Multumesc Baieti !!! Ma bucur mult ca va plac masinile mele asa trantite...sincer ma tenteaza un pic si ideea cu rat-look...mai vedem ce o sa iasa ;)
Da, eu am preluat '58-ul de la Dan si pot sa zic ca ma bucur f mult de masina! Intr-adevar o sa am ceva munca la ele,dar sper ca voi putea face fata tuturor dificultatilor ce ma asteapta pe drum si ca voi putea duce la bun capat ambele proiecte.
P.S. Dan mi-a mentionat ca te-ar interesa Grundigul meu...doar din lipsa de bani (cu care ma confrunt acuma) sunt dispus s-o dau...asadar astept o oferta din partea ta daca esti interesat! Restul putem discuta pe privat sau mess!
P.S.2 Daca m-ar putea ajuta cineva cu niste bari duble/model export asi fi f recunoscator! Orice pont e binevenit!
:hi:
25.07.2010
46.3KB
Ca si cea din imagine
16.05.2008
22.3KB
:D
28.10.2008
44.1KB
Pe la 1930
19.03.2008
36.7KB
ce ziceti, ce as mai putea verifica? franele sunt ok, dar am sa dau jos, sa mai cosmetizez: curatat, uns, vopsit ce se poate: telescoape, tamburi,contraaripi,punte...
17.04.2010
38.3KB
pe gerul asta ...
25.01.2010
51.7KB
asta ar fi una dintre optiuni.. cea care a venit mai repede ..
28.12.2009
40.8KB
am trecut pe la broasca si am dus centurile si semafoarele, am vorbit de ultimele retusuri , inca astept vopseaua..
17.04.2008
44.8KB
poza
23.02.2011
30.4KB
inca ceva poze...
05.04.2011
44.5KB
as vrea sa usurez si eu bielele macar cu 25grame si sa iau din racordarile de la cap...am vazut ca si tu ai facut la motorul tau...cam cit ai luat in grosime???....la picior nu umblu ca ii slabesc rezistenta peretele gaurii pt boltz...
uite aici diferenta de greutate intre biele...
07.07.2008
13.9KB
Reluam :), la cererea lui Bogdan-bus, povestea adaptarii motorului de tip 4 la broasca.
-butucul de pe fulia de broasca trebuie strunjit aproape complet in lungime pe ambele fete, iar gaura din el se mareste pina intra acolo butucul de tip 4, ala cu trei gauri filetate. N-am masurat exact, eu am primit fulia gata adaptata de la cetateanul de la care am cumparat bucatile de motor. O sa fac vreo poza, ceva... Oricum, ca sa te-apropii cu fulia de bloc la maxim, trebuie taiate bosajele pe care se prinde tulumba de tip 4. Asa ca blocul nu (prea) il mai poti folosi cu racire orizontala. Mai trebuie "tunse inca niste chestii de pe bloc, dar e o treaba evidenta, n-are rost sa discutam.
-trebuie volant de 215 (rar) sau 210 (si mai rar) sau 200 (rarissim). Atentie, cica wasserboxerul de 1,9 cod DF model '83-'84 ar fi avut volant de 215... S-ar parea ca merge si volantul de 228, cu urmatoarea modificare: se strunjesc 2mm din fetele pe care vin placa si discul. Sau se polizeaza carcasa ambreiajului (nasol). Orim ar fi, se foloseste demaror, cica, de broasca automata (daca gasesti), dar trebuie montat cu un distantier. Asta cu adaptarea volantului de 228 o s-o incerc si eu. Poate ca merge si demaror de bus, nu stiu. Se extrage rulmentul cu ace din arbore si se preseaza in gaura din centrul volantului (pt. asta se mareste gura). Se preseaza rulmentul pina ajunge la fata volantului, sa nu iasa in afara. Deci rulmentul va intra un pic si in arbore.
-tulumba e modificata rau (era prea lata), am taiat de tot traseele aerului care se duce in incalzitoare, iar stuturile respective le-am mutat sus, unde nu deranjeaza carburatoarele. Uite la poza. Pe spate, cusca in care sta radiatorul trebuie modificata ca sa evacueze aerul in alta parte decit in jos, unde ai tabla de peste chiulasa si accesul la bujie. Radiatorul de ulei se monteaza pe un picior modificat ca sa iesi cu stuturi spre spatele motorului.
-eu n-am facut nici un jug, totul sta in cele 3 tampoane ale cutiei (dintre care unu-i ciumpavit ca sa incapa pompa de benzina). Am facut pin-acum cam 4000 km si nu s-a rupt nimic (inca).
23.12.2008
43.7KB
alte noutati... care nu exista :x
inca se freaca broasca pe la Mizil, ... nimic special.
o noutate ar fi ceasul vdo kienzle 8 tage gasit in targ in ploiesti, functional, anii 20, din care cu f putine modificari as fi scutit o foarte mare parte din suma platita ptr cesuletul vdo kienzle cumparat de pe ebay :nebun:
18.03.2008
54.5KB
pragurile...
11.03.2008
35.2KB
Atasez o poza , cu capul alezorului, de unde se poate regla.
In alta ordine de idei, cumva din bronz grafitat sunt si bucsile de la directie (king pin) ?
16.09.2010
26.9KB
Sharky.... pe burta era plin de pamant, ulei, mal ...un amestec :x am r a s cu spaclu blocul motor =( in ce hal era saracul... Completul fata cu fusta cu tot trb inlocuit, aripi int cev rugina, pe la praguri in pct.ele suspendare, stalpii spate, cupola cu mult chit(a fost culcata intr-un sant)...E de muncaaa...dar sper sa/l vad alergand cu nasul in vant pe sosele...
21.08.2015
34.9KB
Zil cu usa bombata. In uz.
30.11.2014
26.3KB
mda... care nu merg decat pe antichitatile de windows XP...
Da' ce, a mai aparut ceva dupa XP? :uimit:
28.04.2015
27.2KB
alta
22.10.2010
47.2KB
ba da, dar daca saua e in stare buna nu vad unde e problema...
(saua mea o sa dea bine pe una d-aia naspa, gasita si aruncata)
13.07.2011
35.7KB
-si
25.03.2008
41.6KB
caroserie
10.10.2009
38.3KB
si inca...
22.12.2011
37.8KB
Caroseriile aveau structura de lemn .....
09.07.2008
39.8KB
"maruntae"
era sa pic de pe scaun acasa cand am vazut ce a scris ala....
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
:rotfl:
13.06.2010
27.7KB
Salutare
Vin si eu cu o mica prezentare a broscutei.
Am intrat in posesia masinii in urma cu un an,este 1200/72 peste vara am reusit sa readuc motorul la viata cu ajutorul lui Sebi caruia ii multumesc pentru ajutorul acordat,in toamna am facut si actele cu fostul proprietar si in decembrie am luat numerele de Brasov.
Acuma se odihneste in garaj.
12.03.2013
34.8KB
L96M Marathon Blue ?
Ce parere aveti?
28.04.2008
27.4KB
xx
28.12.2016
50.9KB
Nu prea inteleg eu ce ziceti voi acolo :)
din cate am vazut eu, e cu caseta de directie clasica si cu semi-caseta, deci eu credeam ca e pre 75.
Poate din poza asta se vede mai bine (e inainte de schimbarea contra-aripii).
03.12.2009
40KB
Vand esapament sport -150 ron
24.01.2011
31.2KB
invat copilu' sa conduca :zzz:
14.05.2012
49.5KB
gata delcoul
06.09.2008
28.9KB
:( =( :rotfl:
11.10.2009
36KB
Capacul scos... :nebun: si siguranta...
08.02.2010
26.4KB
:) ce timpenie, nu vrea de loc. Mai incerc.
29.01.2009
21.8KB
Gata au ajuns piesulicile. Au pana la urma si supapa de presiune. Am incercat sa suflu prin ele dar probabil gura mea nu face 2bar :nebun:
Ce e interesant e ca au 2 gauri pe unde scuipa. N-am cu ce sa le masor, dar un burghiu de 1 flencane in ele, iar cel de 2 e mult prea mare. Pe partea cealalta daca imping burghiul opune rezistenta, probabil bila si arculetul.