Aircooled Forum
Forumul unui grup de pasionati ai fenomenului VW Aircooled
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Aircooled Forum | Reguli | Inregistrare | Login
POZE AIRCOOLED FORUM
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk pe Simpatie
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
imi plac culbutorii astia cu rola ...aia e o sonda de la modelul ala de la care mi-ai dat tu galeriile stock el nu venea acolo...totusi eu m-as feri sa mai pun sonda in contatct cu carterul sau cu chiulasa acolo totusi temperatura este mult mai mare decit trebuie ...poate ala e un thermo time swith pentru injectorul auxiliar
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Poate, cine stie? Da' parca nici in capacu-ala de jos nu prea-i in regula, ca sub sita aia se depune mizerie repede... Daca mai ai drum pe la aia cu rulmenti, intreaba, te rog, si de NU206E.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
ce rulmenti cauti bre ? ca stiu un magazin pe ici prin buc. unde cam gasesti orice rulment (fab. rom. - alexandria, bv, etc) Io mi-am tot luat ptr. brotac de la ei - preturi la sfert decat cei de import
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Rulmentii de spate de broasca cu IRS. Sint doi: asta de care zic, NU 206 E, cu role (celebru pentru ca nu se gaseste decit ca piesa auto, cica) si unul comun, 6206. De curind l-am gasit pe undeva, uzat, pe asta cu role fabricat de URB, asa ca m-am bucurat ca, poate, se gaseste si ca rulment-rulment, la un pret normal . Iar Bogdan fiind din Bv., URB tot asa, ce stiu io, stocuri - chestii... N-am mai gasit magazine de rulmenti, ala de vis-a-vis de Obor s-a dus, ala de la Grivitei nu mai are mai nimic, mai stiu unul in Bucurestii Noi si-atit. Si oricum nu stiam un cod clar, mai ales unul romanesc. Cel mai ieftin am gasit set de reparatie (2 rulmenti si 2 simeringuri) cu 150 de lei. Unde-i magazinul de care zici?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Am vazut un mag pe Stefan Furtuna la int cu Buzesti...
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane astazi cred ca ajung pe acolo ... deci rulmentul este un 6206 cu destinatie auto..intrebarea este daca ai tai au un shantz pe inelul exterior in care vine un segmentzel??.. daca da atunci rulmentul este 6206NR
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Nu, nu-i vorba de 6206 (oricum nici asta n-are sant, are alezajul unde intra un sant de siguranta), io caut in special NU206E. Sigur l-a facut si URB, iar pe INA sau FAG are acelasi cod. E un rulment radial (cu role cilindrice), 30X62X16. Dar, daca tot ajungi, intreaba si de 6206 simplu. Merci.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
pai mai nu206e este un rulment cu cu role cilindrice si este cod de urb, daca vrei de alta firma am sa intreb si asta si o sa iau niste preturi .. acum m-am uitat pe carte.. da ce ce vrei sa il schimbi cu unul cu bile?/...
27.3KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
NU vreau sa-l schimb cu unul cu bile, vreau sa-l schimb cu unul identic . Doar ca la rotile din spate exista cite doi rulmenti pe fiecare parte: unul cu role (nu206e) si unul cu bile (6206). Mie, deci, imi trebuie doi de-aia si doi de-ailalti. Plus 4 simeringuri, probabil ca 30X62X10 sau asa ceva, dar tre'sa verific.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
deci si 6206 si nu206e plus o pereche de simeringuri .. esti sigur ca simeringurile astea sunt??...nu e neaparat diametrul interior al simeringului sa fie egal cu diametrul interior al rulmentului, poate nu calca pe acelasi palier cu cel al rulmentului si e un pic mai in fata .. cum e la broasca mea ...si calca pe o bucsa care apasa pe inelul interior si atunci diametrul interior este mai mare la mine 44,5 dar eu am pus 44 ca asta l-am gasit
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
jan a scris:
Unde-i magazinul de care zici? |
e aici:
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai asta-i, ca nu l-am masurat, simeringurile calca, intr-adevar, pe niste distantiere, nu pe ax, parca. Lasa ca le masor io... Ideea-i sa vedem daca se gasesc rulmentii. O sa mai intreb si eu pe unde mai vad... Merci, Bogdane.
Buzesti cu Stefan Furtuna? Pai parca astea nu se intersecteaza, adica acuma Furtun ala se numeste Vulcanescu si iese in Berzei (continuarea Buzestilor) la Matache. Nu-i magazin de rulmenti acolo... Singurul din zona il stiu pe Budisteanu, din Calea Grivitei spre Luterana, dar acolo ziceam ca nu mai e mai nimic. Hai c-am scris simultan cu RaduI, de ala zic si eu, dar daca nu-l gasesti pe patron sau sef, ce-o fi, n-ai nici o sansa, ultima oara era o fata acolo, nu stia nimic, nu-ntelegea nimic... E drept c-avea niste sini enormi, insa. Oricum, pe stoc mai au 4-5 rulmenti...
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
Budisteanu bre, nu Buzesti ! Pai eu mi-am luat de acolo rulmentii de fata, dupa catalog (am dat modelul masinii si anul de fabricatie; unul in fata mea a luat rulment de presiune ptr. nu stiu ce beemveu...
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
NU stiu, or fi fost vremurile de glorie ale magazinului. Io ama gsti acolo ba un batrinel care nu vedea sa citeasca pe subler, cataloage nu par sa aiba, l-am prins pe sefu' o data pe-acolo de-am putut sa cumpar niste simeringuri. In rest, le-am lasat dimensiuni de rulmenti, coduri, nr. de telefon, nu m-au sunat niciodata.
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
anul trecut mi-am schimbat rulmentii. Au sigur cataloage, mi le-a aratat o gagica. Era si mosu pe acolo atunci. "cherchez la femme"
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane sorry inca nu am ajuns la aia ca am avut ceva trebusoara si astazi cam greu sa ajung acolo .. incerc zilele astea .. oricum vroiam sa ajung la ei ca sa iau niste solutie de etansat ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Haha, se transforma in chat-room aicea... Moderatorii ar trebui sa-si faca treaba... Bogdane, io ziceam asa, ca daca mai ajungi p-acolo, poate-ntrebi si de rulmenti. Nu-i absolut nici o graba, cind poti tu, atunci e bine. Merci. Oricum, o sa mai trec si eu pe la titoasa aia, ca cine stie...
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
revenind on topic ..am luat alte injectoare cu care pare ca s-a imbunatatit un pic la accelerare dar tot gituit merge.. la o anumita turatie parca taie alimentarea, iar in mers constant pe la 90km/h, se simte cum odata ii da mai multa benzina si trebuie sa reduc, iar daca tin acceleratia constant, merge ce merge la 90 dupa care incepe sa se accelereze pina aproape de 100 dupa care se stabilizeaza.. banuiesc ca este din cauza traductorului de temperatura aer, deoarece acolo unde cred ca l-am pus, sistemul are o oarece inertie termica si reactioneaza cu un anumit dellay ... o sa incerc sa mut senzorul deasupra clapetei si sa prevad si un inelush in jurul lui ca sa imi faca chestia pe care am spus-o mai sus ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da' asta de la ce-ar putea sa fie? Tot de la actuatorul ala? Sau ala intra in functiune cind scade turatia sub x, ca nu mai stiu? Si, de fapt, tie-ti baga prea multa benzina din cauza sondei de temperatura aerului? Pai n-ar trebui sa conteze o intirziere de-asta, decit daca mergi 500 de metri. Da' sistemul de incalzire a aerului care intra in motor exista? Poate ca realmente intra doar aer la 5 grade si ala ajusteaza benzina ca atare... Io stiu?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
jan a scris:
Haha, se transforma in chat-room aicea... Moderatorii ar trebui sa-si faca treaba |
Daca ai pofta de-un carnat de casa... aaaa... asta... de-un warn, stii unde capetzi. Ii ziceam in gluma lu' Bogdan sa il suspendam si aici, daca tot e susp dincolo, si o luase de buna Da domne, la intersectia Berzei/Buzesti cu Mircea Vulcanescu, vizavi de ala de spala covoare. Nu am fost, am vazut firma din mashina.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
jan a scris:
Haha, se transforma in chat-room aicea... Moderatorii ar trebui sa-si faca treaba...
|
da domne, vom face si treaba in sensul ca vom curata topicul mai incolo, dupa ce paranteza cu rulmentii nu va mai fi de actualitate. Cam asta intelegem prin moderare, nu politie. Si cam asta faceam si "dincolo" cand moderam, pe la inceputuri, cand in adunarea mozilor erau mai putini de-aia cu cravata si mai multi murdari de ulei pe maini
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
MishuL
sniper
Din: Bucuresti,ROMANIA
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 7732
|
|
Da, vorba e ca la genul asta de topicuri mie mi-e oleaca greu sa stiu unde tre' shters si unde nu- ma cam uit ca curca'n lemne Plus ca modelul asta de forum nu permite sa faci invizibil, nu sa shtergi. Ce e shters, aleluia.
_______________________________________ Was müssen wir kämpfen, ist, die Existenz und Vermehrung unserer Rasse und unseres Volkes, die Ernährung unserer Kinder und die Reinheit unseres Blutes, die Freiheit und Unabhängigkeit des Vaterlandes zu sichern, so dass unser Volk möglicherweise für die Erfüllung des reifen Mission zugeteilt ihm vom Schöpfer des Universums.
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Atunci lasa-l asa, pina la urma traim in prezent, nu ca sa binemeritam de la patrie onoruri . Care nu-l intereseaza de rulmenti, are rotita la sobolan si da mai departe...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
astazi iar am umblat la traductorul de aer si i-am schimbat valorile un pic de la 2,7k la 4,7k si parca e mult mai bine .. cel putin unde l-am pus eu .. o concluzie: trebuie mutat inaintea clapetei si bagat intr-un fel de "difuzor" in care sa se lamineze aerul ... e greu la injectia asta facuta de mine adaptarea, nu este o injectie stock pe care sa o iei de pe o masina si sa o pui pe alta ci este o adaptare de la mai multe sisteme, vad ca a inceput sa se apropie de mersul pe care il asteptam, dar mai e de lucru
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da' inainte de asta, unde era sonda de temp. aerului? De ce-i asa mare diferenta fata de montajul original? Sonda nu-i de la ECU ei?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
inainte era deasupra .. de unde eu am mutat-o jos .. ratiuni prosteshti, de a semana cu injectia originala... o sa fac ceva ca sa o aduc la loc ... sonda nu este de la ecu ei, nici corpul de clapeta si nici injectoarele... a trebit sa fac modificari mari ca sa se brodeasca iar acum fac reglajele ca sa aduc toti senzorii in zona de lucru ...e o injectie facuta chiar din bube, mucigaiuri si noroi, ce au aruncat altii am luat eu, piese care le-am curatat de noroi ca sa ajung sa le bag in baie de petrol pentru spalare,.. singura piesa in care am avut baza a fost calculatorul .. eu zic ca iese pina la urma, nu ma las eu sa cu una cu doua... daca ti-as spune pretul de productie, ti-ai face cruce.. ar sari toti sa vrea asa ceva.. depaseste cu putin pretul unu carburator
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Ahaaaa... Da' ia zi, poti gasi toate bucatile (macar alea importante, clapetul, sondele, ecu) sa fie din acelasi sistem? Un Digifant de-ala? Parca ala are clapeta progresiva?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da bine inteles, dar eu am vrut sa vad de ce pot fi in stare, chiar ieri ma uitam la un ecu de digifant, dar asta cred ca il fac pentru celalalt motor de 2000 sau pentru motorul de 1600 ... oi vedea
nu neaparat sa aiba clapeta progresiva, aia e numai la polo si la unele golfuri, la passat 2000 e o clapeta simpla
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
am pornit-o astazi dimineata la prima ora, ca sa vad asa la minus 7 grade cum se comporta... excelent ... porneste perfect ... am dat si o tura cu ea , iarasi perfect, deci cind traductorul de aer este rece se comporta mai bine, atunci trebuie sa ii fac chestia aia ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
sincer, ma roade invidia
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
de ce te roade .. deocamdata e in faza de proiect .. mai e de lucru pina sa fie un sistem stabil si fiabil ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Deci m-am uita la Digifant; are switch in loc de potentiometru la clapeta si AFM. Nu-i problema cu AFM-ul, se gaseste bun? Si-am citit ca sistemul asta are probleme cu mentinerea turatiei la ralanti din niste motive enigmatice...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
bogdan_bus a scris:
de ce te roade .. deocamdata e in faza de proiect .. mai e de lucru pina sa fie un sistem stabil si fiabil ... |
ma roade ptr. ca eu, la +4 grade, trebuie sa stau oleaca sa se incalzeasca motorul ca sa mearga ok. Iar ca "sa aiba vânã" mai dureaza 5-10 min de drum.
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
incerc sa caut pe aici pesutze sa vedem ce gasim si de ce masini, parca am vazut afm acolo de unde iau eu piese, o sa ma duc sa vad cit vor pe unul ...in legatura cu relantiul problema se leaga de dispozitivul de aer auziliar, care este o electrovalva care lasa aerul sa treaca si de la presiunea benzinei in rampa de injectie, sau poate este de la marimea plenunului eu am intinit masini care nu le statea relantiul, dar problemele erau destul de clare, iar prin diagnoza pe calculator te duci fix la defect, nu stai sa bajbai.. oricum problemele astea se rezolva...
la carburator asa e trebuie sa stai pina ce se incalzeste un pic pata calda, mai ales pe vreme rece, la injectie problema asta dispare, dispozitivele automate de reglare a relantiului nu lasa motorul sa moara..la mine acuator la digifantul lui jan disp de aer auxiliar
la digifant asa arata si este in lungul plenumului si deasupra rampei injectoarelor .. la motorul de passat 2.0
30.3KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Nu stiu, nu vad ala, ma uit pe vagcat.com la pasaat din 1990 si uite, apare corpul progresiv la 1,8 si 2,0 (motoare PB, PF, 2E). Poate nu ma uit bine la an? Unde gasesc poze (eventual) cu piesele propriu-zise?
35.9KB
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pe urma apare alta varianta la KR si 9A. Tot cu corp progresiv:
49.9KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da asta e, cu corp progresiv, dar in paralel cu astea s-a pus si cu corp cu o singura clapeta, nu m-am uitat prea bine pe la dezmembrari, dar mi-a sarit in ochi varianta cu o singura clapeta, aveau si porgresive dar de la varianta mecanica... problema este sa gasim o clapeta de 2000, acuma daca e si progresiva da mai bine la imagine, daca nu, zic ca merge si cea simpla .. kr si 9a este varianta mecanica
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai ce imagine? De ce-ar da aia progresiva mai bine la imagine? Deci ma uit la alea PB,PF,2E... Anul 1990 e bun? Care din astea e de 1,8 si de 2,0? Sa scot niste coduri, chestii... Erau bune sa le fi luat gramada, de pe acelasi motor...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
bogdan_bus a scris:
la carburator asa e trebuie sa stai pina ce se incalzeste un pic pata calda, mai ales pe vreme rece,
l |
Corect. Daca teava aia de preincalzire nu e coxificata pe interior, cum e la mine
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Asa, am luat galeria de wasserboxer. Exista si regulatorul de presiune comandat de depresiunea din galerie, exista si 4 injectoare (probabil nefolosibile toate) si o singura rampa de benzina. Sint in poze:
43.8KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Asa, si a doua. Bogdane, pune si mie o poza cu plenumul de la galeria de tip 4, ca nu ma tin minte cum arata. Eventual niste dimensiuni...
39.5KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane nu il am acasa, cind ajung la garaj o sa iti dau si niste cote, dar nu e neaparat sa fie exact ca ala .... injectoarele alimenteaza-le la 12v si vezi care clampane, daca clampane atunci nu sint blocate si poti sa le speli intr-o solutie de carburol 50% si gaz 50% ... le poti baga in carburol daca le scoti tot ce e de cauciuc de pe ele, fara grija poti taia sertizarea si furtunul, pe care sint sigur ca v-a trebui sa il schimbi cu unul nou si mai ai de dat jos si un inel de cauciuc siliconic de jos ... injectoare modelul asta se gasesc au fost si pe audi digifant ... o rampa poti face si tu dintr-o teava sau nu e neaparata nevoie, poti folosi furtun de presiune, cum am folosit eu si teuri di shtutzuri de furtun luate de la brico ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Mda, vom face toate astea . Teuri si stuturi de la brico? Cum dracu? Unde in brico? Regulatoriul de presiune mai e bun la ceva? E d-ala ca la digifant, comandat de depresiunea din galerie. Nu-mi dau seama, inca, daca e de la un motor cu digifant sau cu digijet. Injectoarele arata ruginite p-afara, pare c-am scos tot ce era de causugi de pe ele. Nu stiu unde-i oringul de silicon, e sub capacul ala de plastic? Capacul de plastic e normal sa iasa d-acolo? Mai exista in dotare o pompa de benzina Pierburg, e buna la ceva? Codul e 72144001, n-o gasesc nicaieri, s-ar putea sa fie, totusi, o pompa de-asta sub 1 bar...
35.9KB
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
aia nu e pompa de sub 1bar, ar trebui sa ii faci un divaiz d'ala cun am facut eu cu un ceas ca sa vezi \pina la presiune duce... ia-o e buna ...
digifantul si digijetul difera doar prin partea de aprindere .... da capacul de plastic se scoate , acolo trebuie sa fie si oringul
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
am modificat chestia cu IAT, dar nu pot face probe deocamdata ... probleme legate de vreme
50KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
jane.. nu ti-am mai facut poze la plenum sau cote .. ti-l dau inapoi ca ai mai mare nevoie de el decit am eu ... motorul de bus nu mai are rost sa-i modific injectia, iar la motorul pe care-l fac pentru broasca oricum nu mergea si acolo am alte ginduri..
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Fii serios, nu-l vreau inapoi, e toata galeria completa, e pacat s-o descompletezi, cine stie ce idee iti mai vine... De altfel, nici nu cred ca merge, la tip 4 sint mai departate tevile alea si nu se potrivesc la plenum. Tre' sa fac un plenum de la 0, insa nu am deocamdata clampeta. Am curatat injectoarele de rugina , nu le facea rau dar acuma-i frumoase . Clicaie toate si-s curatele sub capac; sa le pun, totusi, in carburol? Imi imaginez ca nu intra nimic in ele decit atunci cind sint "deschise". Sint alea de care am mai vorbit, 0280150206, cu impedanta mare, o sa ma mai uit cit, cu 168 cc/min. E bune?
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Vezi mai sus, era o proba de browser, IE nu mai merge (zice cookies ca boul) si verificam mozilla daca vrea sa-mi trimita mesajul. Da, astea au 16 ohmi. Ce-i, rezistenta sau impedanta? Sint comandate in CC, deci rezistenta? Ia zi, le folosesc? Garniturile in care se-nfig injectoarele unde le gasesc? Au in magazinele de piese nimicuri de-astea?
Interesant: Plenum = 2.25 - 2.5 times a runner volume Runner volume = cylinder volume Runner dia = inlet valve openning dia less dia of valve stem (more important to get good flow from runner to head) TB dia = 1.25 - 1.5 runner dia.
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Asa, aprinderea e controlata de ecu, dar ce senzor are delcoul? Daca-i hall, se poate folosi un delco de wasserboxer cu regulatorul centrifugal blocat?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu delcou de wasser nu se poate folosi ... trebuie folosit un delcou de golf passat ford alfa .. d-ala de care am aratat eu ... fara avans centrifugal ... ai sa ma intrebi de digifantul wasser ... nu era digifant era digijet .. sistemul digijet este aproape ca digifantul, doar partea de aprindere difera, digijetul ia semnalul de la sistemul de aprindere si mai apare si modulul de relantiu, iar digifantul are caracteristica aprinderii mapata si modulul este integrat in ecu
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, acuma-mi amintesc de treaba cu ferestrele altfel. Dar, totusi, digifantu ar trebui sa aiba senzor hall sau cu reluctanta nucleara de-aia? Io ma gindeam ca nu mai trebuie modificat la catzel un delcou, daca-i mai simplu sa blochez regulatorul centrifugal si sa modific rotita cu ferestre la unul care deja se potriveste pe motor... A, daca gasesc delco-ul de wasserboxer cu digifant, ar fi ok?
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da daca gasesti delcoul ala e ok, doar daca pui digijet .. nu digifant .. delcoul este cu hall .. la amindoua.. dar la digijet cu o mica modificare ii poti pune si cu platina
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai io ziceam de delco-ul de digifant, la digijet nici n-ar merge ala de digifant. Daca gasesc delco-ul de digifant, e bun la digifant ? Deci la digifantu mai nou nu-i cu hall?
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
eu stiam ca au fost mumai modelul cu digijet.... si parca, dar foarte putine cu digifant
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Pai nu stiu, au fost cu digifant si-aci, in Europa, mai ales in SUA . Motorul DJ, spre exemplu, n-a fost in SUA, doar MV. Ambele erau cu digifant... Cine stie, poate gasesc un delco de DJ. Ba chiar am vazut, nu mai stiu linku, ca dupa 88 au pus si digifant II pe wasserboxer. Bine, cel mai sigur e ala de care zici tu, modificat la antrenare si la prinderea-n bloc, dar mi-e greu sa fac bucsa aia, adaptarea catzelului pe ax...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da .. m-am documentat .. dupa 88 au fost si digifanturi ... ... atunci poti lua si de ford cum am pus eu la broasca
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Cine, mamica? Catielu, mamica?
20.5KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Cateii, mamica? Ptiu...
27.8KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Cateii...
26.5KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
cateii, mamica!!!
35.4KB
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
bine, dom'le dar chiar sa iasa fum din ei?
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
De la ungerea proasta. Uite, io am trecut la ulei sintetic, merge motorul ca uns .
Revenind la oaiele cu injectia, de fapt s-ar putea sa se potriveasca plenumul de tip 4, tevile pleaca din chiulasa la distanta mai mare, c-asa sint "porturile", mai departate ca la tip 1/wasserboxer. Pe urma, tevile converg spre plenum, iar stuturile din plenum par sa fie la aceeasi distanta ca la wasserboxer, ca in poza urmatoare:
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Nu stiu, insa, daca se potrivesc longitudinal stinga cu dreapta, la motorul tip 4 distanta intre cilindri e mai mare, deci mai mult ca sigur ca tevile o sa fie decalate fata de stuturile din plenum.
49.3KB
Modificat de jan (acum 16 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Bogdane, am fost la Bricostore si n-am gasit decit furtun de combustibil care, ce-i drept, arata foarte bine. Stuturi de-alea cum ai tu prin poze n-am gasit, nici teuri, nici dopuri de bronz la dimensiuni asa mici. N-am gasit decit niste teuri de plastic. Nu stiu de unde sa iau. Vreau si eu rampe facute din profil de bronz sau aluminiu, asa, cu stuturi infipte-n el. Stuturile ce filet au? Nu-mi vine in minte de la ce s-ar potrivi...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
furtunul este bun si l-am testat pina la 6bari .. chiar daca pe el scrie 20bari, nu vei ajunge cu presiunea benzinei peste 2,5bari .... shtutzuri teuri si altete, vei gasi la raionul de produse unelte pentru vopsitorie, adica unde gasesti pistoale de vopsit, cuple rapide pentru compresoarele de aer, si shtutzuri pentru compresoare etc ... nu vei gasi ce cauti la gradina sau pe acolo ......stuturile au filet de 1/4"
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ia uite jane ... urmatoarea inj prinde forma .. pentru chiulasa dual port
32.3KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
alta poza .. galeriile de fiat cu rampa de benzina si cu regulatorul de presiune
32.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
alta poza ... azi am trecut pe la garaj sa mai vad broasca ... durere .. curge rezervorul ...
41.3KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
cositor ! al meu era sita cand am luat masina, am tras niste cositor si iata ca trecura 15 ani !
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Da, am si eu niste galerii de-astea de fiat, daca le poti adapta la chiulasa de broasca ti le dau si pe-astea, am si injectoarele (dupa cum ziceam mai sus)... Jos la chiulasa n-au chiar flansa si nici nu seamana cu ce-i la broasca, gaurile-s cam departate. Mai curind flansa de sus ar semana cu ce trebuie. Eventual din 4 sa faci 2, folosind flansele de sus de la unele - sudate jos la celelalte doua, cu ocazia asta iese bine si unghiul. Bine, in masura in care te intereseaza sub ce unghi stau pe chiulasa (ar trebui?). Rampele de benzina, in schimb, sint interesante . Merg de-sertizate furtunurile de pe ele, sa ramina stut acolo?
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
da merge .. si dupa folosesti furtun si colier .. pina la urma inelul ala sertizat este tot un colier
|
|
pus acum 16 ani |
|
jan
Broscar pasionat
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2196
|
|
Mda, insa n-am vazut din poze daca-i detasabil. O sa mai caut stuturi mici fara frontiere, insa 1/4" e cam mult. Poate gasesc rampe gata facute. Normal, nu de astea stau io-n loc...
_______________________________________
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
asta e varianta aproape finala ... astazi am m-am dat cu ea pentru ca am terminat de facut rezervorul.. dar senzorul de temperatura motorului ma omoara. nu e pus bine la arc, trebuie bagat in ulei, am impresia ca trece cu mult temperatura acolo peste 90 de grade .. cit am mers in afara a mers bine, cind am ajuns in oras si am inceput sa stau la semafoare a intrat in balarii
51.2KB
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
ma gandesc serios sa reiau de unde am lasat proiectul, mai ales ca am o baza de pornire - diversi senzori si megasquirt-ul aproape gata, conectica si altele
am gasit pe samba o versiune hibrid, in sensul ca preia elemente hardware din sistemul original de injectie din anii 70 si adauga partea de gestiune moderna
ma gandesc doar la plenum si corp, originale si reconditionate, plus capetele de galerie
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
1350 ce coco!!!!.. pai injectoarele delphi de opel sint 200ron de toate cu rampa cu tot si cu regulator de presiune si altele si altele care adunate nu cred ca ajung nici macar la 1000ron ....treaba ta ...
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
n-ai priceput, nici nu am banul si nici eu nu ma arunc la sistemul de-a gata, mi s-a parut utila ca referinta tehnica alaturarea; gasesc separat un plenum si un corp de clapeta de 45mm originale cu preturi intre 20 si 50 usd, senzorii si placa pentru MS le am aproape pe toate, mai trebuie capetele de galerie dubla admisie; restul prepuiesc ca se pot adapta - rampe de alimentare, injectoare
acum intrebarea e - sistemul original are un plenum dedicat, care se monta in locul piciorului de alternator - care e avantajul lui fata de instalarea directa a unui corp de clapeta direct pe o galerie standard? in plus am vazut si un debitmetru, conectat la o carcasa de plastic foarte asemanatoare cu ultima generatie de filtru de aer - in cazul unui sistem facut a la bogdan bus, el se regaseste printre piesele instalate? de asemenea am vazut de vanzare la preturi rezon TPS-uri pentru injectia originala? or fi utilizabile cu sistemul de management MS? sau mai bune ar fi piese cat mai apropiate ca generatie, din sistemele moderne de management al alimentarii?
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
MikeRG a scris:
acum intrebarea e - sistemul original are un plenum dedicat, care se monta in locul piciorului de alternator - care e avantajul lui fata de instalarea directa a unui corp de clapeta direct pe o galerie standard? |
avantajul este ca nu ocupa loc mult .. injectia aia e de tip "vechi" cu injector auxiliar pentru imbogatire - motor rece ...
MikeRG a scris:
in plus am vazut si un debitmetru, conectat la o carcasa de plastic foarte asemanatoare cu ultima generatie de filtru de aer - in cazul unui sistem facut a la bogdan bus, el se regaseste printre piesele instalate? |
la modelul ala "vechi" exista debitmetru de aer, la modelul de pe mexicance nu mai este debitmetrul de aer, rolul lui fiind luat de un tps mai deshtept ... sistemul a la bogdan_bus a mers pe varianta mexicance, deci fara debitmetru ... se vede
MikeRG a scris:
or fi utilizabile cu sistemul de management MS? sau mai bune ar fi piese cat mai apropiate ca generatie, din sistemele moderne de management al alimentarii? |
la MS nu e nevoie de debitmetru de aer, sistemul merge pe varianta mexic sau a la bogdan_bus, piesele pentru MS se pot lua de pe cielo, astra, kadet iar injectoarele delphi de astra sint super
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
off-topic. Sau, on-topic : bogdane, ai un mail
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
baga-i injector cleaner, dar daca ai patit-o e bine sa ai la tine nicte carburol ca sa ii pui deasupra, fara grija pentru ca inauntrul injectorului nu sint decit piese metalice ... carburolul ii pui cu seringa prin gaura de admisie a benzinei in injector... e bine ca te-ai dus repede la service ca daca stateai mai mult se putea intari chestia aia acolo, din cauza caldurii si trebuia schimbat injectorul ... e un defect foarte rar asa ca stai linistit... cred ca s-a intimplat ori din cauza benzinei a carei calitate.... ori din cauza ca rezervorul nu a fost curatat dupa suduri.... iti recomand sa schimbi repede filtrul de benzina ca sa nu mai fie chestie d'aia acolo inainte de a baga injector cleaner in rezervor
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
Rezervorul e din plastic. Habar n-am unde e filtrul de benzina, am sa caut in documentatie Mersi
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
later edit: filtrul este la pompa de benzina si se pare ca e destul de riscant sa scoti pompa de pe rezervor, e un o-ring pe acolo care poa' sa fie imbatranit si nu se prea gaseste. La fel si filtrul, nu cred ca se gaseste, doar se curata. Incerc varianta cu injector cleaner, poate dizolva mizeriile alea bine.
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu se poate .. trebuie sa aiba si un filtru de benzina dupa pompa, undeva prin compartimentul motor, un filtru de benzina de presiune cu invelis de tabla, un filtru pe care il poti demonta ... asa au toate masinile serioase
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
am sa mai citesc, solenta cica are, ca asta pus de tine, loganul nu
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
cica nu, uite schema:
29.8KB
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
si uite pompa. Partea de jos contine filtrul, urmeaza pompa propriu-zisa si regulatorul de presiune
53.6KB
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
nu pot sa cred ca au redus intr-atat circuitul de benzina ... chiar nu trebuie filtru?... e bine sa vorbim numai de produse VAG BMW MERCEDES OPEL, celelalte ne strica stilul .. nu cred ca filtrul din rezervor dupa colomatare se poate schimba, deci masina pierde din putere si atunci de ce mai simplu cu un filtru care se poate schimba si nu mai complicat ... scoate pompa din rezervor demonteaz-o si spala filtrul, asta dupa ce dai rezervorul jos...
Modificat de bogdan_bus (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
bogdan_bus a scris:
asta dupa ce dai rezervorul jos... |
nu trebuie dat jos rezervorul, trebuie doar saltata bancheta din spate. Pana una-alta n-a mai facut probleme si am mers zilele astea intens cu ea. Am turnat, bineinteles, zeama din aia in rezervor
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 16 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
alta chestie
delco-urile astea merita saltate pentru kiturile viitoare de injectie? doar o sugestie pentru bogdan
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
Nu .. astea sint de la injectia mecanica si sint bune doar pentruceea ce am prezentat in tutorialul cu delcoaie
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
uite jane .. eu zic ca merge si nu mai trebuie sa iei toata clapeta ci doar tps ... dar asta cred ca se rezolva
28.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
ieri am fost la garaj si am pornit brotacul pe anul asta ... peerfeect ...la o temperatura ambianta in garaj de -10 grade .. dupa cam 3-5 minute a inceput motorul sa se bilbiie , cind ajung in spate si ma uit la galerie ZAPADA ca la frigiderele de la alimentara si pata calda nu incalzeste deloc .. deci trebuie taiata si desfundata
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
pana la taiere poti incerca cu o bormasina si un cablu de kilometraj uzat, sa sfredelesti in teava, mai poti sa ii dai cald si pe urma ciocane sa cada zgura desprinsa din ea etc.
|
|
pus acum 15 ani |
|
RaduI
admin.
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3419
|
|
alta metoda citita pe net: bagat flacara oxi-acetilena pe la un capat pana zgura &teava devin incandescente, taiata apoi acetilena si lasat numai oxigenul - zgura arde vioi
_______________________________________ VW1200/1964 MZ ES 175/1, 250cc / 1960 -------------------------------------------------------------------------- , ,
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
un topic interesant pentru posesorii de "clatita"
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
apropos si de aprindere fara delco...
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
si sonda lambda e pusa gresit... nu trebuie sa ne inchinam la tot ce fac cei de "dincolo", mai dau si ei "gherle"
|
|
pus acum 15 ani |
|
MikeRG
Moderator
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1628
|
|
trebuia inainte de toba, nu-i asa? pentru ca proprietatile termice ale gazelor de esapament se schimba in toba? eventual raman si particule in toba?
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan_bus
Broscar pasionat
Din: brasov
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2834
|
|
asta ce spui tu e corect, dar fiind aproape de "aerul curat" nu mai citeste corect gazele ...........pentru ca gazul e mult mai rece (chiar daca sonda are heater) etc..
Modificat de bogdan_bus (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|