva carbului.. la borna cealalta sondei astea iese un fir maro-varnis-negru care.. nu stiu unde duce.
La carte arata pt. DG -pe radiator, o sonda cu trei craci ( )-asta inseamna ca e pentru DOUA viteze la ventilator??
01.10.2013
15.4KB
cu piesele aferente, dar nu stiu cat de complete
23.03.2010
43.3KB
29.03.2008
15.1KB
uite si o masina deosebita. Ce o fi?
17.01.2009
44.9KB
Stiu ca am mai pus poza asta, dar locatia mi se pare foarte pitoreasca.
07.02.2011
38.2KB
alt cadru cu piesele mici
22.10.2009
48KB
si
26.06.2009
20.6KB
as vrea sa vand busul pt alt proiect.bineinteles ca intre timp nu il las deoparte. am de gand sa mai mesteresc la el. pret 800 euro. detalii pe pm sau la tel
10.03.2010
32.1KB
tot la linkuri utile "izvicenie i kapitalnii remont dvigateli" ... APE ... in pdf
23.11.2009
62.9KB
x
25.11.2008
38.4KB
si aici .. continui cu tulumba
14.11.2009
31.5KB
oare bobinele duble , de pe motocicletele japoneze , 4 in linie , merg ?
03.03.2009
39.9KB
...dupa sablare au stat afara in grund nevopsite, interiorul este curat.
16.07.2013
38.4KB
Intreg sau pe bucati Vw T3 1983, racit cu apa, benzina, 1988cm, 57kw, provenienta Germania nr provizorii pana in 31-12-2010
05.12.2010
37.3KB
Incheiem cu o poza cuprinzand mica remorca luata pt un forumist- cum dracu' a picat peste eeeexact acelasi vamzator situat la 1000 de km de mine- mister! :uimit: Desi nu straluceste, starea ei este indiscutabil mai buna, ii trebuie gume, o aripa si un stop.
27.02.2013
40.7KB
din cind in cind se incearca bucsa cu boltul pina ce boltul intra fest in bucsa ...eu am prins momentul in care boltul era gata gata sa intre si am bagat un pic de smirghel de apa muiat in gaz si am corectat gaura pina ce boltul a intrat asa cum imi place mie
20.09.2009
29.4KB
Seria motorului e din august 57, deci anul de fabricatie 58. Se pupa cu actele. In 1979, la inmatriculare, conta seria motorului. Deci, pina acum, ai un motor cu acte OK, o serie de sasiu din sept. 61 (anul de fabricatie 62), si o placuta de caroserie cu seria din 72. Cum dracu' de se pupa seria din 62 de pe tunel cu aia de pe placuta din 72? :uimit:
Pe placuta de aluminiu seria de sasiu este poansonata pe randul al treilea catre dreapta, se vede o poansonare care face nota discordanta cu restul poansoanelor de pe placuta ( adica poansoanele cele originale sunt dinspre caroserie spre exterior iar poansoanrea seriei de sasiu este din afara catre caroserie, ca si cand placuta nu a trebuit data jos de pe caroserie pentru a fi imprimata prin poansonarea cifrelor respective
13.02.2010
23.2KB
Deci: o daltitza, un burghiu SDS, 5 tubulare mari, priza + shtecherul, niste chestii de alama (bara patrata), un mushtiuc de stropit gradina din alama si divaisul ala de luar curent din fasung, total 2 euro.
Pe urma am luat de la altul cheia asta la un euroi.
21.04.2013
55KB
Cutzu Schiop
stanga pozei: 185/65/15
dreapta: roata de rezerva 145 R 15
centru: roata relipita
16.10.2014
60.9KB
Prezint masina si pe acest forum. Nu mai fac o descriere amanuntita, dar sa aiba un topic al ei si aici . Masina este un model 1959 ( fabricat in 20 august 1958), modelul de luxe cu sunroof si a parasit fabrica la data de 25 august 1958, cu prima destinatie de vanzare Berlinul de Vest - R.F.G.
Eu am cumparat masina in 2001 si de atunci, am incercat sa o readuc pe strazi si sa ii ofer o noua tinerete. La momentul actual, din punctul meu de vedere restaurarea masinii nu s-a terminat. Culoarea masinii este fjord blue - L434. Mentionez ca masina a fost vopsita in nuanta originala.
06.08.2009
41.7KB
Pozele pe care le pun sunt cele legate de masina sau masini.
08.07.2008
44.9KB
inca una.
mentionez ca nu eu am deformat-o asa, exact asa am gasit-o cand am desfacut pompa, contorsionata
16.10.2008
20.5KB
Iat-o dupa o shedintza de frecat cu Axion (total ineficient) si cu shmirghel de 1200. Nici asta nu face mare lucru dar macar am scos-o oleaca la lumina.
Ma mira insa cum o vindea ala asa la vedere. Cretinii astia sunt f bashicabili la astfel de artefacte, de obicei anticarii lipesc un peticel de hartie pe crucea'mbarligata.
Omul mai vindea o decoratie din '38 in forma de cruce, destul de frumusica, la 20E, dar era denazifiee. Adica i se pilise dupa razboi zvastica din centru. Cretinii dracului, atatea chestii au distrus in acest fel- pt mine o insigna, decoratie, ce-o fi, nu are valoare daca se intervine asupra ei. Nu, nu ma refer doar la astea de-mi plac mie, uite de ex eu consider ca daca o insigna a fost facuta cu o secera si-un ciocan, apai alea tre' sa fie prezente. Le-ai taiat/pilit whatever- te pishi pe obiect.