@ neneavictor
Categoric ORIGINAL!!...pe cat imi vor permite posibilitatile...in niciun caz neoane sau alte "chestii".
Despre care zic eu sunt de prost gust,si f des fara rol functional asadar impractici... ma rog, eventual max niste jante mai "speciale" dar tot de epoca,sau un esapament um pic mai nichelat,dar cam atat...
Caci consider ca o masina veche trebuie tinuta cat mai aproape de original ca altfel pierde din farmecul ei.
Deja am procurat multe piese ce imi lipseau de la/pe masina,multumita acestui forum si prin intermediul unor persoane amabile,prieteni,pt care le si multumesc enorm!
@ Toni
Mersi de parere,sper sa reusesc sa fac tocmai asta! In leg cu lampile pt M,ok,am sa le caut si pe celelalte si daca va intelegeti e si mai bine.
@whoratiu
Aceeasi situatie,lampile vi le dau "cadou" sa zic asa,nu e nevoie de nici-u fel de compensare,doar sa va fie de folos si sa va bucurati de ele,ce sa zic...
Eu am sa le caut/demontez si am sa va cer sa-mi dati pe pm cate o adresa si vi le pot trimite prin posta sa fie totul ok
...nu de alta zic dar treaba sta cam in felul urmator,piesele pt masini si o parte din masinile o tin inca la Tirnaveni "fosta locatie",eu stau la Tg.Mures,iar vw-ul si cativa din masini iarasi le tin in alta parte,si mai exact la Miercurea Niraj unde de recent am cumparat casa...deci mai cam mereu fac naveta...
Dealtfel va mai arat cateva poze si cu piesele achizitionate pt masina,daca tot vad ca v-am atras interesul :)
15.02.2010
48.7KB
intre toba si chiulsa ... stai linistit, daca nici la altii nu se intampla nimic, nici la tine nu se va intampla nimic rau .. uite cam asa ceva
18.04.2011
16.6KB
bloc motor seria f si arbore plus cuzinetii dintre ei (noi)
blocul este la cota +3, arborele la -0,50, cuzinetii noi nouti
blocul a fost reparat la linie, pentru ca avusese bailagar si adus la cota de "moa", spalat cu supermafrasol, desfacute supapele si verificate, arborele a fost rectificat la autorad, cuzinetii sunt BBT de la diller (sa traiasca)
pretul pachetului este de 1200 lei romanesti si corespunde sumei urmatoarelor piese si lucrari:
bloc motor si arbore de la zavera - 400 lei
rectificatul arborelui la autorad - 150 lei
alezatul palierelor, spalatul, stersul seriei, gadilatul pieselor etc - 450 lei
cuzinetii de la diller (inca odata, sa traiasca) - 170 lei si fancourierul 30 lei - 200 lei
.. negocierile se duc in limita a 100 lei .. care reprezinta gadilatul si spalatul
nu va ingramaditi .. este pentru toata lumea
10.05.2014
47.9KB
si noua achizitie :rolleyes:
10.01.2011
42.9KB
Cam asa arata.
Doamneeee, si roaba aia a inceput sa scartaie catre sfarsitul drumului de se-auzea pana in Germania :x Oricum e marfa de roaba. Din pacate e in constructie sudata. Din fabrica. Estimez ca e antebelica.
24.10.2013
32.9KB
asa arata pe motor
11.02.2011
44.1KB
Mare, august
21.09.2016
28.6KB
Mi-am adus aminte de ceva: Bai, bushteanu' ala a lu' Schwartzi cred ca e la oha, din pulistiren, (...) Cum dracu' sa vii cu copacul pe umar de la padure, si cu drujba'n mana?
Nu neaparat. Scuze Schwartzi, bro, de jignire :rusine:
06.11.2012
42.9KB
deschid alt topic, ca ala "cum se crapa " s-a cam umplut si e mai bine sa vorbim pe sectiuni, adica chiulase, axe, pistoane, arbori, distributie, etc .. racire este deja ... pentru ca sint tot felul de linkuri utile pe acolo si am inceput sa ma incurc cind le caut ...
uite jane .. de ce vorbeam .. am motorul ala CT la care vreau sa pun doua chiulase cu un singur port, ca sa fac instalatia de injectie ca la motorul de 1200, numai ca aici o sa fac un plenum ... revenind la chiulase, a trebuit sa le dau jos prima aripioara pentru ca zona in care se centra camasa era cam lata
18.02.2009
33.3KB
am filetat gaurile de admisie si refulare cu 3/8"G si 1/4"G ... si am bagat dopurle
22.01.2011
33.2KB
Domnuuuuu', s'tetzi pe contrasens!
21.05.2012
51.1KB
gata
10.02.2015
29.2KB
sau asa....
14.01.2009
36.9KB
Oferta speciala a expirat demult. 200 fix, valabil pana ma intorc in Romanica. Dupa- se vor retrage de la vanzare (le fac pt mine).
Am gasit si poza pe calculetzul de la Strasbuci- cu precizarea ca am descaltzat acea anvelopa de pe janta pt ca e imbatranita, dar o mai am aici in subsol, daca n-oi avea ceva mai util de adus, o sa o iau shi pe ea in RO.
Accept si vanzarea 3 + 2 sau 2 + 2 + 1, daca va cuplatzi shi luatzi totul. Nu descompletez, adica sa raman eu cu 1, 2 sau 3.
28.11.2010
42.9KB
i-am facut cu farurile si s-a dat la o parte
04.11.2010
39.3KB
ii fac si onduleul .. am facut eu shantzuletzul ala (gri) unde se imbina cu contraaripa veche si nu il fac pe asta?... am mai facut si chestiile in care intra cricul din rectangular de 30 si tabla de 2mm .. a fost un chin .. dar au iesit ca cele originale...
01.06.2013
33.9KB
cauciucurile
01.10.2012
44.8KB
cutie de viteze
11.01.2011
37.9KB
:zzz:
20.04.2011
35KB
Vand set constand din manualul de bord "Betriebsanleitung" + pliantul "Kleine Anleitung" pentru Volkswagen oval, originale, in limba germana, editia septembrie 1956, complete, in stare buna. Pretul este de 100 lei. Cumparatorul achita si eventualele taxe postale.
02.12.2010
36.8KB
Vand vw broscuta,model 1200,reconditionata pentru mai multe detalii 0721223363 sau 0767327963 sau id mess the_manyac
05.07.2008
30.4KB
O alta poza
21.05.2009
32.3KB
prima piesa primita la masina... vitezometrul modelul ei. pina la 120km/h, cu ac transparent. dupa cum vedeti, impecabil
11.03.2008
59.8KB
Am facut una, deja, e pusa pe masina, la Sirokko, da' n'am poze... :zzz:
Am mai ansamblat ieri una, pun poze. Cine vrea sa-si faca, e ,,liber"...
Compozitie: corp pompa benzina Wartburg ( e ieftin si fiabil...), un electromagnet pe 12v de hycomat de trabant, o piesa mica facuta la strung..Se vad in poze, toate.
ps. lipseste partea de comanda electrica, trebuie un montaj cu temporizator, reglabil la impuls. :zzz:
10.04.2010
29.1KB
.
28.06.2010
43.9KB
siii
18.08.2009
21KB
Fii atent, bogdane, ce aiureala mi-a trecut prin cap, apropo de turbo; de fapt, s-au gindit altii inainte, exista obiectul:
24.06.2008
27.7KB
piesele prezentate mai sus provin de la masini dotate cu injectie pe benzina...delcourile nu sint de pe aceeasi instalatie cu bobina de inductie... cel al lui felix este de pe o masina care are bobina d'asta patrata.. delcoul provine de la un model anterior..... de exemplu iata o schema de instalatie de pe broasca
14.04.2008
73.3KB
intr-un fel, mi-a parut rau dupa busulica. Am investit in el placere, timp, bani... Cu siguranta daca nu-l luam, ajungea la remat. Cine l-a cumparat de la mine, m-a asigurat ca va fi "ca scos de pe portile fabricii" asa ca le urez mult succes si spor la treaba
IAR eu am sa investesc in urmatorul "proiect", care mai avea 100 de metri pana la portile rematului. Proprietarul a mai avut una la fel, care a dus-o la tocat...
01.06.2010
54.8KB
pomputza
30.07.2015
44.5KB
Probabil unii stiu, dar eu am descoperit chestia asta de vreo citeva zile si deja ma amuza ideea de a schimba jiclorul principal din Solexul meu 30 PICT 3 cu unul nou-nout perfect calibrat.
Jicloarele de pe SOLEX sint IDENTICE cu jicloarele din carburatoarele MIKUNI pentru motociclete. Mai mult, pentru MIKUNI se fabrica jicloare de toate dimensiunile. Diametrul este dat in sutimi de milimetru, iar "pasul" este de 2,5 sutimi.
In Romania, circula mii de Yamahe si mii de Kawasaki pe carburator, de unde trag concluzia ca, in mod normal, procurarea unui jiclor la cota dorita nu ar fi o problema insurmontabila...
Daca vrei ca pe jiclorul tau sa scrie SOLEX, probabil exista solutia sa comanzi la VW printr-o firma locala. La costurile de rigoare (pret, timp de asteptare sau flegma tipilor care iti preiau comanda).
Stiu ca printre noi mai sint si motociclisti. Ar putea sa ne dea adresa vreunei pravalii de piese de moto, unde sa intrebam de jicloarele noastre.
12.05.2010
31.1KB
asta o am eu :)
30.03.2008
58.7KB
astazi am desfacut spatele masinii. urmeaza sa curat si sa vopsesc si pe-acolo,nu e chiar asa rau cum pare, nici tabla nu e rea. Am sa cumpar furtune de frana noi, saboti, rulmenti si ce mai lipseste, sau e vechi si uzat.
si rotile demontate. S-au desfacut destul de usor suruburile alea mari, cu toate ca erau ruginite. n-am intampinat probleme defel =)
10.06.2010
41.9KB
patru
10.08.2009
23.1KB
nr.2
30.10.2009
32KB
natura perversa
22.06.2010
51.8KB
revin.
Am reusit sa salt singur motorul sus, timp de 2 zile :D. Din 4-5 incercari (urcari/coborari). Nu pricepeam de ce nu intra pe cutie; mi-a reamintit MishuL ca volanta de 130 dinti nu incape si trebuie barbierita cutia. Ultimele urcari/coborari au fost pentru ajustarea "barbierelii", ca nu luasem destul. Inca mai freaca vag, presupun ca-si va face loc singura.
23.05.2011
48.7KB
Da... ma tot chinui de cam multa vreme sa pornesc proiectul asta. De fapt e pornit dar a cam stagnat.
Avand in vedere in primul rand preturile sistemelor de esapament gata facute, si in al doilea rand faptul ca niciuna nu imi place in totalitate din diverse motive, as vrea sa incerc sa fac eu ceva...
Dispunerea va fi asemanatoare cu prototipul lui Rabie, care imi place ca nu e atat de intortocheat ca restul, are traseele mai scurte, si nu ocupa tot spatiul ala de sub fusta spate.