Si la partea de tablarie/vopsea mici remedieri. in 2-3 locuri.
10.06.2013
14.8KB
integratul folosit: LM1815m in varianta smd pentru ca in varianta dip nu am gasit ... modulul(modulele) sunt pentru varianta COP Megasquirt - eu nu voi folosi pentru cop modulul edis FORD si atunci va trebui sa fac si un montaj pentru comanda unui modul de aprindere bosch pentru 4 bobine - cu IGBT-uri la 10A
27.02.2011
26KB
Prag si locasul de coltar+mocheta
25.05.2010
35KB
alternatorul,piciorul, tulumba,butonavarie,plafoniera,releu semnalizare s-au dat
mai am urmatoarele:
set motor 1.6 -50 lei
bloc motor AS -50 lei
vilbrochen 30 lei
axa came 20 lei
chiulase 1.6 simpla admisie pereche 50 lei
volant 130 dinti,placa presiune si disc ambreiaj de 215 -toate 60 lei
carb 34 pict 3- 50 lei
delcou de pe motor 1.6 50 lei
radiator ulei de pe 1.6 - 25 lei
table de pe 1.6(de pe cilindrii,dintre motor si cutie,de sub fulie..) si galerie simpla admisie
maruntisuri
toba esapament pt motor de 2000 cmc cred
si suport motor(bara aia lunga cu 3 suruburi)
preturile sunt fara taxe postale/curier, sunt Negociabile !
motorul avea joc axial mic. nu am cum sa masor palierele, si nici nu ma prea pricep. nici setul motor.
si radiatoarele de caldura sunt pe-acolo 25 lei/buc sau 40 lei amandoua
mai sunt piesele care intra in componenta motorului: pompa ulei,prezoane,culbutori,pantalonasi,tije culbutori etc-
14.09.2010
52.6KB
Mi'am facut rost o masina de cusut, sunt curios cat o face la vanzare..? :uimit: :rolleyes:
07.02.2014
40.1KB
revenind la constructia termostatului nostru, facem urmatoarele operatiuni...desfacem piesa care tine arcul si o masuram pentru gaurire si taiere.. se gaureste de-o parte si de alta fata de axa de simetrie la 15mm la fel si jugul, dupa cum se observa..... se taie piesa astfel incit sa ramina 50mm
24.03.2008
43.3KB
Si aia traditionala (cu paie):
06.05.2010
7.3KB
azi am tras niste liipituri .. nu am fludor de 0,5, am de 0,7, dar cu grija si experienta, lipiturile ies destul de frumoase ...nu am statie de lipit la indemana, pentru ca pe cea de la serviciu mi-au aranjat-o niste colegi, asa ca am luat de la magazin un varf de statie de lipit pentru letcon de 60w pe care l-am ascutit un pic la varf si l-am pus la letconul meu care nu are regulator.. de asemenea mai e necesara si o pompa de cositor pentru excesul de fludor ... placa e de calitate sicircuitele sunt facute "curat" si se tin bine de textolit nu sunt ca placile chinezesti din televizoare, care se exfoliaza
01.10.2010
37.5KB
Salutare,
Se vinde una bucata ceas indicator de turbo pressure , VDO Germany, in sparanta ca va stimula aparitia de broaste turbo mioritice :D .
Stare foarte buna, asa cum se vede si in poze.
Pret: 80 RON la care se adauga eventualele taxe postale (ramburs cu Posta Romana) suportate de cumparator.
Localitate: Bucuresti
Contact: aici pe forum sau la telefon 074 01 50 824 (Laurentiu)
Poza reala.
29.03.2011
14.9KB
nu stiu ce tip e. am sa fac si pozele. nu stiu ce sa fac cu motorul de ford, l-as vinde. iarasi daca vand camioneta, nu stiu cand, cumparatorului i-ar prinde bine motorul de ford, ca e omologat in CIV. mai meditam, pana una alta, am sa cosmetizez piesa(spalat, curatat)
05.06.2010
43.3KB
Si o poza cu un kit de montaj, pacat ca nu e doar schema, n-am reusit sa o gasesc separat :(
27.10.2010
34.8KB
iata si probele cu ceara de luminare indesata in cilindru.. problema mare este ca e cam tare .. o sa incerc cu ulei de parafina .. sau cu parafina topita in benzen, toluen sau benzina......apa inca nu ajunsese la fierbere si plunjerul iesise deja 15 mm .. o sa fac probe si cu un termometru dupa ce completez divaisul si cu un arc si cu jugul care-l tine pe motor....
20.03.2008
38.2KB
inca una
10.03.2012
29.7KB
Special pentru Dan:casa de pe valea Izei
01.07.2010
49.6KB
9700KM, inmatriculat in 03 2007, full option de la dacia :zzz: impecabila 8700e
sau schimb cu vw new beetle 2003-2004 stare buna
13.07.2008
45.7KB
prima incercare a controlerului pe placa ... raspunde ... si nu am inca MAP sensor .. saptamana viitoare se rezolva si MAP-ul si cutia, sper sa o rezolv si cu rotitza de 36 de dinti
04.03.2011
47.1KB
...Sticle goaaaale cumparaaaaam...
05.08.2008
56KB
valabil.
10.11.2011
45.3KB
si pe verso... :hi:
06.02.2015
10.1KB
altele..
podele grunduite :hi:
11.03.2008
30KB
poza.. sorry... o sa fac o schema de principiu si cind trec la realizare poze
31.03.2008
21.7KB
SEt nou, set nou... Stai sa vezi chestie> Cand am desfacut motorul, primul lucru ce-l facui fu sa scot segmentii de pe pistoane si sa-i bag in cilindri sa vad ce gap am la capete, astfel vazui ca am de la 1,0 pana la 1,25 mm, chiar 1,3, manualul Haynes la M20B20 imi da o marja de la 0,2 - 0,5 mm gap pt. toti segmentii. Neavand un ceas comparator sau un micrometru de int, n-am cum sa masor uzura cilindrilor. Ochiometric peretii sunt oglinda fara zgarieturi, rizuri..., iar in paartea de sus, in buza cilindrilor se simte foooarte usor o mica denivelare, dar unghia nu agata, adicatelea uzura conica ce s=a format pe lungimea cilindrului exista, nu neg, dar e f. mica. Doi amici care au vazut la viata lor mai multe motoare desfacute decat mine, mi-au confirmat ca nu trb. alezati si secondo honuiti cilindrii(la M20B20 camasile sunt turnate in cilindri).
Apoi, am luat un set de segmenti la cota 1, adica +0,25 si cand am dat sa-i bag in cilndri... :uimit: abia de intra, gap 0, zero, nada, ba chiar se suprapun capetele segmentilor. Concluzie, segmetii i-am luat la pila, pana am ajuns la un gap de 0,3-0,4 mm. Am sA fac si proba cu lampa/becul sa vad cum calca pe peretii cilindrilor.
Trb. sa dau jos si arborele cotit sa vad ce conicitate/ovalizare am la fusuri, uzuri la cuzinetii de palier...Ma amagesc cu ideea ca n-o fi cazul sa trec la cota 1 la cuzineti, trb sa caut un ceas comparator. :hi:
Supape...dupa betie!
22.08.2015
40.6KB
Aici eram pe noua autostrada Sibiu-Deva
27.04.2014
23.1KB
N-a luat poza! Asta e:
05.01.2011
85.6KB
doi
25.11.2009
43.3KB
pretul este 70 de lei/amandoua. plus taxe transport
11.12.2011
37.4KB
Tabachera.
30.11.2014
32.3KB
de vanzare Ford Mustang, nu stiu detaliile inca, postez pentru un prieten. informatii la telefon
0745864132 Dl. Iancu
poze
30.08.2010
38.2KB
caroserie
10.10.2009
29.7KB
Skoda Cabrio, doua carburatoare ....
09.07.2008
50.7KB
si uite asa cand imi vine cheful de munca ma asez intr-un colt si astept sa-mi treaca :nebun:
18.07.2008
34.1KB
Am fo noi azi...
---iata ce am oprit, la final.
12.06.2010
53.9KB
se vand jante aliaj 4x1oo /15 pt opel si nu numai!pret 300 euro disc . 0762683927
20.11.2011
20KB
modificari la ceasu' de km :nod:
13.03.2011
43.9KB
in poza asta se vede mai bine...reglajul l-am facut cu stroboscopul, numai o problema, trebuie fishe mai bune, distanta la bujie am facut-o 1mm puteam sa o fac si mai mare ... cind am facut testele instalatiei jos, scinteia se pierdea cam la 7-8mm ... rezulta ca merge fara probleme cu bujiile cu distanta pina la 1.5mm si bine ar fi sa fie cit de mare (in limitele in care scinteia se produce doar intre electrozi) ..la reglajul motorului am ajuns cu o turatie de relantiu stabila la 500rpm.. si in drumul de 50km facuti cu masina, de cind am pus aprinderea, motorul a mers perfect..
24.08.2008
52.3KB
Cateva poze la cerere
12.08.2010
35.3KB
Poftim, fara femei:
24.06.2008
29.3KB
polizarea admisiei si lustruirea ....am luat 1mm pe raza din admisie pe o lungine de aproximativ 20mm pierdut..pentru a apleca peretii astfel incit umplerea cilindrului sa fie mai buna datorita imbunatatirii curgerii ....
30.03.2008
43.2KB
alte chiulase ... aircooled
18.09.2010
35.6KB
Salutare,as avea niste nimicuri,de care ma impiedic:-o grila ce astupa fantele de la capota spate,manufacturata,cu o usoara defectiune, un pic de chit si doua maini dibace ar face minuni...100 lei
-o emblema vw 1300 buna,60lei.
transport inclus.