Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
Lista Forumurilor Pe Tematici
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login

POZE AIRCOOLED FORUM

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil ElizaElizaiubi
Femeie
23 ani
Satu Mare
cauta Barbat
23 - 53 ani
Aircooled Forum / TUNING / Injectie de benzina ... adaptare pe flat4 Moderat de BubuL, MikeRG, MishuL, tipatescu
Autor
Mesaj Pagini: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
poza 2

injectie benzina ... adaptare flat4 poza

39.5KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
poza 3

injectie benzina ... adaptare flat4 poza

39.1KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite jane... puse-se dihorul dincolo o poza .. dar e de tip1 .. cam asa ceva

injectie benzina ... adaptare flat4 uite jane... puse-se dihorul dincolo poza dar tip1 cam asa ceva

48.5KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uire jane .. dau luni galeriile la gaurit si sa imi faca si partea de sus de la alimentarea cu benzina .. ia zi, merge injectorul in spate?

injectie benzina ... adaptare flat4 uire jane dau luni galeriile gaurit imi faca partea sus benzina

22.8KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vezi, in fundal lucrez si la forma semnalului pe fiecare injector si pe grupe de injectoare, un fel de piggyback ... as putea sa fac mai mult .. m-am gindit si la ceva care sa se apropie de sistmul secvential, dar sa incepem incetisor

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Oho, misto, da' cum in spate, adica asa ca-n poza, dar in locul tevii pt. servofrina, nu? Sau in lateralele celor 2 craci? Cel mai bine ar fi cumva sa stea cit mai sus pe galerie si mai apropiate de gaurile din chiulasa, de flansa, bagate cit mai inauntru. Dac-ar putea sa nu dea gaurile exact unde era aia veche, ci mai sus, cit mai sus, ca sa nu se loveasca injectorul de "raftul" de pe contraaripa, acolo unde vine prins chederul de pe contur. Acolo-i in special problema, dar astea-s mofturi, acolo se si pot modifica tablele, deci oricum iese-iese bine.
Ha, alea din spate nu stiu, mie-mi pare ca-s niste...dinti? Parca unii lipsesc, asa ceva. Cum sa se-apropie de sistemul secvential, sa scuipe aleator? Ar merge asa?

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ar merge, dar mai am nevoie de doi senzori pe o rotita cu niste ploturi pe volant sau cu unul pe volant si unul pe axa cu came ..dar deocamdata hai asa simplu, eu vreau sa splitez semnalul de injectie in doua grupe de injectoare ...se poate imparti si la 4 dar daca il impart la 4 as vrea sa merg spre secvential

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ziceai de ceva de genul asta? ... e mai nasol de facut (dar nu imposibil) problema mare sint gaurile, da trebuie date cu o freza, nu merge ca dincolo doar la o bormasina mai tzapana, deocamdata le dau sa le faca asa ca e varianta cea mai ieftina si cele mai simple prelucrari

injectie benzina ... adaptare flat4 ziceai ceva genul asta? ... mai nasol facut (dar imposibil)

29.5KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai da, trebuie sa se potriveasca asa. Alea de la servofrina o sa vina astupate... Cum se tin injectoarele acolo?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
trebuie facute bosaje la strung, taiate si sudate .. o sa fac si bosaje si ti le trimit si gasesti tu o posibilitate sa le sudezi cu nea la galeriile tale , astea le gauresc la stutul de servofrina .. ti le trimit faci o incercare si daca le faci pe ale tale, trimite-le pastea inapoi ... am facut schema si azi m-am apucat sa lipesc carabusii pe placa  ... cauta termistori de 2,2 2,5 2,7 Kohmi ca nu gasesc ... sau stai sa dau cu gogu sa iti arat ce sa mai cauti

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
o juma de piggyback e gata .. mai am sa o testez .. si sa fac eventualele modificari .. cealalta jumatate urmeaza sa o gindesc, acolo trebuie sa "procesez" semnalul

injectie benzina ... adaptare flat4 juma piggyback gata mai testez fac modificari cealalta jumatate

32.9KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Auzi, da stutele alea de injector nu se pot face cu filet, sa le infiletez pe galerie, ca ma tem ca asta cu sudatul pe fonta e o poveste "julverniana"...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu sudate .. alamite ..iar daca dai gauri mai sus (ca in varianta a doua) atunci chiar trebuie alamite .. fac eu rost de borax d'ala bunu si bagheta de alama din import si poate n-i le face nenea

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, cine stie, poate... Daca-i de import, atunci cred ca merge . Si poate merge si alamit un cot in locul flansei de sus. In bosajul tevii de la servo zic, nu altfel, in gaura originala, pot sa-i fac un filet si sa insurubez smecheria acolo. Pune si mie o poza ceva cu dimensiuni la stutul ala, poate le putem face in casa cu filet...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane de ce stutz vorbesti? .. da de ce sa renunti la flansa de sus, eu ma gindeam ca in poza lu dihoru, sau te deranjeaza si flansa? ... am dat deja la gaurit galeriile, gaura trebuie sa fie 17,5mm si un shamfren sus, iar din cauza ca a fost gaurita si pus shtutz pentru servo trebuie corectata gaura pe freza...sa vedem cind le aduce ... sa fac rost si de niste material si sa fac si bosajele si tzuspicele prin care intra benzina .. .. mai am de lucru la circuitul ala si nasol ca ajung abia seara rupt si nu mai am timp de nimic

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai flansa de sus n-are loc de tulumba, io asa-mi amintesc. Poate ca-mi amintesc prost. Dar sa stii ca nu-i deloc graba, e o chestie de facut la gura sobei, asa...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
continuam ... galeriile gaurite .... si cum arata cu injectorul pe ele

injectie benzina ... adaptare flat4 continuam ... galeriile gaurite .... cum arata injectorul ele

32KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
si din lateral... stutul pentru circuitul de echilibrare dispare

injectie benzina ... adaptare flat4 din lateral... stutul pentru circuitul dispare

39KB

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Misto iese. Ia zi, pentru motorul cel "nou", ce pastram din alea de injectie, in afara de tevi si plenum? Mai e ceva bun de p-acolo? Clampeta e buna la ceva sau punem alta in loc? Regulatorul de presiune, alte prostii si senzori... Las' c-o sa fac o poza cu ce exista, poate aflu si io ce-i fiecare.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
alta pe masina .. putin mai complicata

injectie benzina ... adaptare flat4 alta masina putin mai complicata

35.8KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mai am de schimbat injectorul ca asta pe care l-am folosit e ff "mare" si alte citeva reglaje .. si gata

injectie benzina ... adaptare flat4 mai schimbat injectorul asta care l-am folosit alte citeva

29.4KB


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator




bogdan_bus a scris:

alta pe masina .. putin mai complicata

salut,  ce tip de injectie este aceasta. Tot monopunct?  sau ceva mai special. Detaliaza te rog


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
piggyback-ul este gata ... urmeaza testele cu calculatorul de injectie

injectie benzina ... adaptare flat4 este gata ... urmeaza testele injectie

43.4KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mufele alea de vin la injectoare se gasesc?
Io ma gindeam sa vin c-o galerie ca aia de 1600i, da' nu merita, mai bine cu niste tevi mari pe deasupra alternatorului, ca-n poza cu aia verde. Cred... Sau o galerie ca aia de broasca da mai groasa plus un plenum plus clampeta deasupra, pusa vertical.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da se gasesc, astea le-am luat doar ca sa fac testele, stai linistit, o sa vin cu instalatia completa si facuta profi .....
da si eu sint de acord sa faci ca la broasca verde, pentru ca e mult mai simplu ... eu am fost ieri prin brico si gasisem niste tevi indoite la aproape 90 care ar fi mers perfect .. sau bucati dintr-o galerie de evacuare de dacie ca alea sint mai ieftine


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



bogdane,  pentru masurat aerul ce va intra in injectie (legat de ce ti-am spus eu pe privat) avem nevoie doar de debitmetrul de aer?  sau ne trebuie si alti senzori  pentru a stabili cand si cum sa imbogateasca amestecul ( sa dea mai multa benzina, in functie de aerul ce intra)
multumesc


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
madline .. nu-ti mai bate capul

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
gata .. merge si asta

injectie benzina ... adaptare flat4 gata merge asta

40.7KB


pus acum 15 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 52

bogdan_bus a scris:

gata .. merge si asta

Kitul de cumparat cand e gata?


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai .. unul dintre ele se duce la destinatar, doar la un semn .... problematic e faptul ca trebuie sa fiu pe aproape pentru a face ultimele reglaje ... de cit e motorul? ... si asta de pe masina se poate vinde, asta e pentru un motor mai mare de 1200.....pe 1200 merge, dar parca i-ar trebui un motor mai mare ca sa dea tot ce poate

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 52
Eu am 1.6 dubla admisie typ 1.
M-ar interesa....dar cat costa ??


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
11oo roni ...d'astia mici de pe la noi ....

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
... gata si partea electrica ... urmeaza partea mecanica

injectie benzina ... adaptare flat4 ... gata partea electrica ... urmeaza partea mecanica

24.2KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
avind in vedere ca m-am dotat, am facut si un reglaj cu un analizor de CO

injectie benzina ... adaptare flat4 avind vedere m-am dotat, facut reglaj analizor

40.5KB


pus acum 15 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 52

bogdan_bus a scris:

11oo roni ...d'astia mici de pe la noi ....

Mah nu e o suma fabuloasa.
Intrebarea mea este:
Ce contine acest kit?
Sau vine cu tot ce trebuie pentru masina.
Adica vin cu masina pe roti, dau jos la fata locului componentele de carburatie / delcou, galerie de admisie complecta, carburator si le inlocuiesti cu tot ce trebe??
mersi.


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 15 ani
   
UVeul
beetle maniac

Din: Slobozia
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 298
poi.... doar nu ti-o pune in bratze un morman de fiare si matze...
iti face si reglajele omu si gata.
pleci cu ea tot pe roti


_______________________________________
Brotacel 1302,5 1970 1600cmc
BUS T2AB?!?!? westfalia 1971 1600cmc

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
contine tot in afara de furtune, conducte si coliere ... tot ce trebuie sa faca "pacientul" este sa isi traga un retur in rezervor, sa isi prinda pompa de benzina sub rezervor, sa isi traga firele pentru pompa, sa dea o gaura in toba si sa isi sudeze piulita sondei sau dupa caz sa prinda piulita cu nituri pop pe toba .... restul vine bolt-on fara alte modificatii ... dupa care restul reglajelor se pot face la telefon pentru ca totul vine deja reglat  .... matzele si firele vin si ele cu cleme de prindere ... alte reglaje cind ne intilnim daca e cazul ... uitam.. filtrul de benzina nu il dau eu

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



un filtru de benzina injectie  e ieftin tare, era culmea   sa dai si tu filtrul ala,  si-l ia cumparatorul nou de la ce magazin doreste.

Skullman  ca sa intelegi,   iti vine injectia la pachet prin posta/curierat rapid,  o montezi  si dupa aceea vezi daca este reglata corespunzator  si mai suni pentru reglarea de finete ...  asa am inteles eu


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
multumesc madaline .. te iau purtator de cuvant, sau secretara, ce doresti tu

pus acum 15 ani
   
MadalinuL
Vizitator



nu multumesc ... 

pus acum 15 ani
   
SKULLMAN
Broscar

Din: ARAD
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 52
Bogdane,
mai da-mi niste informati pls.
Ce fel de Ecu folosesti si ce versiune?
Si daca ai facut cativa km de cand ai pus sus injectia cam cat papa la 100 de km?
Mersi.


_______________________________________
WRUMM...WRUMMM.....partz

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ecu GM Multec, cu mici modificari in partea de PWM si in partea de final (executie) la MOSFET-uri pentru a putea modifica de la un potentiometru o caracteristica si anume a imbogati sau a saraci amestecul ... este tipul de injectie care a mers cel mai aproape de sistemul D-jetronic dezvoltat de Bosch, pentru motoarele aircooled de pe vw tl  din 1967, pentru ca a pastrat senzorul MAP, iar dozajul amestecului se face in functie de depresiunea din galerie si nu dupa debitul de aer admis ca la variantele ulterioare Bosch

nu am facut decit in jur de 50 de km cu ea pentru ca nu o mai scot decit ocazional pina cind nu fac puntea fata, frinele pe disc, schimb amortizoarele si alte alea alea ce tin de asezarea pe suprafata de rulaj .... de consum de ce intrebi, vrei cumva sa patricipi la cursa 1 gallon? .. nu i-am facut consumul pentru ca nu caut consumul cel mai bun, caut performata, iar la motorul asta de 1200, cred ca performanta maxima am obtinut-o atunci cind aveam injectia cealalta .. consumul, dupa parerea mea, nu este muult mai mic decit in varianta cu carburator bine reglat, deci undeva la 6,5-7 si creste direct proportional cu marimea pantofului ...cistigul injectiei fata de carburatie este fiabilitatea pentru ca motorul in firea lui e tot ala si fie ca e alimentat cu carburator, sau injector la putere maxima tot atita benzina trebuie sa suga, diferenta de consum apare in regimurile tranzitorii


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Carevazica, asa arata flansa de pe plenumul de 1,7. Pe asta se infige corpul de clampeta. Trunchiul de con corespondent din clampeta are cam 2mm in plus pe diametre si-ntre ele vine o garnitura de cauciuc de vreun mm grosime. Nu-mi imaginez cum ar trebui s-arate o flansa mai simpla care sa si etanseze pe asta, probabil tot cu etansare tronconica si tot c-o garnitura. Da' pt. ca p-acolo nu trece benzina, se poate pune orice pasta de etansare...
Sper ca se-ntelege desenul...

injectie benzina ... adaptare flat4 asa arata flansa plenumul 1,7. asta infige corpul clampeta.

21.1KB

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
jane ... in ce ai lucrat? ai a-cad in pro-ing? .. ok fac  flansa

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
poate sunt off topic , dar ....   Bogdan ! am mai multe circuite integrate , noi si recuperati si aprox 200 de tranzistori , MMC-uri , CDB - uri , BC-uri , BD-uri , BFW-uri si altele . daca le poti folosi la montajele pe care le faci ti-le dau cu placere . la mine ocupa locul degeaba .
mai am si ceva condensatori , rezistentesi diode .


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da multumesc .. orice piesa e ok ..multumesc

pus acum 15 ani
   
roshkatu
Broscar pasionat

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 159
pai.. prin posta ? sau cum ?

pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
daca vrei prin posta se poate .. iti transmit adresa pe pm

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Acad 2006, nu conteaza, merge orice cad pt. citeva linii ca acolo. Cre' ca exista si d-astea freeware, poate chiar mai destepte, cu blocuri, suruburi, flanse, draci... Aveam la un moment dat nu stiu ce acad d-asta de ing. mecanici (cre' ca la asta te referi) care iti scuipa d-astea, surubele, chestii, roti dintate, doar trebuia sa-i zici ce te doare, citi dinti...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
garnitura o mai ai?  ... si cam care e grosimea garniturii?

injectie benzina ... adaptare flat4 garnitura mai ai?  ... cam care grosimea

31.4KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Garnitura... o mai am, desi e cam la finalul vietii. Poate aia care era pe motor sa fie mai buna.  Are cam 1mm cauciucul. Cre' ca merge bagata pasta rosie intre ele si gata...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Am dat peste bucati din niste galerii de injectie de tip 3, la care s-a sudat un capac si o teava, ca sa se adapteze o galerie simpla cu un carburator orizontal... O poveste, in fine, dar galeriile mai au gaurile de injectoare, au fost taiate deasupra lor, precum si motul in care se-nfiletau ochelarii aia. Prezinta interes?

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pretul? ... daca nu e prea mare, da ... pentru mine prezinta interes ...

pus acum 15 ani
   
lexxus
Dilăr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
pai si pe mine care sunt cu typ 3 nu crezi ca m-ar interesa pe viitor un bogdan ar putea sa-mi pregateasca o injectie?? numa voi 2.... egoistilor.... las ca pun eu bomba 

_______________________________________
Online -

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu stiu mai, io am alea, i le dau lui Bogdan, pe urma va-ntelegeti voi...
Pretul? Las'ca ne-ntelegem noi  ...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dilere ....sau mai bine "the pusher"

pus acum 15 ani
   
lexxus
Dilăr

Din: Arad
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 449
te push eu pe tine daca in decurs de 2 ani numa aranjezi si pe mine cu o "siringa" injectand benzol 

_______________________________________
Online -

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
2 ani?! In 2 ani vine rematu' din poarta in poarta. Da-i tare acuma.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, Bogdane, cum ar arata alea de injectie intr-un tip 3:

injectie benzina ... adaptare flat4 uite, bogdane, cum arata alea injectie intr-un tip

39.4KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
mda .. nasol .. trebuie ori sa faci alt plenum, ori sa il modifici pe ala  ... cred ca pus aplecat e mai bine ..

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, pus aplecat, sau mai curind taiata partea din fata de la asta si dup-aia readus la volum printr-o umflatura sus sau jos ...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dar din cite vad din poza ar merge si ca la 914 .. zic eu .. dar cel mai bine dupa ce pui motorul pe masina

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, pin-atunci pot incerca sa-l pornesc cu aia prinsa provizoriu...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai unde o prinzi ca bate in teava pentru cilindrul 1? .. sau doar asa sa-i gasesti o pozitie, eventual sa prelungesti gitul plenumului ..

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Exact, c-un cot cumva. Chiar de furtun mai rigid, asa. Trebe sa merg sa montez toate alea, sa vedem...
Auzi, da' oare plenumul trebuie s-arate asa ca un bidonas? Conteaza forma foarte mult? Ca, daca s-ar aplatiza mult ala (pina la diametrul tevilor, adica picioarele catelului ), s-ar putea pune clampeta sus, ca la 914.

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
De fapt conteaza, parca earu niste relatii (nu d-alea cu clientii la poarta ci matematice) care stabileau cum e plenumul...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu neaparat sa aiba o anumita forma, cred ca asta are forma asta dictata de ratiuni tehnologice si mai putin legate de mecanica fluidelor

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Atunci ar merge ceva de genu-asta:

injectie benzina ... adaptare flat4 atunci merge ceva genu-asta:

14.1KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da .. perfect... dar poti sa faci chestia aia?

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai io asa zic, da' mai intii tre' sa aflu cit de mult pot sa ma duc in sus. S-ar gasi la o adica ciuperca aia de plastic de venea de la filtru la clapeta? Asta asa, pentru aspectul "industrial"...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
cred mai degraba ca in situatia asta gitul de la crburatorul de dacie ar merge foarte bine

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, ceva de genu-ala, numai ca-i limitat la diametru... Om mai vedea, asta chiar e ultima grija.
Ar mai fi o treaba: cind ajungi la garaj la motorul de bus, poti sa masori pe dedesubt de la fata flansei pt. cutia de viteze pina la cel mai departat punct al esapamentului?


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ok .. dar eu nu am esapamentul stok ...


cit despre git .. stiu ca in situatia asta ar merge ceva de la peugeot.. stai sa dau in goagal

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
vazusem undeva o chestie d'asta

injectie benzina ... adaptare flat4 vazusem undeva chestie d'asta

52.2KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai da, asa ceva, mai ales ca vine pe ala al lui, de pejo. Ei, mai e timp.
Pe masuratelea, de la axul palierelor pina la trapa de tip 3 sint maxim 25 cm....

A, cu esapamentu, tocmai de-aia zic, ca-s curios dac-as putea sa folosesc si io aceeasi tevarie.

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai daca vrei sa folosesti aceeasi tevarie, o pot da jos de pe motorul meu si de dat la replicat la un atelier, cel putin partea pentru cele 4 tevi ... si sa vedem la ce pret iese .. hai ca mai vorbim pe tema asta

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Da, n-ar fi rau daca s-ar putea face ala, mai ales ca aia il pot modifica nitel, in caz ca nu-ncape. Am si niste flanse care cred ca se mai pot folosi, in caz de nevoie. Asta ar fi mai bun pentru instalat sonda decit toba stock. Da' pina la utma cred c-ar merge si-n toba stoc, undeva pe la mijloc, parca de-acolo incepe teava finala.

Am intrebat p-un nene care are d-jet stock pe tip 3. Cic-ar ramine 7 cm pina la trapa. Deci n-ar fi asa strimt acolo, probabil ca nu trebe modificat fantastic de tare plenumul...


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Aha, ia uite-te. Oare cu toba d-aia mai lata o mai merge?

injectie benzina ... adaptare flat4 aha, uite-te. oare toba d-aia mai lata mai merge?

49.5KB

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
tre sa ma mobilizez si sa dau toba jos ...cit despre plenum, pune-i corpul inclinat in spate si pleci din el cu un cot

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Uite, Bogdane, asa arata motorul bagat in tip 3 (dimensiunile-s pe bune, adica proportiile, in cazu-asta, ca poza). Dunga verde e axul palierelor.

injectie benzina ... adaptare flat4 uite, bogdane, asa arata motorul bagat tip bune, adica

31.7KB

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Sau asa, de la "axul motorului la partea de sus a plenumului sint 20 cm. De la plenum la trapa sint 6 cm. Corpul de clampeta are 5 cm inaltime.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pardon, poza; cu clampeta pe plenum. Ce dispare din volumul plenumului se adauga dedesubt (sa vedem, poate si deasupra, linga clampeta).

injectie benzina ... adaptare flat4 pardon, poza; clampeta plenum. dispare din volumul plenumului

17.7KB

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
pai incearca asa si dupa ne putem gindi si la ceva deasupra clapetei ca sa intre in filtru ...  acolo sus poate merge ori un cot, sau gitul de dacie sau o carcasa de filtru d'ala plat modificat

acum ma gindesc un pic si ala alt piggiback si la alt mod de a prelucra semnalul catre injectoare, eventual de a adauga inca un senzor ...dar sa vedem intai cum merge asta ... butonelul de acolo poate fi inlocuit de un senzor map in cazul in care apare un compresor de aer

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Carevasazica tre' sa am 450ml pe fiecare teava si intre 1,125 - 1,3 litri plenumul. O sa vedem...
Acuma nu stiu cit conteaza ca, dupa clapeta, aerul o apuca initial in jos (usor spre fata), ca sa fie obligat s-o ia spre spate dup-aia.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu conteaza prea mult ... intrarile galeriei de admisie se alimenteaza din plenum si nu scurt din clapeta

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Mda, am vazut si o varianta mai buna, cu intrarea pe care sta corpul prelungita spre dr./fata, da' corpul asta are cam multe proeminente si nu-ncape nicicum p-acolo .

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
unu

injectie benzina ... adaptare flat4 unu

38.5KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
doi

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
pardon, poza...

injectie benzina ... adaptare flat4 pardon, poza...

39.4KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
da misto .. dar parca ajunge fix pina in firewall .. sau mai e loc? .... acum sa gasim ceva pentru filtru

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Ar mai fi vreo 5 mm pina-n firewall, nu-i problema. Auzi, am conectat totul la niste injectoare de wasserboxer (mufa vine la astea); pot sa-l alimentez de la un incarcator de baterie sau trebe o sursa stabilizata/baterie? Io am vazut ca tu mai legai ceva la + pe linga cele 2 fire rosii de pe papuc? Mai e unul portocaliu care n-are nici o eticheta...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ala portocaliu ia semnalul de la bobina de inductie ... rosu +  maro -   .. eu l-am alimentat de la baterie . ca am o baterie de motocicleta...poti incerca si de la un alimentator dar care poate sa dea mai multi amperi

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Pai l-am alimentat: injectoarele zbirniie de nebune in pozitia 1/1 si tacane cind nu zbirniie in poz. 1/2. releul pt. pompa de benzina tacane si el ritmic (?). Actuatorul clapetei primeste niste impulsuri cam in ritmul releului, dar nu cauta sa-si modifice pozitia cind invirti TPS-ul. Cind deschizi clapeta (accelerezi), injectoarele si releul ala se opresc din clampaneala sau, daca-s pe poz. 1/1, din zbirniiala. Ce-i asta? Injectoarele se-ncing daca le lasi sa zicem 30 sec. Sint aiurea injectoarele? Sint vw 025 906 031 si bosch 0 280 150 206.

Modificat de jan (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
nu are treaba cu injectoarele .. fet-urile comanda injectoarele si nu au legatura cu impedanta si e normal sa fie mai calde ..  ... s-ar putea alimentatorul sa nu aiba un filtraj asa bun si sa nu aiba rejectie pentru 50Hz, cel mai bine alimenteaza-l de la o baterie ...fa intai plenumul si pe urma mai vorbim

Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
M-am ginditara si io la asta, de fapt nu are nimic, nici macar un condensator p-acolo. Tre' incercat c-o baterie, asa-i.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
ai mai facut ceva?

pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
Nu, din pacate. Poate uchedu-asta...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
uite ce am gasit .. o poza de plenum de 914

injectie benzina ... adaptare flat4 uite gasit poza plenum 914

43.3KB


pus acum 15 ani
   
bogdan_bus
Broscar pasionat

Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
dar presupun ca nu incape acolo si nicidecum cu un filtru ca asta

injectie benzina ... adaptare flat4 dar presupun incape acolo nicidecum filtru asta

56.5KB


pus acum 15 ani
   
jan
Broscar pasionat

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
In nici un caz. S-a terminat oxigenu, aproape terminasem . Plenumul. M-am ghidat dupa principiul "form follows function", care de conduce zi de zi. Nu stiu treapta aia de jos din dreptul ultimelor tevi daca are vreo importanta. Cred ca are cam 1,2 l. Oricum, de sus pina la capac am loc maxim 3 cm. Mai exact o sa stiu dupa ce pun motoru-acolo, da trebuie o chestiune plata care sa duca la un filtru asemanator cu ala de d-jet. Se rezolva cumva...

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9  

Mergi la