vand vw kafer 1600cm3 an fabricatie 1969 50CP motor reconditionat in totalitate recent inmatriculat nr noi posiubil autovehicol de epoca pret 2700 euro tel0768.171525
22.01.2015
41.6KB
Si asta pentru releu extern
29.03.2008
28.5KB
poza 2
17.03.2014
51.1KB
Am ajuns la partea electrica .
03.05.2015
29.5KB
Apartine grecoaicei aleia care lucreaza la parlament pe probleme de ciori.
05.09.2013
51KB
un stalp umpic obosit :cool:
16.07.2008
52.2KB
alta..
27.05.2008
33.4KB
Padurea era in plan secund.
26.09.2009
55.3KB
:zzz:
03.01.2012
46KB
reclama:
15.04.2010
56.2KB
Da bubule ai dreptate. Intr-adevar in Romana e cu i , nu cu Y, acum am gasit. Scuze.
30.10.2010
65.5KB
..ups??? am gresit poza :rotfl:
ton sepia... :zzz:
22.08.2011
41KB
:nebun:
31.05.2010
50.1KB
:hi:
am pus poza pt. cineva, sa vaza usa de T2A...
20.05.2010
44.5KB
modelul in curs de chituire si slefuire ... pentru miez voi face o cutie de miezuri
29.12.2010
30.6KB
De duminica am probleme..s'a perforat sifonu' la baie..a inceput sa urle ala de jos--ca da douaj'de'milioane pe luna la banca pentru casa, ca cheama asiguratorul sa-i repare si ma sparge ala...ca ma da ,,pe civil'' ca in urma igrasiei, s'a produs o ciuperca care ii imbolnaveste copilu' (are una mica de 4 luni...)...care 5 mii de euro daune...
..marog..am schimbat tot..am pus in ,,opera''' schema: :hi:
13.04.2011
40.9KB
acum am o dilema ... cum sa montez filtrul, asa?
17.05.2011
37.7KB
alta
19.09.2011
42KB
dezmembrez vw polo din 2001, motor pe benzina de 1.4 75 de cai, functioneaza, inmatriculat, sau pret pe masina intreaga 800 euro.
masina a fost avariata fata/spate, mai grav este in partea din spate (fusta + aripa partea stanga)
0747 093 561 pentru informatii. trimit piese cu posta in regim ramburs, sau cu fan curier tot prin ramburs.
poze sunt aici
29.05.2012
51.6KB
Oaca,adica tartareata mea:un junghi din 1973,specialaaa
25.05.2010
47.9KB
..uite, oftica-te :rotfl:
19.08.2011
34.4KB
pat.......
12.06.2011
28.1KB
poze mai recente... de saptamana trecuta.
11.03.2008
47KB
M-am intors azi la Bucale special pt AeroNautic Show, pe Lacu' Morii.
Nu prea adun eu aftografe, dar azi am avut marea bucurie sa iau de la Kairys. :D :nod: In vremurile astea de kkt am simtzit cum mi se taie picioarele cand am citit primele randuri din vestea despre accidentul lui de deasupra marii Egee. Din fericire a scapat si ne va bucura in continuare.
Iar mi s-a pus pata sa-mi iau ULM. Sunt pe Leboncoin de pe la 1000-1200E (motodeltaplane). Cum am mai zis, in RO- muci in cap, pe la 5-6000E brevetul, d'aia ma gandeam sa trec peste. Se pare ca la Francia te rezolvi mult mai ieftin, chiar pe la o mie- doua. Ar mai merge...
04.10.2014
34.4KB
Asta roshie galopa rau pe fatza. Bah ce-are, ce-are. Desfac pneul- surpriza. Ce face frantzuzul cand tre' sa schimbe camera la o roata de 26 si nu are decat camera de 28? :rolleyes:
13.10.2013
36.5KB
sa nu ma injurati pentru ca asa am luat/o cu bordul gaurit de toat felul de ceasuri
15.12.2011
46.8KB
dar inainte ma asigur ca filetul de M8 este ok
22.03.2008
39.3KB
Cannot find server
17.03.2008
44.5KB
pai ... eu unu nam gasit poza cu scaund e rocar , dar cred ca scaune de pe astfel de autobuze are mishu
12.03.2008
36KB
asa e pe motor .. acum trebie sa ii fac si brida ... deocamdata sta in tevi
08.05.2011
27.7KB
ne-am continuat drumul catre Budapesta.
08.07.2008
39.4KB
:limba:
09.06.2010
29.5KB
aaa, apropo ! In sfarsit, dupa 2-3 ani de cand le am m-am apucat sa-mi montez barele duble. N-am insa la bara fata tampoanele, are cineva asa ceva in plus ? :) In stare cat mai buna, evident ...
06.08.2009
35.6KB
singura freza pe care nu o am este cea de 30 de grade, nu am decit setul ca sa fac cele trei unghiuri pentru 45 (75-45-15)
16.11.2009
37.7KB
Ieri, un Trabant din mahalaua mea a fost dus la rematizat. Au ramas piese. Cele din foto sunt moca, in posesia mea. Celelalte, neclar, vorbiti cu omul.
01.05.2010
47.7KB
stai asa mike ne referim amandoi la acelasi lucru dar scriind diferit.
galeria de admisie in sine e formata din 3 parti (excludem cele 2 garnituri dintre partea centrala si extremitati): partea centrala (vezi poza) si partile laterale care se prind de chiulasa. partea centrala a partii centrale le fel. extremitatile partii centrale nu. deci:
galeria de admisie e normala 2/3. partea centrala a galeriei de admisie, cea pe care vine carburatorul este altfel decat cea normala.
1. galeria de admisie e normala 2/3 - galeria e din 3 buc ca principiu: partea centrala si cele 2 laterale care vin prinse pe chiulasa. cele laterale, care vin pe chulasa, astea-s la fel. deci 2/3 e normala :)
2. partea centrala a galeriei de admisie (adica 1/3), cea pe care vine carburatorul este altfel decat cea normala: preincalzire dubla. preincalzirea e pe partea centrala a galerie si discutam de dubla preincalzire deci evident ca extremitatile cu preincalzirea, care fac parte din partea din mijloc e diferita. prinderea carbului e la fel. diferenta e data de faptul ca exista 2 "guri" din toba pt tevile de preincalzire si deci rezulta 2 tevi pe fiecare parte, care apoi se unesc.
offf... greu cu exprimarea asta in asa multe cuvinte... o poza face cat 1000 de cuvinte :)
PS: imi aduc aminte de un banc cu care incercau unii amici sa ma sicaneze la prima facultate: cainii se aseaman cu inginerii: au privirea inteligenta dar nu stiu sa se exprime.
asadar partea centrala a partii centrale a galeriei e la fel. diferenta e preincalzirea...